Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Meta title: 💥 Kuvia Pakkiksen Mikestä? – Q&A joka selvittää onko legenda lihaa, luuta vai pelkkää foorumimyyttiä

Meta description: Keskustelua PakkisMiken kuvista, taustoista ja yleisön kysymyksistä – kuka mies on ja mitä haluat tietää?**

Odotahan vaan kun audi tulee niin saat kuunnella ihmettelemistä hankinnasta kun olisit voinut ostaa halvemmalla moninkertaisesti tehokkaamman bensalenkkari-auton.
Onneksi Pakkotoistolla ei sentään niin urpoja ole. Mullahan oli valintana 2015 RS3 tai sitten uusi S3 kaikilla kivoilla herkuilla, niin halusin ne hertkut koska kiihtyy 0.1sec hitaammin mitä 2015 RS3. Ainoo, että äänet ei ole yhtä makeet, mut sisältä sitten moninverroin siistimpi ja siellä auton sisällä vietetään aikaa suurimmaksi osin. Ja joo, olisin voinut ostaa myös 16 tonnin Kian karvalakkina.

Oliko teillä Markuksen kanssa se jalkatreeni? Ois hienoa nähdä kaveri videolla. Oli aika paksussa kunnossa Pajulahden videolla.
On meillä siis kokoajan treenejä. Markuksen kanssa tehdään 10 päivän kierrolla jalkoja, eka omineen päineen suorat sarjat ja sitten joka toinen treeni kimpassa kovaa erikoistekniikkaa. Koitan ens kerralla ottaa kameran messiin.

Ja joka kerta kun postaan jonnekin kahvikuvan kun oon renkaanvaihdossa, niin joku saatanan urpo tulee jeesustelemaan miten vaihtaa ite ja ihmettelee miksi mä maksan vaihdosta. Nää samat urvelot ei tajua, ettei mua kiinnosta ajaa tasapainottamattomilla renkailla, kannella niitä, nostella autoa kylmässä ylös ja hikoilla kun saan istua 70 euron hintaan vetämässä kahvia kun ammattilaiset vaihtaa mun renkaat. Samalla työllistän ja pyöritän maata omalla pienellä panoksellani. Mut silti, joka saatanan kerta joku Datsun-mies tulee elvistelemään ja ihmettelemään miksi vaihdatan renkaat ja pidän niitä hotellissa.

Tän takia kannattaa maksaa se satanen ja ryystää Auditalon pihalla kaffetta, niin eipä tartte Kiia miesten mussutusta ihmetellä. :D

Itse en myöskään jaksa niitä renkaita ahtaa kerrostalon varastoon. Puhumattakaan niiden kantamisesta sinne.
Vaivaton ja halpa palveluna tehdä 2x vuosi.

hyvin toimeentulevat ja omasta mielestään kätevät köyhät närästää usein jo lähtökohtaisesti toisiaan.

Ja mihin se hyvin toimeentuleva/ rikas ihminen saisi ne rahansa laittaa? Pitäiskö niiden rahojen vaan olla tilillä ikuisesti, kunnes se ihminen kuolee pois? Ai niin joo, ne pitäis sijoittaa ja sitten niistä sijoituksista tulevilla rahoilla ei jälleen kuitenkaan saa ostaa mitään kallista ainakaan, koska se on typerää.

- persaukisilla on parhaat sijoitusvinkit. Mutta ei ne itse niillä tienaa kuitenkaan.

- persaukiset kokoaa oman tietokoneensa ja jopa autonsa. Joku vaan ostaa sellaisen vehkeen kaupasta suoraan, joka jättää ne munat hiessä itse halvalla väkerretyt vehkeet heti.

- persaukiset toivoo, että rikkaat ei ostais mitään hienoa ja eläis köyhästi, vaikka rahaa olis aivan saatanasti. Perusteluna on se että kalliiten vehkeiten ostaminen on typerää.

- persaukiset ostais heti kaikkea kallista, jos ne voittais lotossa. Kialla ajelu loppuis heti.

Ei täältä mitään mukaan saa kuitenkaan, joten jos on millä mällätä, niin pitää silloin mällätä. Noin ne "järkevät" köyhätkin tekis, jos jostain paljon rahaa saisivat.

Noi uudet macbookit tai edes Miken mainitsema 10k paahdin ole kummosen hintaisia kun työkäyttöön tulevat. Tietty jos facebookin selailuun hankkii tollaset nii aika överit mut ne piirtää kellä on liitua.
Mä en pystyis tekee duunia applen vehkeillä mutta puhelin ja pädi on ihan huiput.

Tosi urpoa kyllä kutsua itse koneensa kasaajia persaukisiksi. Ei taida olla mitään tietoa koneista tuossa tapauksessa.

On toinen juttu ostaa käyttötarkoitukseen hyvä laite "kalliilla" hinnalla, kuin ostaa käyttötarkoitukseen ei niin hyvä laite vielä kalliimmalla hinnalla

Apple ei taida tehdä mitään juttua paremmin, mitä muut, vaikka maksaakin enemmän, jos on tottunut käyttämään applea niin sitten maksaa siitä, tämä on ihan pätevä peruste

hyvin toimeentulevat ja omasta mielestään kätevät köyhät närästää usein jo lähtökohtaisesti toisiaan.

Ja mihin se hyvin toimeentuleva/ rikas ihminen saisi ne rahansa laittaa? Pitäiskö niiden rahojen vaan olla tilillä ikuisesti, kunnes se ihminen kuolee pois? Ai niin joo, ne pitäis sijoittaa ja sitten niistä sijoituksista tulevilla rahoilla ei jälleen kuitenkaan saa ostaa mitään kallista ainakaan, koska se on typerää.

- persaukisilla on parhaat sijoitusvinkit. Mutta ei ne itse niillä tienaa kuitenkaan.

- persaukiset kokoaa oman tietokoneensa ja jopa autonsa. Joku vaan ostaa sellaisen vehkeen kaupasta suoraan, joka jättää ne munat hiessä itse halvalla väkerretyt vehkeet heti.

- persaukiset toivoo, että rikkaat ei ostais mitään hienoa ja eläis köyhästi, vaikka rahaa olis aivan saatanasti. Perusteluna on se että kalliiten vehkeiten ostaminen on typerää.

- persaukiset ostais heti kaikkea kallista, jos ne voittais lotossa. Kialla ajelu loppuis heti.

Ei täältä mitään mukaan saa kuitenkaan, joten jos on millä mällätä, niin pitää silloin mällätä. Noin ne "järkevät" köyhätkin tekis, jos jostain paljon rahaa saisivat.
Offtopic: Timo aika äijä, koska lähetettyjä viestejä ja tykkäyksiä yhtä paljon!:)

Back
Ylös Bottom