Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Meta title: 💥 Kuvia Pakkiksen Mikestä? – Q&A joka selvittää onko legenda lihaa, luuta vai pelkkää foorumimyyttiä

Meta description: Keskustelua PakkisMiken kuvista, taustoista ja yleisön kysymyksistä – kuka mies on ja mitä haluat tietää?**

Voisko joku windows-fanipoika kertoa miksi Apple käyttäjiä vihataan ja mollataan? Voisko joku Apple-käyttäjä kertoa, miksi he eivät vittuile windows-käyttäjille? Sitten viimisenä joku vois kertoa että mikä vittu teitä vaivaa?

Voisko joku Apple-käyttäjä kertoa, miksi he eivät vittuile windows-käyttäjille?
Koska mä ymmärrän, että joku käyttää Windowsia syystä että. Eikä mua kiinnosta millä koneella se tekee tai pelaa. Mä ymmärrän myös hippejä, jotka ei omista edes konetta, niillä on siihen varmaan joku syy.

Voisko joku windows-fanipoika kertoa miksi Apple käyttäjiä vihataan ja mollataan? Voisko joku Apple-käyttäjä kertoa, miksi he eivät vittuile windows-käyttäjille? Sitten viimisenä joku vois kertoa että mikä vittu teitä vaivaa?

Kyllähän tota tulee käsittääkseni puolin ja toisin. Molemmat yhtä fanaattisia. Minusta ihan vitun sama, jos on koneeseensa tyytyväinen.

Mistähän johtuu että apinaotteella nousee penkistä paremmin, voiko asiaan vaikuttaa? En tiedä johtuuko olkapää vammoista vaiko luonnollisempi muuten.
Olin kattovinaan että sul vaihtui ote 100kilossa.

On toinen juttu ostaa käyttötarkoitukseen hyvä laite "kalliilla" hinnalla, kuin ostaa käyttötarkoitukseen ei niin hyvä laite vielä kalliimmalla hinnalla

Apple ei taida tehdä mitään juttua paremmin, mitä muut, vaikka maksaakin enemmän, jos on tottunut käyttämään applea niin sitten maksaa siitä, tämä on ihan pätevä peruste
Eikös Applen käyttäjät ole niitä joille Steve Jobs on jumala ja jonka hautapaikka on pyhiinvaelluksen kohde? Vaikea kuvitelle, että windowsin käyttäjillä olisi samaa suhdetta Gatesiin.
Sitten oli nää Linux-kaverit, joille windows todellakin oli isästä perkeleestä.

Monestihan ihmiset maksaa merkistä ja sen mukanaan tuomasta, ainakin kuvitellusta statuksesta. Laatuerot ovat pitkälti korvien välissä (tuli mieleen rengastestit). Tosin visuaalinen ihminen maksaa varmasti myös designista.
Oikeasti rikkaat ostaa esim. jumalattoman kalliita, Sveitsissä käsin tehtyjä rannekellojakin, vaikka ne näyttää ajan yhtä tarkasti kuin parinkympin halpiskello.

Kuka arvostaa mitäkin. Jotkut eivät voi käsittää, miksi maksaa satojatuhansia Helsingin keskustassa sijaitsevasta kopperosta kun samalla rahalla saa muualta hulppean omakotitalon - eikä tarvitse ihan perämetsiin mennä. Helsingissä tosin asuntojen arvo säilynee parhaiten. Väärällä paikalla sijaitsevaa omakotitaloa ei välttämättä saa myydyksi millään.

Mistähän johtuu että apinaotteella nousee penkistä paremmin, voiko asiaan vaikuttaa? En tiedä johtuuko olkapää vammoista vaiko luonnollisempi muuten.
Olin kattovinaan että sul vaihtui ote 100kilossa.
Siinä ranteet kääntyy paremmin ja saa myös kyynärpäät vähän enemmän kylkiin. Itse teen vain kun kevyellä se on mukavampi niin tehdä.

^Vaikee käsittää miks ostaa Helsingistä asunto jos työt on vaikka, ööh, Helsingissä? Vaikee käsittää miks ostaa Rolex kun yhtä hyvin älykello näyttää ajan. Itseasiassa paremmin kun se tarkistaa netistä ajan. Vaikee käsittää miks ostaa muotifarkkuja kun varustelekasta saa murtohintaan kestävämmät maastohousut.

Osa Applen käyttäjistä on myös niin kun mä; ei kiinnosta koneet vittuakaan, haluun vaan hienon ja hyvän ja toimivan. En myöskään käy aina Lidlissä kun sinne on pidempi matka vaan ostan ruuat lähikaupasta kalliilla <- joitakin ei vaan vittu kiinnosta.

heh joo, joskus jossakin tinderi-ketjussa tai vastaavassa sanottiin, että mä olen aivan tyhmä ja vaan yhtä tyhmät tykkää mun jutuista.

Minä olen aina saanut pillua ilman tinderiä:nolo:
Otappa yhteys erääseen lisäravinteita kauppaavaan yritykseen että unohtavat Giant Killer vaatteet ja teettävät Timo Rauta- Training Gear malliston. Lupaan ostaa hupparin ja bokserit. Myös Mike voisi harkita STS paitojen tyylistä ratkaisua timpalle.

Otappa yhteys erääseen lisäravinteita kauppaavaan yritykseen että unohtavat Giant Killer vaatteet ja teettävät Timo Rauta- Training Gear malliston. Lupaan ostaa hupparin ja bokserit. Myös Mike voisi harkita STS paitojen tyylistä ratkaisua timpalle.
joo, niiden huppareiden selkämyksiin vois painaa esim tuon " olen saanut pillua ilman tinderiä" jne. :D Kyllä niitäkin joku ostais..

Alottakaa seuraavaks kiisteleen siitä, onko Canonilla vai Nikonilla paremmat lasit. Timo Rauta voi sitten lopettaa poikien sapelien kalistelun toteamalla jotain miehekästä. Esim. "Olen aina saanut näytettyä kikin naisille ihan livenä, en tarvitse siihen kameraa".

Ja viet sinne varastoon 5 tonnin setin, niin ei tartte odotella, että ne siellä enää keväällä on.

Karpolla on asiaa tai jossain muussa vastaavassa oli aikoinaan juttua tuosta renkaiden säilytyksestä. Vakuutus ei karvannut kun oli pöllitty varastosta, syy: Niitä ei kuulu säilyttää siellä. Eikä korvannut myöskään auton peräkontista pöllittyjä, sama syy. Ihan kiva, en tiedä sitten miten nykyään ja riippuu varmasti yhtiöstä ja vakuutuksesta.

Mielenkiinnon kohteita on niin paljon erilaisia ja jokainen taaplaa tyylillään. Ite tykkään käyttää viimeisen tekniikan mukaisia laitteita, mutta toisaalta joskus on mukavaa tehdä jotain ite. Voi vaikka lähtee viikoks korpeen rinkka selässä ja suunnat löytyy kompassilla. Tai tehdä koneremontin harrasteautoon tai moottoripyörään.
Eikä mulle tartte tulla kenenkään neuvomaan, että tee näin eikä noin. ;)

Mielenkiinnon kohteita on niin paljon erilaisia ja jokainen taaplaa tyylillään. Ite tykkään käyttää viimeisen tekniikan mukaisia laitteita, mutta toisaalta joskus on mukavaa tehdä jotain ite. Voi vaikka lähtee viikoks korpeen rinkka selässä ja suunnat löytyy kompassilla. Tai tehdä koneremontin harrasteautoon tai moottoripyörään.
Eikä mulle tartte tulla kenenkään neuvomaan, että tee näin eikä noin. ;)
mun näkemys on, että se on lähinnä raha joka saa ihmiset vittuuntumaan ja harmistumaan. Universaalisti se vituttaa, jos jollain on pajon rahaa ja kehtaa vielä käyttää sitä.

Mulla jäi 2000-luvun alussa kerran käsiin noin 20 000eur. pieninä seteleinä muutamaksi päiväksi pieleen menneen bisneksen takia. Olin eräässä tehtaassa töissä silloin ja pidin ihan läpällä sitä paksua setelipinkkaa töissä mukana housun etutaskussa, ennen kuin pääsin siitä eroon. Näyttelin osalle työkavereista sitä nippua ja jotkut niistä sai ihan fyysisiä oireita, henkisten lisäksi:eek::D

Back
Ylös Bottom