Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Meta title: 💥 Kuvia Pakkiksen Mikestä? – Q&A joka selvittää onko legenda lihaa, luuta vai pelkkää foorumimyyttiä

Meta description: Keskustelua PakkisMiken kuvista, taustoista ja yleisön kysymyksistä – kuka mies on ja mitä haluat tietää?**

Mike minkälaisia annoksia sä vedit vuorokaudessa niasiinia? Oletko rytmittänyt nauttimisen tiettyyn aikaan päivästä vai huiteletko naamariin milloin sattuu?
1 gramma kerrallaan se suositus on efektin saamiseksi. Kyllä siinä kannattaa se sillai ottaa, että saa olla tunnin rauhassa poissa ihmisten silmistä, niin törkee se sivuvaikutus on.

1 gramma kerrallaan se suositus on efektin saamiseksi. Kyllä siinä kannattaa se sillai ottaa, että saa olla tunnin rauhassa poissa ihmisten silmistä, niin törkee se sivuvaikutus on.
Ihan n00billa se 500 mg on aloitusannoksena riittävä, ja miksei vaikka 250 mg, jos tyhjään mahaan ottaa ensimmäistä kertaa. Sitten hiljalleen siihen 500 milligrammaan ja siitä grammaan. En uskaltaisi itse ottaa ensikertalaisena grammaa kerralla, koska 500 mg sykkii jo niin kovaa.

Perkele ku menin testaan sitä 205 penassa, niin heti kipeytyi joku hauiksen pitkä pää ja ei oikein kestänyt punnertaa. 180 ei mitään painanut, mut senverran kipuu käsi, että pitää ottaa rauhas.
Voimailu on pahasta I know

Liitteet

• 12046604_10207263577684135_5754569813469493216_n (1).webp
    12046604_10207263577684135_5754569813469493216_n (1).webp
    113,7 KB · Katsottu: 1 083
-minkä maan kansalaisuuden nappaisit itelles jos vapaasti saisit valita?

-audi hommattu niin mikäs on seuraava iso hankinta?

-mintun kanssa treenivideo?

Mitä lääkkeitä ja kuinka paljon Mike ottaisi 90 kg painoisena miehenä, jos haluaisi pientä boostia lihaskasvuun ja voimaan?

Lisättäköön, että en tiedä lääkkeistä mitään. :)

Kauanko oot nyt omistanut tuon nykyisen audin ja paljon tullut kilsoja? Onko tarvinnut tehdä muita kuin huolto-ohjelmaan kuuluvia huoltoja, ja paljon huoltoihin on suunnilleen kulunut rahaa (renkaita yms. ei lasketa)?

Mitä lääkkeitä ja kuinka paljon Mike ottaisi 90 kg painoisena miehenä, jos haluaisi pientä boostia lihaskasvuun ja voimaan?

Hyvä ettet tiedä lääkkeistä mitään, parempi niin. Pelkän pienen boostin hakeminen melkoista hölmöilyä, sen pienen boostin kun saa järkevästi toteutettua ilman douppiakin. Juu enkä ole Mike, mutta oli pakko skrivata kun näin tyhmiä kysellään, muutenkin tuntuu että dopingin viihdekäyttö taas lisääntymään päin, tyhmäilystä tyhmintä.

Hyvä ettet tiedä lääkkeistä mitään, parempi niin. Pelkän pienen boostin hakeminen melkoista hölmöilyä, sen pienen boostin kun saa järkevästi toteutettua ilman douppiakin. Juu enkä ole Mike, mutta oli pakko skrivata kun näin tyhmiä kysellään, muutenkin tuntuu että dopingin viihdekäyttö taas lisääntymään päin, tyhmäilystä tyhmintä.

Ja jos on oikeasti noin pihalla, niin ensimmäiseksi kannattais kyllä ihan itse vähän opiskella ja ottaa selvää asioista.

Lääkkeitä ei voi koskaan ajatella pienenä boostina, vaan isona kokonaisuutena ja niihin jää hyvin herkästi sitten koukkuun plus niillä tuhoaa oman tuotannon heti. En suosittele.

Kauanko oot nyt omistanut tuon nykyisen audin ja paljon tullut kilsoja? Onko tarvinnut tehdä muita kuin huolto-ohjelmaan kuuluvia huoltoja, ja paljon huoltoihin on suunnilleen kulunut rahaa (renkaita yms. ei lasketa)?
Onkos toi nyt reippaan vuoden ollut ja 30 tonnia tullut mittariin. Mitään muuta ei ole tarttenut tehdä kuin ohjelman mukaiset huollot ja ne maksaa siinä 500 euroa / laaki. Paras auto mitä mulla on ollut ja toki vähän hintakin sen kertoo. Seuraava Audi on sitten taas asteen nopeempi ja ihan pränikkä.

Ja jos on oikeasti noin pihalla, niin ensimmäiseksi kannattais kyllä ihan itse vähän opiskella ja ottaa selvää asioista.
Jos tarkoitit tämän mulle, niin sallittakoon pikku selvennys. Mulla on ensimmäiset opettelut ja omakohtaiset kokemukset aiheesta 27 vuoden takaa, siitä tähän päivään asioista otettu selvää käytännön ja teorian tasolla hiukka enemmän kuin keskiverto punttipete. Tällä en todellakaan kehuskele, mutta luulen voivani leimata tyhmäilyksi tuollaiset pikku boostaukset romppeitten avulla, ei kannata ikinä.

- Milloin sun nykyisestä yrittäjyydestä tuli kokopäiväinen tulonlähde?
- Montako akkua otat mukaan NFE:n (ilmeisesti pystyt myös siellä lataamaan vai?)?
- Minkä kokoisia muistikortteja käytät? Montako tarvitset niitä NFE:n kaltaisessa tapahtumassa?

P.S. Kiitokset podcasteista. Viime yönäkin repeilin nauruun monia kertoja kun kuuntelin sinun ja rupatteluja Allun kanssa. Allulla on mahtava taito vaihtaa aihetta, hahaha. (Kiki muuten tarkoittaa pillua ainakin Filippiineillä.) :D

Jos tarkoitit tämän mulle, niin sallittakoon pikku selvennys. Mulla on ensimmäiset opettelut ja omakohtaiset kokemukset aiheesta 27 vuoden takaa, siitä tähän päivään asioista otettu selvää käytännön ja teorian tasolla hiukka enemmän kuin keskiverto punttipete. Tällä en todellakaan kehuskele, mutta luulen voivani leimata tyhmäilyksi tuollaiset pikku boostaukset romppeitten avulla, ei kannata ikinä.

Ei ollut sulle tarkoitettu. Ihan lisäyksenä sun viestiin heitin ton :)
Ja mitä tulee noihin pikku bostaailuihin, niin ehkä tyhmin päähänpisto ikinä.

- Milloin sun nykyisestä yrittäjyydestä tuli kokopäiväinen tulonlähde?
- Montako akkua otat mukaan NFE:n (ilmeisesti pystyt myös siellä lataamaan vai?)?
- Minkä kokoisia muistikortteja käytät? Montako tarvitset niitä NFE:n kaltaisessa tapahtumassa?

P.S. Kiitokset podcasteista. Viime yönäkin repeilin nauruun monia kertoja kun kuuntelin sinun ja rupatteluja Allun kanssa. Allulla on mahtava taito vaihtaa aihetta, hahaha. (Kiki muuten tarkoittaa pillua ainakin Filippiineillä.) :D
2003 tuli tästä hommasta päätulonlähde. Akkuja tartten 2 / päivä ja ne on kiinni kamerassa. 16 gigasiin kortteihi hajotan kuvat aina.

Back
Ylös Bottom