Hurja kaveri
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Hurja kaveri
Mielenkiintoinen valinta, miksi?Jos osaisi automaattisesti kieltä, niin Venäjä.
Miksi ei Sveitsi tai Nipponi.Jos osaisi automaattisesti kieltä, niin Venäjä.
Jos osaisi automaattisesti kieltä, niin Venäjä.
.
Meni.Menikö sinusta sijoitukset oikein Lahdessa?
En ole kerennyt kokonaan katsomaan.Joko katottu Luke Cage?
Hyvä jos noissa päättömissä snäpeissä on edes jotain kivaa jollekin. En mä jaksa tosiaankaan ottaa snäppiä vakavasti.jos elämä masentaa ni sun snäpit kyllä vetää suun leveesee hymyy :D - käännös luoteeseen
Itse myös ihmettelin miksi Venäjä jossa suurin osa asioista on päin helvettiä ja uskon että Venäjä tulee kaatumaan pian vähän niinkun kävi NL:lle.
Venäjän talous oli jo ennen pakotteitakin pienenpää kuin Italian BKT:lla mitattuna. Venäjä toisin sanoen pärjää ainoastaa laajojen raaka-aine varojen takia. Sinä taas näytät kuuluvan niihin jotka ovat aina USA:ta vastaan.Siellä menee päin helvettiä, koska USA liittolaisineen yrittää kaikin keinoin tuhota Venäjän talouden ym. Myöskään uutisointi Venäjästä ei todellakaan ole puolueetonta länsimediassa, joten sen perusteella ei kannata arvioida maata. Näiden pakotteiden ym. takia Venäjä pakotetaan kokoajan kehittymään omavaraisemmaksi kaikessa mahdollisessa, ja tulee ainakin minun mielestäni vahvistumaan tulevaisuudessa.