Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Meta title: 💥 Kuvia Pakkiksen Mikestä? – Q&A joka selvittää onko legenda lihaa, luuta vai pelkkää foorumimyyttiä

Meta description: Keskustelua PakkisMiken kuvista, taustoista ja yleisön kysymyksistä – kuka mies on ja mitä haluat tietää?**

@Mike Oletko ollut tekemisissä kenenkään ulkomaalaisen Pro bodarin kanssa koskaan? Voisi olla mielenkiintoista jos joskus kävisit vetään treenit jonkun Pro tason Massahirviön kanssa ja jutella vähän treeneistä yms.

Joko katottu Luke Cage?
En ole kerennyt kokonaan katsomaan.

jos elämä masentaa ni sun snäpit kyllä vetää suun leveesee hymyy :D - käännös luoteeseen
Hyvä jos noissa päättömissä snäpeissä on edes jotain kivaa jollekin. En mä jaksa tosiaankaan ottaa snäppiä vakavasti.

Itse myös ihmettelin miksi Venäjä jossa suurin osa asioista on päin helvettiä ja uskon että Venäjä tulee kaatumaan pian vähän niinkun kävi NL:lle.

Siellä menee päin helvettiä, koska USA liittolaisineen yrittää kaikin keinoin tuhota Venäjän talouden ym. Myöskään uutisointi Venäjästä ei todellakaan ole puolueetonta länsimediassa, joten sen perusteella ei kannata arvioida maata. Näiden pakotteiden ym. takia Venäjä pakotetaan kokoajan kehittymään omavaraisemmaksi kaikessa mahdollisessa, ja tulee ainakin minun mielestäni vahvistumaan tulevaisuudessa.

Siellä menee päin helvettiä, koska USA liittolaisineen yrittää kaikin keinoin tuhota Venäjän talouden ym. Myöskään uutisointi Venäjästä ei todellakaan ole puolueetonta länsimediassa, joten sen perusteella ei kannata arvioida maata. Näiden pakotteiden ym. takia Venäjä pakotetaan kokoajan kehittymään omavaraisemmaksi kaikessa mahdollisessa, ja tulee ainakin minun mielestäni vahvistumaan tulevaisuudessa.
Venäjän talous oli jo ennen pakotteitakin pienenpää kuin Italian BKT:lla mitattuna. Venäjä toisin sanoen pärjää ainoastaa laajojen raaka-aine varojen takia. Sinä taas näytät kuuluvan niihin jotka ovat aina USA:ta vastaan.

Back
Ylös Bottom