Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Meta title: 💥 Kuvia Pakkiksen Mikestä? – Q&A joka selvittää onko legenda lihaa, luuta vai pelkkää foorumimyyttiä

Meta description: Keskustelua PakkisMiken kuvista, taustoista ja yleisön kysymyksistä – kuka mies on ja mitä haluat tietää?**

Olis kiva nähä millasii ihmisiä noi on ketkä tuolla chattailee toisten nimillä. Ei kaikki noista voi ihan normaaleja olla, kun jaksaa tunti tolkulla jatkaa tota.

Varmaan aika lähellä totuutta.

s_5215451.jpg

Voin vaan kuvitella mitä paskaa mun nimellä sinne laitetaan. Alkaa olemaan meinaan taas kerran siinä rajalla kun aletaan identiteetillä leikkimään.

Lähinnä vaan heitteli keskustelun sekaan jotain jonnen joutavaa paskaa. Tosin tuntuu, että ei tuolla mun lisäksi kukaan muu juttele normaaleja. Toivottavasti sitte kisa päivänä olis normaaleja tyyppejä juttelemassa ja päivittelemässä kisoista.

Mikä on Miken mielestä parhaimman makuinen Celsius juoma? Ite äsken abc;llä käydessä pisti silmään appelsiinin makuinen Celsius niin pitihän se ostaa ja kokeilla. Jääkaapissa vielä viilenemässä nii ei osaa sanoa onko mieluinen. Tähän mennessä parhaimman makuinen bcaa tölkki juoma ollu True citrus ja ED päärynä.(tosin Celsius taitaa olla enemmänkin energiajuoma, mutta valmisjuoma kuitenkin)

Lähinnä vaan heitteli keskustelun sekaan jotain jonnen joutavaa paskaa. Tosin tuntuu, että ei tuolla mun lisäksi kukaan muu juttele normaaleja. Toivottavasti sitte kisa päivänä olis normaaleja tyyppejä juttelemassa ja päivittelemässä kisoista.
Se juuri tässä vituttaakin, kun joku yrittää viikonloppuna kannustaa Jukkaa tai muuten vain puhua asiallisesti kisoista niin tuo on täynnä jotain "aasidildo" tai "nussi pakoputkee" tyylisiä kommentteja.

On varmaan joo, mutta mä en ihan ymmärtänyt ite asiayhteyttä tossa, että ei sitä nyt tartte joka paikkaan tunkea.
Jukka on vaan niin täpinöissään kun se on ekoissa kisoissa :D.

Viimeksi muokattu:
Tuli muuten mieleen tuosta Jukan sivustosta, että olisko huono idea mikäli pakkotoistolle tulis myös chatti missä pystyis juttelemaan? Tietysti niin, että pitäis tulla tunnuksella sisälle ja moderointi olis tiukkaa, että trollit pysyis muualla? Omasta mielestäni olisi todella piristävä lisäys tänne ja pystyis juttelemaan ja kysymään realiaikaisesti asioista.

Onhan pakkiksella irkki, tosin vain vipeille ja aika vähän innokkaita käyttäjiä.
Irc on erittäin toimiva ratkaisu foorumijäsenien keskenäiseen chattailyyn. Itse olen ircannut aktiivisesti noin 15 vuotta ja vieläkin käynnistän ircin heti koneen käynnistyttyä. Toisaalta, en tiennyt edes pakkiksella olevan irc-kanavaa, johtunee tosin vipeistä..

Tuli muuten mieleen tuosta Jukan sivustosta, että olisko huono idea mikäli pakkotoistolle tulis myös chatti missä pystyis juttelemaan? Tietysti niin, että pitäis tulla tunnuksella sisälle ja moderointi olis tiukkaa, että trollit pysyis muualla? Omasta mielestäni olisi todella piristävä lisäys tänne ja pystyis juttelemaan ja kysymään realiaikaisesti asioista.
Forumille tosi huono idea. Täällä pitää tukea keskustelua ja aktiivinen ketju ei eroa kamalasti chatista.

Mike minkälaisia annoksia sä vedit vuorokaudessa niasiinia? Oletko rytmittänyt nauttimisen tiettyyn aikaan päivästä vai huiteletko naamariin milloin sattuu?

Back
Ylös Bottom