Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Voin vaan kuvitella mitä paskaa mun nimellä sinne laitetaan. Alkaa olemaan meinaan taas kerran siinä rajalla kun aletaan identiteetillä leikkimään.Mike Síren, Artturi kallio, PT-Vatanen, Tomi Takamaa ja kaikki siellä chattailee. :D
Olis kiva nähä millasii ihmisiä noi on ketkä tuolla chattailee toisten nimillä. Ei kaikki noista voi ihan normaaleja olla, kun jaksaa tunti tolkulla jatkaa tota.
Voin vaan kuvitella mitä paskaa mun nimellä sinne laitetaan. Alkaa olemaan meinaan taas kerran siinä rajalla kun aletaan identiteetillä leikkimään.
Mango on oma suosikki.
Se juuri tässä vituttaakin, kun joku yrittää viikonloppuna kannustaa Jukkaa tai muuten vain puhua asiallisesti kisoista niin tuo on täynnä jotain "aasidildo" tai "nussi pakoputkee" tyylisiä kommentteja.Lähinnä vaan heitteli keskustelun sekaan jotain jonnen joutavaa paskaa. Tosin tuntuu, että ei tuolla mun lisäksi kukaan muu juttele normaaleja. Toivottavasti sitte kisa päivänä olis normaaleja tyyppejä juttelemassa ja päivittelemässä kisoista.
Jukka on vaan niin täpinöissään kun se on ekoissa kisoissa :D.On varmaan joo, mutta mä en ihan ymmärtänyt ite asiayhteyttä tossa, että ei sitä nyt tartte joka paikkaan tunkea.
Irc on erittäin toimiva ratkaisu foorumijäsenien keskenäiseen chattailyyn. Itse olen ircannut aktiivisesti noin 15 vuotta ja vieläkin käynnistän ircin heti koneen käynnistyttyä. Toisaalta, en tiennyt edes pakkiksella olevan irc-kanavaa, johtunee tosin vipeistä..Onhan pakkiksella irkki, tosin vain vipeille ja aika vähän innokkaita käyttäjiä.
Forumille tosi huono idea. Täällä pitää tukea keskustelua ja aktiivinen ketju ei eroa kamalasti chatista.Tuli muuten mieleen tuosta Jukan sivustosta, että olisko huono idea mikäli pakkotoistolle tulis myös chatti missä pystyis juttelemaan? Tietysti niin, että pitäis tulla tunnuksella sisälle ja moderointi olis tiukkaa, että trollit pysyis muualla? Omasta mielestäni olisi todella piristävä lisäys tänne ja pystyis juttelemaan ja kysymään realiaikaisesti asioista.
6-10Montako tuntia nukut yössä?
Modattuna, ottanut siitä parhaat palat ja muokannut sitten. Esim Pian kanssa kuvattu video on juuri siitä muunnelma.Vieläkö menee sst reeniä ollenkaan?