Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Meta title: 💥 Kuvia Pakkiksen Mikestä? – Q&A joka selvittää onko legenda lihaa, luuta vai pelkkää foorumimyyttiä

Meta description: Keskustelua PakkisMiken kuvista, taustoista ja yleisön kysymyksistä – kuka mies on ja mitä haluat tietää?**

Itse en kyllä parhaalla tahdollakaan ymmärrä itkemistä tuosta negaamisesta. Sitä ei ainakaan tästä ketjusta paljon löydy paitsi jos oikein kaivamalla kaivaa. Ja jos ei löytyisi ollenkaan, niin sehän olisi tämän päivän somemaailmassa suorastaan luonnotonta, "p-korea meininkiä". Mitä helvetin väliä sillä on jos jossain on muutama peukku alaspäin jos niitä ylöspäin on kuitenkin käytännössä aina enemmän.
Ylilauta-nimistä hupisivustoa ei kai kukaan voi ottaa vakavasti.

Mitä tulee videotuotantoon, niin videothan tukevat toinen toisiaan eivätkä ole toisilta pois. Jokaisella on se oma tyylinsä ja tulokulmansa asioihin. Lähtökohtaisesti kaikki kuitenkin tekevät työtä bodauksen puolesta eivätkä sitä vastaan.
Jos videoiden teko ei kiinnosta, niin siihenhän ei ketään voi pakottaa. Mitä tulee Miken videoihin, niin olen kuvitellut niiden olevan, paitsi omaa harrastusta ja mielenkiintoa, niin myös kaupallisen yrityksen markkinointi ja pr-työtä= klikkauksia=mainostajia=rahaa

Siitä myös kiitos Mike sulle että noiden sun videoiden ansiosta on nähnyt erilaisia tapoja treenata. Olet siis toiminut opettajana itse kullekkin (tai no ainakin mua se on auttanut eteenpäin) vaikka se tuskin on päätarkoituksesi ollutkaan. Mun on ainakin paljon helpompi ymmärtää uusi asia videolta kuin kuvista/tekstistä.

Olkaa nyt rauhassa, kyllä sitä puhetta nyt tulee kun ei ole tulossa videoita. Sitten kun niitä tulee, niin kaikki pitää turpansa kiinni. Aika outoa. Mä teen nyt stillejä kun niiden tekeminen on suurin intohimoni. Tuula Seilonen tulossa, samoin Eveliina Tistelgren. Sitten Pernellin kanssa jatketaan Mad Max teemaa War boy tyylillä.

Niin ja semmoinen mielenkiintoinen juttu tulossa lokakuussa, että Dahlbackan Jaakko pisti viestiä ja ehdotti, että mä meen tekemään niiden vetämän fysiikkatreenin ja mä sitten vedän kavereille taas bodytreenin. En tiedä kuka videoi, minä en todennäköisesti sillloin vielä ole levännyt tarpeeksi videoinnista.

Niin ja semmoinen mielenkiintoinen juttu tulossa lokakuussa, että Dahlbackan Jaakko pisti viestiä ja ehdotti, että mä meen tekemään niiden vetämän fysiikkatreenin ja mä sitten vedän kavereille taas bodytreenin. En tiedä kuka videoi, minä en todennäköisesti sillloin vielä ole levännyt tarpeeksi videoinnista.

Pistä Tuhmis kunnon rääkkiin, Jussi kyllä sen kestää. :)

Aika raju ilmestys Leskinen tossa edellisen sivun kuvasarjan viimeisessä kuvassa. :eek:

Tuli mieleen vaan et helposti sen kehäringin saat maalautettua niin ettei sitä huomaa jälkeenpäin tehdyksi.
Onko käynyt mielessä, jos on löytynyt sopivat muuten vaan se väri puuttuu jonka tahdot?

Älä Mike nyt helkutissa lopeta videoiden tekoa, kun olet ensin hemmotellut piloille täydellisellä äänen ja kuvan laadulla
(eikä sisällönkään puolesta valittamista ole ollut...)

Ei jumankauta voi olla vanteiden löytäminen ehkä vaikeinta hommaa ikinä. Eihän noista mikään käy ku pariin autoon.

En tiedä tykkäätkö, mutta tälläset ainakin tuossa koossa sopii helvetin hyvin Audiin! En myöskään ole varma onko noin uudessa vielä jako 5x112, ja ET lukua en muista, mutta tuossa olisi yksi hyvä, ja suht edullinenkin vaihtoehto, ja näyttävä koko:kuola:

http://m.ebay.com/itm/Privat-Legend...eels-Rims-LE98512466-/371607119973?nav=SEARCH

Tauko videoinnista tekee varmaan hyvää. Toki sulla on aivan mahtavat taidot myös valokuvauksessa, joten hienoa on, että jatkat sitä. Voisiko tauon jälkeen tehdä vaikka yhden videon viikossa tai kahdessa viikossa, niin ei tuntuisi niin "raskaalta". Vaikka koet monen vain valittavan, muista, että on tosi paljon ihmisiä, jotka arvostavat tekemääsi materiaalia. Itsekin olisi pitänyt useammin peukuttaa ja kiittää Youtubessa. Laatu on ihan priimaa. Paljon vain kuuntelen videoita, joten kiitosta myös hyvästä äänenlaadusta.

Itselleni ja varmasti monelle muullekin on noista tavan treenivideoista tullut jo pienimuotoinen ähky eli niiden suhteen on varmasti järkevää taukoa pitääkin. Sen sijaan näkisin tällä hetkellä olevan kysyntää vanhoille kunnon Gymlog Food Corner -tyyppisille pläjäyksille. Käytte Nyyssiksen tai vastaavan karakteerin kanssa pyöräyttämässä vaikka muutamat uuniperunat samalla nauttien sopivan pyöreää, muttei kuitenkaan pallomaista, punaviiniä ruuanlaiton ohessa. Mikelle toki lasi Pepsi Maxia.

Back
Ylös Bottom