Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Meta title: 💥 Kuvia Pakkiksen Mikestä? – Q&A joka selvittää onko legenda lihaa, luuta vai pelkkää foorumimyyttiä

Meta description: Keskustelua PakkisMiken kuvista, taustoista ja yleisön kysymyksistä – kuka mies on ja mitä haluat tietää?**

Ne vanteet pitäis löytää, eikä siis mitään ihan halpiksiakaan. Jos sinne max 3 tonnin pintaan kierros löytyis mustat, niin mitäs merkkejä kannattaa katsella? 19 tuumaiset ja 235 leveille pitäis laittaa. Tai sit veivaan vielä leveemmät nakit alle.
Bbs ehdottomasti

Ne vanteet pitäis löytää, eikä siis mitään ihan halpiksiakaan. Jos sinne max 3 tonnin pintaan kierros löytyis mustat, niin mitäs merkkejä kannattaa katsella? 19 tuumaiset ja 235 leveille pitäis laittaa. Tai sit veivaan vielä leveemmät nakit alle.
Audi TTssä oli aikaisemmin 245 leveet, nyt keväällä vaihdoin 235 leveet ja on ollut parempi ajaa. Tosin voi olla että tuossa uudessa ässässä toimii leveämpikin. Niin ja vannekoko tuo sama 19"

Jos tahot et jonnet sekoilee entistä enemmän, niin kiskaiseppa ässän alle joku vossenin setti.
Esim:
Vossen-Audi-S3-2015-4.jpg

Taikka rotiformia vaikka:
maxresdefault.jpg

Miten eroaa ajossa? Veteleekö 245 urissa pahemmin?
Aina leveämpi ja matalaprofiilisempi haistaa urat helpommin. Lisäksi melutaso kasvaa leveyden mukana, toki renkaasta riippuen. Toki sitten plussapuolelle tarkempi ja terävämpi tuntuma ja lisääntynyt pito mutkissa.

Aina leveämpi ja matalaprofiilisempi haistaa urat helpommin. Lisäksi melutaso kasvaa leveyden mukana, toki renkaasta riippuen. Toki sitten plussapuolelle tarkempi ja terävämpi tuntuma ja lisääntynyt pito mutkissa.

Mutta vesikelillä kapeampi rengas taitaa olla pito-ominaisuuksiltaan parempi. :)

Vesikelejä kannattaa varoa leveillä renkailla. Meinas oma lähtee motarilla penkan puolelle, kun vesiliirtoon lähti.. Ja vauhtia vain se 120 km/h..

Oletko Mike itse menossa Mansen Muscle Showhon vai meneekö päällekkäin reissun kanssa ?

Kiitos vielä omastakin puolesta kaikesta materiaalista, jota olet tuottanut.
Olet mahdollistanut monen kehonrakentajan näkyvyyden. Ilman sinua ei esim. Vainion Artosta tai Halmon Antista tulisi juuri mitään videomateriaalia.

Toivottavasti motivaatio videoiden kuvaamiseen vielä löytyy. :)

Kyllä se motivaatio sitten joskus palaa jos palaa. Ellen sitten myy kameraa pois. Mutta ei tää anna mulle enää mitään ja teen myös siksi että nautin tekemisestä. Olihan noita ihan kva tehdä, mutta sitten julkaisun jälkeen aina vähän harmitti se palautteen olemattomuus tai sitten pelkkä nega. Ja nimenomaan vain Pakkotoistolla, muualla nega on ihan vitun sama mulle. Tänne mä videoita teen.

Mansen kisaan en kerkee, lienen melkoisessa jetlagissa sillon ja koitan vain päästä treeneihin kiinni.

Mä uskon kyllä että varsinkin täällä Pakkotoistolla käyttäjät arvostavat noita videoita todella paljon, yhtä negaajaa kohden on varmasti 20 tykkääjää. Se nyt vaan on niin suomalaista että jos tykkää niin ollaan vaan hiljaa, mutta jos ei tykkää niin kommentoidaan.

En itse ole nähnyt läheskään jokaista Wlogia, mutta näistä uusista videoista suurimman osan ja muut ovat YouTubessa "watch later"- listallani eikä muuten löydy yhtäkään negatiivista sanottavaa niistä. Jos/ kun aloitat taas videoiden tekemisen niin täytyy muistaa sitten antaa myös sitä positiivista palautetta.

Jospa ei olisi liian myöhäistä, mutta iso kiitos ja kumarrus Mikelle kaikesta tästä materiaalista mitä tuotat, niin treenivideot kuin hienot valokuvatkin. :) Liian vähän tulee annettua kiitosta / palautetta, mutta uskaltaisin väittää että 99.99 % sivuston käyttäjistä arvostaa sun työpanosta :)

Toivottavasti et kokonaan tosiaan lopeta videoiden tekoa. Parasta materiaalia mitä on ollut tarjolla ja joka pätkä on tullut aina katottua alusta loppuun. vähä taukoa vain ja sit uudestaan. Ja tosiaan kyllä täällä moni arvostaa sun tekemää duunia, kyllähän sen näkee jo katsoja määristä. Jotkut jonnet vaa ragee joka asiaan mutta älä anna sen häiritä.

Kyllä se motivaatio sitten joskus palaa jos palaa. Ellen sitten myy kameraa pois. Mutta ei tää anna mulle enää mitään ja teen myös siksi että nautin tekemisestä. Olihan noita ihan kva tehdä, mutta sitten julkaisun jälkeen aina vähän harmitti se palautteen olemattomuus tai sitten pelkkä nega. Ja nimenomaan vain Pakkotoistolla, muualla nega on ihan vitun sama mulle. Tänne mä videoita teen.

Mansen kisaan en kerkee, lienen melkoisessa jetlagissa sillon ja koitan vain päästä treeneihin kiinni.
Tuskin se nyt siitä on kiinni ettei niistä videoista olisi tykätty. Eiköhän tuo ole ihan luettavissa niistä katsojien määrästä. Niitä vaan tuli siihen tahtiin, ettei katsojalle jäänyt "nälkäistä" tunnetta. Älä nyt ota pahalla, mutta ehkä se hieman rauhallisempi tahti olisi ollut parempi sen suhteen.

Back
Ylös Bottom