Itse en kyllä parhaalla tahdollakaan ymmärrä itkemistä tuosta negaamisesta. Sitä ei ainakaan tästä ketjusta paljon löydy paitsi jos oikein kaivamalla kaivaa. Ja jos ei löytyisi ollenkaan, niin sehän olisi tämän päivän somemaailmassa suorastaan luonnotonta, "p-korea meininkiä". Mitä helvetin väliä sillä on jos jossain on muutama peukku alaspäin jos niitä ylöspäin on kuitenkin käytännössä aina enemmän.
Ylilauta-nimistä hupisivustoa ei kai kukaan voi ottaa vakavasti.
Mitä tulee videotuotantoon, niin videothan tukevat toinen toisiaan eivätkä ole toisilta pois. Jokaisella on se oma tyylinsä ja tulokulmansa asioihin. Lähtökohtaisesti kaikki kuitenkin tekevät työtä bodauksen puolesta eivätkä sitä vastaan.
Jos videoiden teko ei kiinnosta, niin siihenhän ei ketään voi pakottaa. Mitä tulee Miken videoihin, niin olen kuvitellut niiden olevan, paitsi omaa harrastusta ja mielenkiintoa, niin myös kaupallisen yrityksen markkinointi ja pr-työtä= klikkauksia=mainostajia=rahaa
Ylilauta-nimistä hupisivustoa ei kai kukaan voi ottaa vakavasti.
Mitä tulee videotuotantoon, niin videothan tukevat toinen toisiaan eivätkä ole toisilta pois. Jokaisella on se oma tyylinsä ja tulokulmansa asioihin. Lähtökohtaisesti kaikki kuitenkin tekevät työtä bodauksen puolesta eivätkä sitä vastaan.
Jos videoiden teko ei kiinnosta, niin siihenhän ei ketään voi pakottaa. Mitä tulee Miken videoihin, niin olen kuvitellut niiden olevan, paitsi omaa harrastusta ja mielenkiintoa, niin myös kaupallisen yrityksen markkinointi ja pr-työtä= klikkauksia=mainostajia=rahaa