Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Meta title: 💥 Kuvia Pakkiksen Mikestä? – Q&A joka selvittää onko legenda lihaa, luuta vai pelkkää foorumimyyttiä

Meta description: Keskustelua PakkisMiken kuvista, taustoista ja yleisön kysymyksistä – kuka mies on ja mitä haluat tietää?**

Kyllä jonnet saa sen hyödyn/tyydytyksen siitä kun pääsevät ihosi alle viesteillään. Ei se muuta vaadi.

Mutta Mike saa mainostulot eli molemmat hyötyy/tyydyttyy.

Jonnet saa toimeentulonsa ja Mike saa avautua verotuksesta. Taas molemmat hyötyy/tyydyttyy.

Screen Shot 2016-08-12 at 14.22.19.webp

Mutta Mike saa mainostulot eli molemmat hyötyy/tyydyttyy.

Jonnet saa toimeentulonsa ja Mike saa avautua verotuksesta. Taas molemmat hyötyy/tyydyttyy.
Ai vittu ne hajoilee kokoajan enemmän. Ja ovat kirimässä kovaa vauhtia facea kiinni sisääntulevassa liikenteessä, olen siis aivan oikeassa suunnassa, eli näytän miten elämä hymyilee, olen onnellinen ja elän unelmaani. Vitun jees ja nää ei voi asialle yhtään mitään.

Mulla on ihan järjetön virtapiikki sisällöntuotossa päällä, antaa siis palaa vain niin perkeleesti. Maanantaina Markuksen kanssa jalat vois kuvata ja illalla Katan kanssa deltsit.

Mukava kuulla, että löytyi uusi virtapiikki sisällöntuottoon. Mitä snapissa huomasin, niin tunnuit yhtenä iltana olevan turhautunut sisällön vastaanottoon.

Mukava kuulla, että löytyi uusi virtapiikki sisällöntuottoon. Mitä snapissa huomasin, niin tunnuit yhtenä iltana olevan turhautunut sisällön vastaanottoon.
Ratkaisin sen niin, että mä vain alan heittämään porukkaa vittuun täältä, joilla ei ole mitään muuta sanottavaa kuin kitistä milloin mistäkin, esimerkkinä jorgooos. Mua ei kyllä kamalasti niiden elämä kiinnosta, eikä niiden lässytys, joten ulos vain kylmästi. Parempi sekin kuin odottaa joka videon jälkeen samojen naamojen marinaa.

Kukaan ei pakota niitä katsomaan videoita, eikä kukaan todellakaan pakota mua katsomaan sitä valitusta niistä.

Ai vittu ne hajoilee kokoajan enemmän. Ja ovat kirimässä kovaa vauhtia facea kiinni sisääntulevassa liikenteessä, olen siis aivan oikeassa suunnassa, eli näytän miten elämä hymyilee, olen onnellinen ja elän unelmaani. Vitun jees ja nää ei voi asialle yhtään mitään.

Mulla on ihan järjetön virtapiikki sisällöntuotossa päällä, antaa siis palaa vain niin perkeleesti. Maanantaina Markuksen kanssa jalat vois kuvata ja illalla Katan kanssa deltsit.
Todellakin Markuksen kanssa videota siinä on yksi hauskimmista bodareista eikä ikinä osaa arvata mitä Markus seuraavaksi keksii.

Back
Ylös Bottom