Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Bang&Olufsenin asennus, 705W 14 kaiutinta.

Tämä! Hulkki olis kova tähän messiin:pLoistavia videoita Mike pukannut ulos, tattis niistä! Olisiko jotain Q&A -pätkä kenenkään kanssa jossain vaiheessa mitään?
Mä olen Utille miljoona kertaa ehdottanut vaikka mitä, mutta Utti on Utti, eikä sitä ihan helpolla saa kameran eteen.
Toimisko podcastina?
Toimisko podcastina?
Pakkotoiston soundcloudissa on Q&A henkinen pätkä, jossa Utti haastattelussa. Joku parempi muistinen voi vaikka tähän kertoa mikä #numero se oli, kun itse en muista.
Kyllä jonnet saa sen hyödyn/tyydytyksen siitä kun pääsevät ihosi alle viesteillään. Ei se muuta vaadi.
Ai vittu ne hajoilee kokoajan enemmän. Ja ovat kirimässä kovaa vauhtia facea kiinni sisääntulevassa liikenteessä, olen siis aivan oikeassa suunnassa, eli näytän miten elämä hymyilee, olen onnellinen ja elän unelmaani. Vitun jees ja nää ei voi asialle yhtään mitään.Mutta Mike saa mainostulot eli molemmat hyötyy/tyydyttyy.
Jonnet saa toimeentulonsa ja Mike saa avautua verotuksesta. Taas molemmat hyötyy/tyydyttyy.
Ratkaisin sen niin, että mä vain alan heittämään porukkaa vittuun täältä, joilla ei ole mitään muuta sanottavaa kuin kitistä milloin mistäkin, esimerkkinä jorgooos. Mua ei kyllä kamalasti niiden elämä kiinnosta, eikä niiden lässytys, joten ulos vain kylmästi. Parempi sekin kuin odottaa joka videon jälkeen samojen naamojen marinaa.Mukava kuulla, että löytyi uusi virtapiikki sisällöntuottoon. Mitä snapissa huomasin, niin tunnuit yhtenä iltana olevan turhautunut sisällön vastaanottoon.
Todellakin Markuksen kanssa videota siinä on yksi hauskimmista bodareista eikä ikinä osaa arvata mitä Markus seuraavaksi keksii.Ai vittu ne hajoilee kokoajan enemmän. Ja ovat kirimässä kovaa vauhtia facea kiinni sisääntulevassa liikenteessä, olen siis aivan oikeassa suunnassa, eli näytän miten elämä hymyilee, olen onnellinen ja elän unelmaani. Vitun jees ja nää ei voi asialle yhtään mitään.
Mulla on ihan järjetön virtapiikki sisällöntuotossa päällä, antaa siis palaa vain niin perkeleesti. Maanantaina Markuksen kanssa jalat vois kuvata ja illalla Katan kanssa deltsit.