Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Meta title: 💥 Kuvia Pakkiksen Mikestä? – Q&A joka selvittää onko legenda lihaa, luuta vai pelkkää foorumimyyttiä

Meta description: Keskustelua PakkisMiken kuvista, taustoista ja yleisön kysymyksistä – kuka mies on ja mitä haluat tietää?**

Kyllä mäkin tykkäsin tosta PTV-Gym spesiaalista. :rock:Mene Mike ihmeessä joskus uudestaankin treenaamaan PTV:lle. Jos vaikka ne jalat Vatasen kanssa?

Kannattaa Mike muuten Netflixistä tsekata sellainen sarja, kuin Stranger Things. Juuri kasarille sijoittuva, ja tyyli on myös sen mukainen. Musat on kans huippuluokkaa.

Onko ajatusta vetää se pakaratreeni video Virmajoen kanssa joskus toiste kun ei tuolla Vatasen salilla onnistunu? Vai kun ei siellä onnistunu nii oliko se sit siinä?

Ei ole maksanut mitään, vaan halusin kaverin bisnestä tukea, Suomessa suurin osa jää himaan valittamaan ja dissaamaan kun osa sitten reippaasti tekee ja toteuttaa.

Enemmän kuin hatun nosto Mikelle kaverin bisneksen tukemisesta :) Ei ole tyypillinen teko kateuteen ja toisten dissaamiseen taipuvassa Suomessa.

Kannattaa Mike muuten Netflixistä tsekata sellainen sarja, kuin Stranger Things. Juuri kasarille sijoittuva, ja tyyli on myös sen mukainen. Musat on kans huippuluokkaa.
Zekkasin joo, sisti fiilis ja kovat musat.

Miltä tuntui laitteet mitä pääsit kokeilemaan tuolla PTVGymillä?
En tällä kertaa, meen sinne Vatasen kanssa veivaan selän ku keretään.

Onko ajatusta vetää se pakaratreeni video Virmajoen kanssa joskus toiste kun ei tuolla Vatasen salilla onnistunu? Vai kun ei siellä onnistunu nii oliko se sit siinä?
Kyllä me se tehdään.

Oli kyllä aivan huippu tämä viimeisin video. Erittäin hienosti toteutettu ja biisivalinnoista arvosana 10+. Tuli oikein kylmät (nostalgia)väreet siinä vaiheessa, kun Lita Ford pärähti soimaan. Kiitos niistä, ja videosta myös ;-)

Onko Mikellä koskaan ollut ongelmia asennon pidon kanssa esim raskaissa punnerruksissa, tai vastaavissa liikkeissä joissa ollaan selällään ? Mitä mieltä olet tuosta Tuukka Heikkisen Backgrip paidasta, oletko ajatellut ottaa kokeiluun ?

Tuolla Backgrip sivuilla on näköjään joku Benchpress ranking list, saisit nimes tonne kevyesti.

Seuraavan kerran, tai lähiaikoina jossain vaiheessa kun menet halmon kanssa Turun suunnalle treenaamaan niin suunnatkaa auton nokka kuntokeskusten sijaan kunnon hc salille Naantalin Target Gymiin. Tuli kyseisessä paikassa pistäydyttyä itse jokin aika sitten työreissun myötä ja monia hyviä saleja itsekin nähneenä kyseinen sali on ehdottomasti tämän maan kärkipaikkoja jos haluaa treenata paikassa jossa ei kehitys ainakaan jää laitteista ja tunnelmasta kiinni jos vertaan vaikkapa mayorsiin tai wolfiin. Jos haluaa kuunnella jotain vitun voice hiphoppia tms. fitnesscenter meininki on lähempänä sydäntä niin sitten ei toki kannata mennä. Esim. käsipainoja löytyy suht tiheällä porrastuksella kromattuna jonnekin 60 kiloon asti ja kumitettuina sitten 100 kg asti. Saa olla ihan helvetin iso ja vahva bodari että tuolla loppuu vehkeet kesken, ylätalja tosin taitaa olla "vain" reilu 100 kg asti mutta lisäpainoja sai laitettua ainakin toiseen taljaan. Kunnollisia, tyyliin uusia krafwerkin kisapenkkejäkin turvaraudoilla löytyy pari kpl + muut alakaltevat, vinopenkit, yms. siihen päälle ja löytyy myös harvassa paikassa näkyvä viikinkipunnerruskone ja 3d smith. Salin takaosa on myös seiniin tyylikkäästi somistettu luomaan tunnelmaa olympiatason bodarien mustavalkokuvilla, tais siellä savon makekin olla. Tiivistäen ihan helvetin hyvä sali.

Oonkohan ainut joka katsoo pelkät alku ja loppujorinat näistä videoista(?). :D Aina skipannu nuo treeni kohdat videoista..

Itse ainakin melkein aina enempi kuuntelen noita videoita kuin katselen ja välillä sitten tsekkailen kuvaakin kun kuulen jotain erityisen kiinnostavaa. Aika on niin rajattua ettei pysty ihan koko ajan tunnin treenivideoita katsomaan ilman, että puuhailee muuta samalla. :D

Seuraavan kerran, tai lähiaikoina jossain vaiheessa kun menet halmon kanssa Turun suunnalle treenaamaan niin suunnatkaa auton nokka kuntokeskusten sijaan kunnon hc salille Naantalin Target Gymiin. Tuli kyseisessä paikassa pistäydyttyä itse jokin aika sitten työreissun myötä ja monia hyviä saleja itsekin nähneenä kyseinen sali on ehdottomasti tämän maan kärkipaikkoja jos haluaa treenata paikassa jossa ei kehitys ainakaan jää laitteista ja tunnelmasta kiinni jos vertaan vaikkapa mayorsiin tai wolfiin. Jos haluaa kuunnella jotain vitun voice hiphoppia tms. fitnesscenter meininki on lähempänä sydäntä niin sitten ei toki kannata mennä. Esim. käsipainoja löytyy suht tiheällä porrastuksella kromattuna jonnekin 60 kiloon asti ja kumitettuina sitten 100 kg asti. Saa olla ihan helvetin iso ja vahva bodari että tuolla loppuu vehkeet kesken, ylätalja tosin taitaa olla "vain" reilu 100 kg asti mutta lisäpainoja sai laitettua ainakin toiseen taljaan. Kunnollisia, tyyliin uusia krafwerkin kisapenkkejäkin turvaraudoilla löytyy pari kpl + muut alakaltevat, vinopenkit, yms. siihen päälle ja löytyy myös harvassa paikassa näkyvä viikinkipunnerruskone ja 3d smith. Salin takaosa on myös seiniin tyylikkäästi somistettu luomaan tunnelmaa olympiatason bodarien mustavalkokuvilla, tais siellä savon makekin olla. Tiivistäen ihan helvetin hyvä sali.

Vai että työreissun myötä. Täytyy myöntää että ovela tapa mainostaa punttisalia. Propsit tuosta.:puntti:

Itse ainakin melkein aina enempi kuuntelen noita videoita kuin katselen ja välillä sitten tsekkailen kuvaakin kun kuulen jotain erityisen kiinnostavaa. Aika on niin rajattua ettei pysty ihan koko ajan tunnin treenivideoita katsomaan ilman, että puuhailee muuta samalla. :D

Videotarjontaa on nykyään enemmän ja enemmän eli täytyy valikoida entistä enemmän, mitä katsoa. Miken tuottamat videot tulee katsottua 99% alusta loppuun saakka. Mike osaa kommunikoida eri vieraiden kanssa erittäin hyvin, vieraat ovat olleet mielenkiintoisia ja videoiden laatu kaiken kaikkiaan kolahtaa positiivisesti minun makuun.

Toivomuslistalla olisi hupaisa video Nyyssiksen kanssa joskus. Sen voisi tulla vaikka yllätyksenä ilman, että osattaisiin odottaa. ;)

Onko Mikellä koskaan ollut ongelmia asennon pidon kanssa esim raskaissa punnerruksissa, tai vastaavissa liikkeissä joissa ollaan selällään ? Mitä mieltä olet tuosta Tuukka Heikkisen Backgrip paidasta, oletko ajatellut ottaa kokeiluun ?

Tuolla Backgrip sivuilla on näköjään joku Benchpress ranking list, saisit nimes tonne kevyesti.
Raskaissa kuormissa sitä oikein liimautuu penkkiin, eli ei ole vaikea pitää asentoa. Tuukan paidat kuvasin studiossa ja ihan mielenkiintoinen paita, kannattaa koittaa jos katsoo, että selkä antaa penkissä periksi kitkan osalta. Mä nostan niin lahnana, ettei mulle hyötyä.

Jos haluaa kuunnella jotain vitun voice hiphoppia tms. fitnesscenter meininki on lähempänä sydäntä niin sitten ei toki kannata mennä
En mä salille ole musiikkia menossa kuuntelemaan, eikä väliä mitä tulee kun on omat musat kun yksin treenaa. Enkä mä salia vaihtaisi musiikin takia jos muuten sali olisi kova.

Back
Ylös Bottom