Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Meta title: 💥 Kuvia Pakkiksen Mikestä? – Q&A joka selvittää onko legenda lihaa, luuta vai pelkkää foorumimyyttiä

Meta description: Keskustelua PakkisMiken kuvista, taustoista ja yleisön kysymyksistä – kuka mies on ja mitä haluat tietää?**

Ei herranjumala, nyt jotain rajaa tohon. Kaikki jotka mut ovat tavanneet, kertokaa nyt pliis tähän minkälainen olen ihmisenä oikeassa elämässä. Mä haluan välittömästi tommoiselta puhtaalta ilkeeltä paskapuheelta siivet pois.
Eikös allukin ottanu ton esille podcastissa? Että ihmiset helposti näkee sut livenä netti Mikenä koska ei tunne sua. Miks sä luulet että porukka aina välillä kyselee sulta onko sun nettikäyttäytyminen nyt ihan järkevää? Vaikka kuinka väität että se on vaan netissä tollanen niin se on silti se ensivaikutelma minkä ihmiset saa susta.

Eikös allukin ottanu ton esille podcastissa? Että ihmiset helposti näkee sut livenä netti Mikenä koska ei tunne sua. Miks sä luulet että porukka aina välillä kyselee sulta onko sun nettikäyttäytyminen nyt ihan järkevää? Vaikka kuinka väität että se on vaan netissä tollanen niin se on silti se ensivaikutelma minkä ihmiset saa susta.
Okei, olen väärässä. Hakkaan siis ihmisiä livenä.

En kyllä ainakaan itse tiedä että Mike olisi kenenkään kimppuun käynyt ja lihaksikkaat ihmiset tietenkin aina väkivaltaisia, ei hyvää päivää. toiseksi luokittelet ihmisiä nettikirjotusten perusteella eli siinä tapauksessa sinua voisi pitää jonnena.

Eli jos henkilö X on puhunut netissä väkivallan olevan hyväksyttävää tietyissä asiayhteyksissä mutta ei ole siihen syyllistynyt, sinä et varautuisi että henkilö saattaisi siihen tietyssä asiayhteydessä ryhtyä koska hän ei ole siihen ennenkään ryhtynyt?

Mielestäsi ihmisestä mielipiteen luominen ennen kohtaamista hänen netissä kirjoittamiensa asioiden perusteella on jonnea? Se on pikemminkin aivan normaalia ihmisen käytöstä luoda ensimmäinen mielipide hänestä tietämiensä asioiden perusteella.

Ei hyvää päivää.

no johtuisikohan vaikka siitä että kyseessä on ns. keskivertoa lihaksekkaampi ja vahvempi henkilö, jonka tapa reagoida negatiiviseen palautteeseen on yleisesti tiedossa ja ainakin nettikirjoittelunsa perusteella pitää väkivaltaa ihan validina keinona ratkaista konflikteja?

Mitäs vittua nyt oikeesti :D? Ei se nenähommiks menis siltikään vaikka joku jonne ekaa kertaa uskaltautuiskin livenä mennä Mikelle kertomaan mikä vituttaa.. Hereille nyt :D

Eli jos henkilö X on puhunut netissä väkivallan olevan hyväksyttävää tietyissä asiayhteyksissä mutta ei ole siihen syyllistynyt, sinä et varautuisi että henkilö saattaisi siihen tietyssä asiayhteydessä ryhtyä koska hän ei ole siihen ennenkään ryhtynyt?

Mielestäsi ihmisestä mielipiteen luominen ennen kohtaamista hänen netissä kirjoittamiensa asioiden perusteella on jonnea? Se on pikemminkin aivan normaalia ihmisen käytöstä luoda ensimmäinen mielipide hänestä tietämiensä asioiden perusteella.

Ei hyvää päivää.
missä vaiheessa täällä kukaan on uhannut hakata kenetkään jos joku aikoo tulla mainitsemaa vapottamisesta sisällä. kerroppa se mulle.

missä vaiheessa täällä kukaan on uhannut hakata kenetkään jos joku aikoo tulla mainitsemaa vapottamisesta sisällä. kerroppa se mulle.
Missä vaiheessa kukaan on sellaista väittänytkään? Tukunpoistaja vaan perusteli mahdollisesti minkä takia nämä "mayorilaiset" eivät ole sanoneet asiaa Mikelle päin naamaa. Pitäskö sun keskittyä hetki miettimään lukemaasi ennenkuin replyyt?

Mun mielestä Miken nettikäyttäytyminen on ihan ok. Miksi pitäis olla joku inisevä hiiri? Ei se hiirityyli olis vienyt Mikeä yhtään pidemmälle, kuin tuo nykyinen ja sitte sanottais vaan kuitenkin, että sehän on ihan hiiri. Ei kukaan itseään kunnoitava mies halua olla hiiri vapaaehtoisesti.

Sitte turpaanveto on joskus ihan paikallaan ja lihakset kyllä auttaa siinä, mutta ei em. huolimatta kaikki bodarit vedä muita ihmisiä turpaan. Mä oon kyllä joskus vetänyt:nolo:

Täällä on näköjään Munakkaan lisäksi aika monella muullakin sisälukutaidossa parantamisen varaan. Eisenhorn tuossa jo väänsi asian rautalangasta, mutta tuskin jengi siitäkään tajuaa. Joku toteaa, että Miken fyysinen olemus ja aiemmat puheet saattavat vaikuttaa ihmisten varautuneisuuteen, niin siitä vedetään yhtäläisyysviivat että Mike on väkivaltainen. Ei se nyt varmaan tarkoita, että jokainen ihminen pelkää Mikeä ja luulee saavansa turpaan käytävällä. Ihan luonnollista, että ihminen miettii omia tekojaan ja sanojaan omiin havantoihin, aisteihin ja siihen mitä on aiemmin elämässä oppinut. Tämä pätee ihan kaikessa.

Ihan sama asia, jos Peterin lastenhuone-episodi olisi käyty Mayorsin aulassa. Ei ainakaan itselle tulisi mieleen ihan ekana lähteä siinä tilanteessa huutelemaan väliin, kun toisella puolella korottaa ääntä 100kg bodari. Samanlailla sen 50-kiloisen naisen kynnys on ihan eri sanoa jollekin 14v pojalle ettei vetäisi röökiä sisällä kuin sanoa se Mikelle. Ja joo, tämä oli nyt kärjistetty esimerkki. Ja ei, en sano että Mike vetää röökiä sisällä.

Ja ei, en myöskään sano että Mike olisi väkivaltainen tai uhkaava. Mitä itse olen nähnyt, niin aika leppoisalta vaikuttaa netti-imagosta huolimatta. Pakko selittää ihan vitun jokainen lause, kun kuitenkin joku kesäesa ei ymmärrä puoliakaan, vaan vetää ihan omat tulkinnat. Ihme touhua täällä nykyään.

EDIT: Lisätään nyt vielä, ettei tämä myöskään ollut kannanotto vapottelun puolesta tai vastaan. In before joku lähtee huutelemaan, miksi minua häiritsee Miken vapottelu. Joo, ei häiritse.

Teetkö päätökset tunteella vai järjellä? - Järjellä
Lyötkö este vai löytkö takaisin itsepuolustukseksi? - Itsepuolustus ja kunnolla
Mitä tekisit miljoonalla eurolla, sijoittaisit vai tuhlaisit/nauttisit elämästä? - Ostaisin koko rahalla ullakkohuoneiston
Windows vai Linux vai OS X? - OSX forever!
Palasokeri sirkku vai pulmu? - Pulmu
Puutalo vai Kivitalo? - Kivitalo
Rivitalo vai Omakotitalo? - Rivari
Talon lämmitys öljy vai sähkö vai maalämpö? - Sähkö
Levi's vai Diesel? - Diesel
Maihairit vai Bootsit? - Maiharit
Köyhä/Onnellinen vai Rikas/Onneton? - Rikas ja onneton
Kaunis vai Söpö? - Söpö
Empaattinen vai Sympaattinen? - Symppis
Miami Vice vai TaisteluPari? - Vice
Columbo vai Matlock? - Matlock
Maxwell Smart vai Mr Bean? - Bean
Benny Hill Show vai Mennään Bussilla(On The Buses)? - Hill
VeliPuolikuu vai HymyHuulet .mm aki & turo ? - Puolikuu
Fakta Homma vai Sisko ja sen veli vai Mummo? - Sisko ja sen veli
Kovaa peliä Bostonissa vai Wiseguy vai Koira haudattuna vai Kutsukaa Mccall? - Boston
Simpsonit vai South Park vai Beavis and Butt-Head? - BB
Pepsi vai Coca-Cola vai Dr Pepper? - Cola
Ray-Ban vai Police? - Police
Hartwall Limonadi Omena vai Päärynä vai Vadelma vai Pommac? - Hyi saatana!
FBI vai CIA? - CIA
Paras auton väri punainen vai musta vai hopea vai sininen vai valkoinen vai jokin muu? - Valkoinen, Range Rover/Discovery/Freelander/Evoque/Defender
Parhaat autot valmistaa Italia vai Saksa vai Ranska vai Englanti vai Usa vai Japani vai Korea vai jokin muu? - Saksa
Alumiini vai Kromivanteet? - Alumiini
Nahka vai kangaspenkit autoon? - Nahka
Top Gear vai Fifth Gear? - Top

Muistui nämä Miken vastaukset kysymyksiini vuosien takaa, eli en usko että Mike lyö ensimmäisenä o_O

Jonkinlainen aikuisuuden mittari on kyllä mielestäni se, että jos on jollekin jotain asiaa niin sanoo sen sitten ihan ihmiselle itselleen. Juoruilu ja selän takana puhuminen ovat heikkoluonteisten ihmisten tapoja, ja jos vastapuoli on omasta mielestä jotenkin pelottava niin tuleepahan sitten ehkä esitettyä asia fiksummin ja rakentavammin jos asia vielä ylipäätään on esiintuomisen arvoinen. Saatta sitten vastapuolikin ottaa paremmin asian vastaan kun hommaa hoidetaan fiksusti.

Siis miten ihminen eroaa nettikäyttäytymisessään siitä, minkälainen hän on muussa elämässään? Meneekö jokin lapsekas roolipeli päälle, kun netti aukeaa??

Ja paskat. Se joka on mukava ihminen, on sitä myös netissä. Ja siviilielämän mulkku on mulkku nettikäyttäytymisessäänkin.

Kuka muuta väittää voi uskoa, että tuon järkiköyhän pitkän fantasian Mikestä ja Allusta kirjoittanut kaveri on siviilielämässään todella fiksu kaveri.... Sillä oli vaan jokin nettirooli päällä...joo...

Mitäs vittua nyt oikeesti :D? Ei se nenähommiks menis siltikään vaikka joku jonne ekaa kertaa uskaltautuiskin livenä mennä Mikelle kertomaan mikä vituttaa.. Hereille nyt :D
Eli Mike on siis jonne joka uhoaa netissä, mutta ei uskalla seisoa uhkailujensa takana.

Eli Mike on siis jonne joka uhoaa netissä, mutta ei uskalla seisoa uhkailujensa takana.
Miltä osin en uskalla seisoa uhkailujeni takana? Ja mitä olen uhannut? Ketä ja missä? Vastaa kiitos. Mä ensinnäkin olen omalla nimelläni täällä kaikki osoitetiedot julkisena. Aloitetaanko siitä, että sä teet saman?

Back
Ylös Bottom