Bodymunkki!Eiköhän se ole parempi jäädä kotia jos on"aikaa ja voimia" sarjojen välissä räplätä puhelinta,lukea lehteä, jauhaa paskaa, sitte ihmetellään mihin se kehitys jäi.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Bodymunkki!Eiköhän se ole parempi jäädä kotia jos on"aikaa ja voimia" sarjojen välissä räplätä puhelinta,lukea lehteä, jauhaa paskaa, sitte ihmetellään mihin se kehitys jäi.
Eikös allukin ottanu ton esille podcastissa? Että ihmiset helposti näkee sut livenä netti Mikenä koska ei tunne sua. Miks sä luulet että porukka aina välillä kyselee sulta onko sun nettikäyttäytyminen nyt ihan järkevää? Vaikka kuinka väität että se on vaan netissä tollanen niin se on silti se ensivaikutelma minkä ihmiset saa susta.Ei herranjumala, nyt jotain rajaa tohon. Kaikki jotka mut ovat tavanneet, kertokaa nyt pliis tähän minkälainen olen ihmisenä oikeassa elämässä. Mä haluan välittömästi tommoiselta puhtaalta ilkeeltä paskapuheelta siivet pois.
Justii just se voi vittu.Bodymunkki!
Okei, olen väärässä. Hakkaan siis ihmisiä livenä.Eikös allukin ottanu ton esille podcastissa? Että ihmiset helposti näkee sut livenä netti Mikenä koska ei tunne sua. Miks sä luulet että porukka aina välillä kyselee sulta onko sun nettikäyttäytyminen nyt ihan järkevää? Vaikka kuinka väität että se on vaan netissä tollanen niin se on silti se ensivaikutelma minkä ihmiset saa susta.
En kyllä ainakaan itse tiedä että Mike olisi kenenkään kimppuun käynyt ja lihaksikkaat ihmiset tietenkin aina väkivaltaisia, ei hyvää päivää. toiseksi luokittelet ihmisiä nettikirjotusten perusteella eli siinä tapauksessa sinua voisi pitää jonnena.
no johtuisikohan vaikka siitä että kyseessä on ns. keskivertoa lihaksekkaampi ja vahvempi henkilö, jonka tapa reagoida negatiiviseen palautteeseen on yleisesti tiedossa ja ainakin nettikirjoittelunsa perusteella pitää väkivaltaa ihan validina keinona ratkaista konflikteja?
missä vaiheessa täällä kukaan on uhannut hakata kenetkään jos joku aikoo tulla mainitsemaa vapottamisesta sisällä. kerroppa se mulle.Eli jos henkilö X on puhunut netissä väkivallan olevan hyväksyttävää tietyissä asiayhteyksissä mutta ei ole siihen syyllistynyt, sinä et varautuisi että henkilö saattaisi siihen tietyssä asiayhteydessä ryhtyä koska hän ei ole siihen ennenkään ryhtynyt?
Mielestäsi ihmisestä mielipiteen luominen ennen kohtaamista hänen netissä kirjoittamiensa asioiden perusteella on jonnea? Se on pikemminkin aivan normaalia ihmisen käytöstä luoda ensimmäinen mielipide hänestä tietämiensä asioiden perusteella.
Ei hyvää päivää.
Missä vaiheessa kukaan on sellaista väittänytkään? Tukunpoistaja vaan perusteli mahdollisesti minkä takia nämä "mayorilaiset" eivät ole sanoneet asiaa Mikelle päin naamaa. Pitäskö sun keskittyä hetki miettimään lukemaasi ennenkuin replyyt?missä vaiheessa täällä kukaan on uhannut hakata kenetkään jos joku aikoo tulla mainitsemaa vapottamisesta sisällä. kerroppa se mulle.

Teetkö päätökset tunteella vai järjellä? - Järjellä
Lyötkö este vai löytkö takaisin itsepuolustukseksi? - Itsepuolustus ja kunnolla
Mitä tekisit miljoonalla eurolla, sijoittaisit vai tuhlaisit/nauttisit elämästä? - Ostaisin koko rahalla ullakkohuoneiston
Windows vai Linux vai OS X? - OSX forever!
Palasokeri sirkku vai pulmu? - Pulmu
Puutalo vai Kivitalo? - Kivitalo
Rivitalo vai Omakotitalo? - Rivari
Talon lämmitys öljy vai sähkö vai maalämpö? - Sähkö
Levi's vai Diesel? - Diesel
Maihairit vai Bootsit? - Maiharit
Köyhä/Onnellinen vai Rikas/Onneton? - Rikas ja onneton
Kaunis vai Söpö? - Söpö
Empaattinen vai Sympaattinen? - Symppis
Miami Vice vai TaisteluPari? - Vice
Columbo vai Matlock? - Matlock
Maxwell Smart vai Mr Bean? - Bean
Benny Hill Show vai Mennään Bussilla(On The Buses)? - Hill
VeliPuolikuu vai HymyHuulet .mm aki & turo ? - Puolikuu
Fakta Homma vai Sisko ja sen veli vai Mummo? - Sisko ja sen veli
Kovaa peliä Bostonissa vai Wiseguy vai Koira haudattuna vai Kutsukaa Mccall? - Boston
Simpsonit vai South Park vai Beavis and Butt-Head? - BB
Pepsi vai Coca-Cola vai Dr Pepper? - Cola
Ray-Ban vai Police? - Police
Hartwall Limonadi Omena vai Päärynä vai Vadelma vai Pommac? - Hyi saatana!
FBI vai CIA? - CIA
Paras auton väri punainen vai musta vai hopea vai sininen vai valkoinen vai jokin muu? - Valkoinen, Range Rover/Discovery/Freelander/Evoque/Defender
Parhaat autot valmistaa Italia vai Saksa vai Ranska vai Englanti vai Usa vai Japani vai Korea vai jokin muu? - Saksa
Alumiini vai Kromivanteet? - Alumiini
Nahka vai kangaspenkit autoon? - Nahka
Top Gear vai Fifth Gear? - Top
Eikös allukin ottanu ton esille podcastissa? Että ihmiset helposti näkee sut livenä netti Mikenä koska ei tunne sua. Miks sä luulet että porukka aina välillä kyselee sulta onko sun nettikäyttäytyminen nyt ihan järkevää? Vaikka kuinka väität että se on vaan netissä tollanen niin se on silti se ensivaikutelma minkä ihmiset saa susta.
Eli Mike on siis jonne joka uhoaa netissä, mutta ei uskalla seisoa uhkailujensa takana.Mitäs vittua nyt oikeesti :D? Ei se nenähommiks menis siltikään vaikka joku jonne ekaa kertaa uskaltautuiskin livenä mennä Mikelle kertomaan mikä vituttaa.. Hereille nyt :D

Miltä osin en uskalla seisoa uhkailujeni takana? Ja mitä olen uhannut? Ketä ja missä? Vastaa kiitos. Mä ensinnäkin olen omalla nimelläni täällä kaikki osoitetiedot julkisena. Aloitetaanko siitä, että sä teet saman?Eli Mike on siis jonne joka uhoaa netissä, mutta ei uskalla seisoa uhkailujensa takana.