Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Meta title: 💥 Kuvia Pakkiksen Mikestä? – Q&A joka selvittää onko legenda lihaa, luuta vai pelkkää foorumimyyttiä

Meta description: Keskustelua PakkisMiken kuvista, taustoista ja yleisön kysymyksistä – kuka mies on ja mitä haluat tietää?**

Hahaa hieno homma että muutkin kuuntelee bäkkäreitä ja nimenomaan tuota biisiä! Lukemattomia kertoja tuota itekkin yksin salaa kotosalla hoilailen. Yleensä parin ipan rohkasemana mutta silti

On muuten selvästi niiden suosituin biisi Spotify-soitoissakin. Noin 60 miljoonaan erolla

Semmosia biisejä joita kuuntelet salaa eikä kehtaa kertoa niistä muille. Joskus oli tehty tutkimus Spotifyn avulla ja miesten top 5 oli

1. Call Me Maybe – Carly Rae Jepsen
2. I Want It That Way – Backstreet Boys
3. Don't Stop Believin' – Journey
4. Toxic – Britney Spears
5. Wannabe – Spice Girls

1. iha ok biisi ja video, muut hirveetä paskaa. Eikä liity kehtaamiseen millään lailla.

Ei ole. Minusta pitäisi olla itsestään selvää ja salin järjestyssäännöissä ettei vapotella, kuten ei polteta tupakkaa, juoda viinaa, käytetä huumeita tai puhalleta saippuakuplia. Minä kieltäisin kännykätkin. Mikä siinä nyt on, että jos kerran sinne salille vaivautuu, niin eikö vois keskittyä täysillä treenamiseen sen yhden tunnin ajan?. Loput 23 tuntia voi sitten tehdä jotain muuta.
Mun mielestä taas minkään säännön ei tule olla itsestään selvää, vaan jokainen asia mietitään erikseen, että onko haitaksi muille vai ei. Itseä vaan ei kaverien vapohöyryt ole haitannut, mutta rööki savu kyllä häiritsee jo kadulla vastaantulijan tupruttelemana. Ja tässä taisikin enemmän olla aiheena se häiritseekö joku touhu enemmän jonkun tietyn henkilön tekemänä

Ja tässä taisikin enemmän olla aiheena se häiritseekö joku touhu enemmän jonkun tietyn henkilön tekemänä
Kyse ei todellakaan ole vapottelusta, vaan runollisesti musta. Mä en voi mitään tehdä, olla hiljaa ehkä. Vitunmarjat, sittenkin joku vinkuu, ei jaksa sitä ainaista itkuu. Joten mä vitut välitän mitä juoruavat, kuitenkin mulle salaa runkkaavat. Salillakin selän takana ollaaan olevinaan, naaman eessä sitten persettä nuollaan. Senkin ajan kun treenais, saattais olla että hauis kasvais.

Itse höyrytän kyl Meijerin respassa, ja joskus hiljaisempina hetkinä myös salin puolella kun ohjaa asiakkaita. Mayors tuntuu olevan maailman viimeinen paikka missä se touhu ketään oikeesti haittaa kun niin moni sitä on tehnyt jo pitkään :D
Eli olet PT ja höyryttelet samalla kun asiakkaasi tekee sarjaa. Kyllä tuo mua asiakkaana voisi hieman häiritä

Eli olet PT ja höyryttelet samalla kun asiakkaasi tekee sarjaa. Kyllä tuo mua asiakkaana voisi hieman häiritä

Ei sentään kesken sarjan, kyllä silloin on oltu ihan täysillä mukana siinä asiakkaan sarjassa joten mitään haittaa tuosta ei ole ollut.

Ei ole. Minusta pitäisi olla itsestään selvää ja salin järjestyssäännöissä ettei vapotella, kuten ei polteta tupakkaa, juoda viinaa, käytetä huumeita tai puhalleta saippuakuplia. Minä kieltäisin kännykätkin. Mikä siinä nyt on, että jos kerran sinne salille vaivautuu, niin eikö vois keskittyä täysillä treenamiseen sen yhden tunnin ajan?. Loput 23 tuntia voi sitten tehdä jotain muuta.

Itse en ole kyllä koskaan ymmärtänyt kun ihmiset marisee kännyköistä salilla. Perus sarjojen välillä on kuitenkin aina määrä x aikaa jonka voi käyttää ihan miten itse haluaa, aivan sama käyttääkö puhelinta, rupatteleeko salikaverin kanssa tai vaikka muuten vaan lepää. Eri asia jos varaa leiteen ja keskittyy ihan vain muuhun tekemiseen, oli se sitten kännykän näplääminen, rupattelu tai mikä tahansa muu häröily.

Oletkos Mikalta saanut mitään vastausta ? Ilmeisesti hän on ainakin viestin nyt lukenut. Olisihan tuo mahtavaa, jos tekisitte taas jotain hassun hauskaa yhdessä.

8ca97a99-3877-4789-a81f-236713ddff12.webp

Oletkos Mikalta saanut mitään vastausta ? Ilmeisesti hän on ainakin viestin nyt lukenut. Olisihan tuo mahtavaa, jos tekisitte taas jotain hassun hauskaa yhdessä.

katso liitettä 137979
Sanoi että täytyy miettiä, ehkä joku päivä. Pisteessä ollaan, että pallo on sit hänellä. Et ei jauheta pliis enää asiasta kun tää nyt on samassa pisteessä sit kun loppukin. Et en ala enempää kyselemään.

Tankkausta ollut tänään taas, ettei tää paino nyt tästä enää putoa kun pitäis jaksaa taas painaa huomenna ne SST superit, sit lauantaina tupla, sunnuntaina Katajan kanssa deltsit videolle, maanantaina tupla ja tiistaina sitten Tommin kanssa mätetään menemään. Keskiviikkona on sit taas Antin kanssa videota, jalkatreeni Mentorilla.

Miksi nämä kertomasi mayorslaiset eivät voi sanoa asiaa suoraan Mikelle jos asia ärsyttää

no johtuisikohan vaikka siitä että kyseessä on ns. keskivertoa lihaksekkaampi ja vahvempi henkilö, jonka tapa reagoida negatiiviseen palautteeseen on yleisesti tiedossa ja ainakin nettikirjoittelunsa perusteella pitää väkivaltaa ihan validina keinona ratkaista konflikteja?

no johtuisikohan vaikka siitä että kyseessä on ns. keskivertoa lihaksekkaampi ja vahvempi henkilö, jonka tapa reagoida negatiiviseen palautteeseen on yleisesti tiedossa ja ainakin nettikirjoittelunsa perusteella pitää väkivaltaa ihan validina keinona ratkaista konflikteja?
En kyllä ainakaan itse tiedä että Mike olisi kenenkään kimppuun käynyt ja lihaksikkaat ihmiset tietenkin aina väkivaltaisia, ei hyvää päivää. toiseksi luokittelet ihmisiä nettikirjotusten perusteella eli siinä tapauksessa sinua voisi pitää jonnena.

Ei herranjumala, nyt jotain rajaa tohon. Kaikki jotka mut ovat tavanneet, kertokaa nyt pliis tähän minkälainen olen ihmisenä oikeassa elämässä. Mä haluan välittömästi tommoiselta puhtaalta ilkeeltä paskapuheelta siivet pois.

Itse en ole kyllä koskaan ymmärtänyt kun ihmiset marisee kännyköistä salilla. Perus sarjojen välillä on kuitenkin aina määrä x aikaa jonka voi käyttää ihan miten itse haluaa, aivan sama käyttääkö puhelinta, rupatteleeko salikaverin kanssa tai vaikka muuten vaan lepää. Eri asia jos varaa leiteen ja keskittyy ihan vain muuhun tekemiseen, oli se sitten kännykän näplääminen, rupattelu tai mikä tahansa muu häröily.
Eiköhän se ole parempi jäädä kotia jos on"aikaa ja voimia" sarjojen välissä räplätä puhelinta,lukea lehteä, jauhaa paskaa, sitte ihmetellään mihin se kehitys jäi.

Back
Ylös Bottom