Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Meta title: 💥 Kuvia Pakkiksen Mikestä? – Q&A joka selvittää onko legenda lihaa, luuta vai pelkkää foorumimyyttiä

Meta description: Keskustelua PakkisMiken kuvista, taustoista ja yleisön kysymyksistä – kuka mies on ja mitä haluat tietää?**

Sanoinko, että juuri näitä kyseisiä henkilöitä nyppi se? Bannien syy ei ollut muistaakseni alun perinkään tiedossa, koska sitä ei ilmeisesti kerrottu bannatuillekaan. Keskustelu meni siis tyyliin: "mites porukka on ottanut sen Miken paluun? Tuliko Peter myös takaisin?" "Ihan hyvin. Ei kai Mikessä ole ollut porukan mielessä mitään muuta ärsyttävää kuin se salissa vapottelu".
Eikö siitä vaposta tule vaan vesihöyryä, joka haihtuu samantien? Vähissä on murheet, jos tuollainen ärsyttää. Vai onko siinä kyseessä se, että kuka on se vapottelija.

Mitä tuossa sun comebackin jälkeen vaihdoin muutaman mayorslaisen kanssa kuulumisia, niin eipä siellä jengiä nypi muu kuin se salin puolella vapottelu. Enkä kyllä itsekään sitä oikein ymmärrä.
Eipä ole kertaakaan ollut vapo huulilla kun takaisin tulin. Mut tuskin se nyt siinä porukassa mitään merkitsee, ne keksii jotain muuta tilalle. Mähönen sielä veteli vielä enemmän, eipä se ketään ilmeisesti sitten vaivannut.

Nykyään mä pysyn hyvin kaukana siitä juorupiiristä vaikka kovasti mua on koitettu edelleen mukaan vetää. Juttelen tuttujen kanssa, sitten kuulokkeet päähän ja SST:n aikana ei paljoo kikkailla, vedän 45min pää jumissa ja sitten kotiin.

Eikö siitä vaposta tule vaan vesihöyryä, joka haihtuu samantien? Vähissä on murheet, jos tuollainen ärsyttää. Vai onko siinä kyseessä se, että kuka on se vapottelija.
Ihan mutuna heitän mut eiks siin höyrys oo kuitenki se nikotiini ja jotain muitaki aineita?. En ainakaan henkilökohtaisesti haluais joutuu mitään nikotiini höyrä hengitellä.

Vapotteluun liittyen: Minnuu kyllä ihan oikeesti kerran vitutti kun joku alko vapottelee leffateatterissa. Aluks katoin itekkii että missä helvetti palaa, kunnes huomasin että siellä joku vetelee posket lommolla sähköpötkylää. Joku pikku lapsi pelästyi ihan kunnolla ja hänen isänsä piti rauhotella poikaa, että ei missään pala.

Pakko oli kyllä leffan jälkeen sanoa jätkälle, että eikö malta 1h 40 minuuttia olla imemättä sitä helvetin patukkaa?

Salilla vapottelu ei kyllä pahemmin häiritsisi, jos kyseessä tilava halli, eikä vapomies puhaltelisi höyryjä naamalleni.

Ihan mutuna heitän mut eiks siin höyrys oo kuitenki se nikotiini ja jotain muitaki aineita?. En ainakaan henkilökohtaisesti haluais joutuu mitään nikotiini höyrä hengitellä.
Ei siinä ulostulo vesihöyryssä enää juuri mitään ole, mutta siis minä en salilla ole vapotellut paluuni jälkeen. Ei ole tarvetta.

Vapotteluun liittyen: Minnuu kyllä ihan oikeesti kerran vitutti kun joku alko vapottelee leffateatterissa. Aluks katoin itekkii että missä helvetti palaa, kunnes huomasin että siellä joku vetelee posket lommolla sähköpötkylää. Joku pikku lapsi pelästyi ihan kunnolla ja hänen isänsä piti rauhotella poikaa, että ei missään pala.

Pakko oli kyllä leffan jälkeen sanoa jätkälle, että eikö malta 1h 40 minuuttia olla imemättä sitä helvetin patukkaa?

Salilla vapottelu ei kyllä pahemmin häiritsisi, jos kyseessä tilava halli, eikä vapomies puhaltelisi höyryjä naamalleni.
Mä vapoilen itse ulkona ja sitten paikoissa, jossa se ei voi ihmisiä häiritä. Ei mulla paniikki ton kanssa ole. Salilla respassa on monta kaveria jotka vapoilee siinä, joten tuskin se ongelma on, vaan minä olen joillekin väsyneille hirvee kivi kengässä.

Mä vapoilen itse ulkona ja sitten paikoissa, jossa se ei voi ihmisiä häiritä. Ei mulla paniikki ton kanssa ole. Salilla respassa on monta kaveria jotka vapoilee siinä, joten tuskin se ongelma on, vaan minä olen joillekin väsyneille hirvee kivi kengässä.

Joo, ei tuo vapottelu ole niin kauheaa kun röökin poltto. Jos pitäs valita, niin enemmin katselee / haistelee vapohöyryjä vaikka siellä salin respassa, kun haistelee röökin hajuisia ihmisiä töissä.

Itse höyrytän kyl Meijerin respassa, ja joskus hiljaisempina hetkinä myös salin puolella kun ohjaa asiakkaita. Mayors tuntuu olevan maailman viimeinen paikka missä se touhu ketään oikeesti haittaa kun niin moni sitä on tehnyt jo pitkään :D

Snadisti tyhjää ja nesteet katoaa, kolmessa päivässä 6kg alas, tänään taas tankkausta. Ja on kilon alempana mitä ennen viime tankkausta ja olen vielä nostanut treenipäivien kaloreita.

3.webp

Itse höyrytän kyl Meijerin respassa, ja joskus hiljaisempina hetkinä myös salin puolella kun ohjaa asiakkaita. Mayors tuntuu olevan maailman viimeinen paikka missä se touhu ketään oikeesti haittaa kun niin moni sitä on tehnyt jo pitkään :D
Mut sä et ole mä, mä en voi tehdä mitään ilman että jengi vetää porot kolviin. Jos ei muuten, niin sitten ne keksii ja levittää valheita.

Ei ole. Minusta pitäisi olla itsestään selvää ja salin järjestyssäännöissä ettei vapotella, kuten ei polteta tupakkaa, juoda viinaa, käytetä huumeita tai puhalleta saippuakuplia. Minä kieltäisin kännykätkin. Mikä siinä nyt on, että jos kerran sinne salille vaivautuu, niin eikö vois keskittyä täysillä treenamiseen sen yhden tunnin ajan?. Loput 23 tuntia voi sitten tehdä jotain muuta.

Tuo tarkoittaa minkälaisia biisejä?

Semmosia biisejä joita kuuntelet salaa eikä kehtaa kertoa niistä muille. Joskus oli tehty tutkimus Spotifyn avulla ja miesten top 5 oli

1. Call Me Maybe – Carly Rae Jepsen
2. I Want It That Way – Backstreet Boys
3. Don't Stop Believin' – Journey
4. Toxic – Britney Spears
5. Wannabe – Spice Girls

"A guilty pleasure is something, such as a movie, a television program or a piece of music, that one enjoys despite feeling that it is not generally held in high regard."

Semmosia biisejä joita kuuntelet salaa eikä kehtaa kertoa niistä muille. Joskus oli tehty tutkimus Spotifyn avulla ja miesten top 5 oli

1. Call Me Maybe – Carly Rae Jepsen
2. I Want It That Way – Backstreet Boys
3. Don't Stop Believin' – Journey
4. Toxic – Britney Spears
5. Wannabe – Spice Girls

Hahaa hieno homma että muutkin kuuntelee bäkkäreitä ja nimenomaan tuota biisiä! Lukemattomia kertoja tuota itekkin yksin salaa kotosalla hoilailen. Yleensä parin ipan rohkasemana mutta silti

Back
Ylös Bottom