Toi on mulle niin vieras ajatusmaailma, koska mua ei kyllä miltään osin kiinnosta dissata jotain joka on menestynyt tai josta en tykkää tai mitä ikinä. Mä vain ohitan sen ja lopetan seuraamisen. Mä en osaa mennä suoraan näiden vätysten pään sisään ja ajatella mistä se pohjaton viha ja angsti oikein kumpuaa. Luuleeko ne jotenkin haittaavan mun elämää ja jos onnistuisivat, niin miten heidän oma elämä siitä paranisi? Mähän olen mennyt kokoajan vain eteenpäin vaikka koko nettikyttääminen alkoi jo vuonna 2003. Mitään vaikutusta sillä ei negatiivisesti ole ollut, ainoastaan taloudellista hyötyä, joka on mitattavaa. Toi on yksinkertaisesti vain helvetin outoa, kun en näe mitään hyötyä yksilölle, ellei sitten todellakin ole vain kyse siitä, että oma elämä koitetaan saada näyttämään näennäisesti paremmalta dissaamalla muita. Varsin erikoista, mutta kiitos jonnet kuitenkin videoiden linkittämisestä, sisääntulevasta liikenteestä ja etenkin sadoista tuhansista mainosnäytöistä. Mitä enemmän itkua sen parempi, joten haters gonna hate ja niin edespäin. Jatkan edelleen samalla valitsemallani tiellä, että isken niiden sydämeen suoraan kääntämällä lippalakin väärinpäin ja ottamalla kuvia uudesta autosta ja näytän auliisti miten onnellinen olen parisuhteessa.