Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Meta title: 💥 Kuvia Pakkiksen Mikestä? – Q&A joka selvittää onko legenda lihaa, luuta vai pelkkää foorumimyyttiä

Meta description: Keskustelua PakkisMiken kuvista, taustoista ja yleisön kysymyksistä – kuka mies on ja mitä haluat tietää?**

Kun niitä tasaisesti huomio ja provoaa, niin ne jaksaa aina avata uuden ketjun ja se sisääntuleva liikenne säilyy. Kun ei niistä ole minkään maan haittaa, niin mä otan mielelläni sen liikenteen. Nehän mainostaa ahkerasti Pakkotoistoa kokoajan, samoin videoita. Pari peukkua alas ja ilmainen mainostus, no hätä.
Vähän aikaa sitten olit tekemässä Ylilaudan kirjoituksista rikosilmoitusta...

Niin, koska on tietty ero perus "hähää, Mike on homo ja se luulee olevansa kova jätkä kun ajelee audillaan"- tyyppisellä jonnevittuilulla, ja sen tyyppisellä vittuilulla jossa jo uhataan henkilöä, loukataan yksityisyydensuojaa, jne.

Niin, sun kaltaisten perusitku ei haittaa, mutta kun aletaan vetään törkeitä kunnianloukkauksia, niin se on asia erikseen. Sehän se oire noilla onkin, kun mua ei vittuakaan kiinnosta se katkera vollotus, niin ne koittaa sitten vetää vyö alle. Joku raja tossakin vihaamisessa pitää olla. Että en ihmettelis hetkeekään sun olevan yksi niistä. Sen verran sä täällä olet aina vinkumassa ku vitun ämmä.

View: https://instagram.com/p/BIhtlaygUUD/

Eiköhän toikin vielä lisää sitä kateutta jonneissa kun olet kovemmassa kunnossa kun ne. Ite huomannut työpaikalla pukuhuoneessa kun heitellään läpällä yhen työkaverin kanssa jotai haukka poseja ja ollaan paremmassa tikissä kun noi keski-ikäset läskimahat, niin kyllä muuten aiheuttaa kateutta noissa. Nekin voisi olla kunnossa jos ei kävisi ruokatauolla hesessä ja joisi joka vklp bissee.

Eiköhän toikin vielä lisää sitä kateutta jonneissa kun olet kovemmassa kunnossa kun ne. Ite huomannut työpaikalla pukuhuoneessa kun heitellään läpällä yhen työkaverin kanssa jotai haukka poseja ja ollaan paremmassa tikissä kun noi keski-ikäset läskimahat, niin kyllä muuten aiheuttaa kateutta noissa. Nekin voisi olla kunnossa jos ei kävisi ruokatauolla hesessä ja joisi joka vklp bissee.
Miten tuo kateus on ilmennyt? Onko tullut suoraa vittuilua paskamahoilta vai jotain perus tuhahtelua?

Toi on mulle niin vieras ajatusmaailma, koska mua ei kyllä miltään osin kiinnosta dissata jotain joka on menestynyt tai josta en tykkää tai mitä ikinä. Mä vain ohitan sen ja lopetan seuraamisen. Mä en osaa mennä suoraan näiden vätysten pään sisään ja ajatella mistä se pohjaton viha ja angsti oikein kumpuaa. Luuleeko ne jotenkin haittaavan mun elämää ja jos onnistuisivat, niin miten heidän oma elämä siitä paranisi? Mähän olen mennyt kokoajan vain eteenpäin vaikka koko nettikyttääminen alkoi jo vuonna 2003. Mitään vaikutusta sillä ei negatiivisesti ole ollut, ainoastaan taloudellista hyötyä, joka on mitattavaa. Toi on yksinkertaisesti vain helvetin outoa, kun en näe mitään hyötyä yksilölle, ellei sitten todellakin ole vain kyse siitä, että oma elämä koitetaan saada näyttämään näennäisesti paremmalta dissaamalla muita. Varsin erikoista, mutta kiitos jonnet kuitenkin videoiden linkittämisestä, sisääntulevasta liikenteestä ja etenkin sadoista tuhansista mainosnäytöistä. Mitä enemmän itkua sen parempi, joten haters gonna hate ja niin edespäin. Jatkan edelleen samalla valitsemallani tiellä, että isken niiden sydämeen suoraan kääntämällä lippalakin väärinpäin ja ottamalla kuvia uudesta autosta ja näytän auliisti miten onnellinen olen parisuhteessa.

Ja vaikka juuri auliisti paljastitkin tämän pienen yksityiskohdan niin tämä obsessiivinen sakki jatkaa siitä huolimatta pakonomaista 24/7 stalkkaustaan, videoiden ja kuvien linkitystä ja mainostulojen kerryttämistä :D

Mun mielestä sun pitäis jossain vaiheessa tehdä sellainen hassu video, jossa esittelet kaikkia niitä kivoja juttuja, jotka olet hankkinut yksinomaan obsessiivisten heittereiden kustannuksella :D ;)

Miten tuo kateus on ilmennyt? Onko tullut suoraa vittuilua paskamahoilta vai jotain perus tuhahtelua?
Ei päin naamaa mitään suoraa vittuilua, huomaa siinä pukuhuoneessa siitä ilmapiiristä ja niiden puheista kun ne ihmettelee miten joku voi 6 kertaaa viikossa urheilla. Ruokalassa saa kuulla kyllä vittuilua ruuasta miten joku voi syödä tolleen kun aina jotain kuivaa kana, riisi ja vihreitä papuja ilman mitään kastikkeita.

Ei päin naamaa mitään suoraa vittuilua, huomaa siinä pukuhuoneessa siitä ilmapiiristä ja niiden puheista kun ne ihmettelee miten joku voi 6 kertaaa viikossa urheilla. Ruokalassa saa kuulla kyllä vittuilua ruuasta miten joku voi syödä tolleen kun aina jotain kuivaa kana, riisi ja vihreitä papuja ilman mitään kastikkeita.
Ja sitten katotaan kieroon jos alkoholi ei maistu. Se joka ei dokaa, on jotenkin epänormaali ja taitaa niin ollakin, suurin osa kun vetää perseet viikonloppuisin.

Ja sitten katotaan kieroon jos alkoholi ei maistu. Se joka ei dokaa, on jotenkin epänormaali ja taitaa niin ollakin, suurin osa kun vetää perseet viikonloppuisin.
Se tuntuu olevan normaalia, että se aski röökiä päivässä ja vklp ja vapaapäivät lava bissee päivässä. Kerrankin kun ei ollut eväitä ja kävin työpaikkaruokalassa syömässä, niin jonossa edellä joku oli saanut 50€ bonuksen niin senkin se laski niin että ¨2 ilmaista lavaa bisseä¨. En itekkään mikään absolutisti ole ehkä muutamat kännit vuodessa vetäsee. Onhan se aika surullista jos aikuisen elämässä ei ole muuta kun alkoholi.

Niin, sun kaltaisten perusitku ei haittaa, mutta kun aletaan vetään törkeitä kunnianloukkauksia, niin se on asia erikseen. Sehän se oire noilla onkin, kun mua ei vittuakaan kiinnosta se katkera vollotus, niin ne koittaa sitten vetää vyö alle. Joku raja tossakin vihaamisessa pitää olla. Että en ihmettelis hetkeekään sun olevan yksi niistä. Sen verran sä täällä olet aina vinkumassa ku vitun ämmä.
Ootko huomannu et rupeet aina ite vinkumaan ja haukkumaan ku joku sanoo ees jotain mistä sä et tykkää? Kaiken lisäks sanot vielä niin tosi rumasti!!!

Ootko huomannu et rupeet aina ite vinkumaan ja haukkumaan ku joku sanoo ees jotain mistä sä et tykkää? Kaiken lisäks sanot vielä niin tosi rumasti!!!
Ootko huomannut, että sä olet aina vastaan, ihan sama mitä täällä sanotaan.

Mikähän siinä on et vanhemmat työkaverit on aina että "miksi pitää käydä vielä illalla salilla, eikö työ oo tarpeeksi raskasta"? Oon siis kirvesmies ammatiltani. Tuolla logiikalla fyysistä työtä tekevät eivät saisi harrastaa mitään vapaa-ajalla.

Tuo on perustavaa laatua oleva ero ajattelussa vanhemman ja nuoremman sukupolven välillä. Kyllähän aikanaan arki on suurella osalla ihmisistä ollut sen verran rankkaa fyysisesti, ettei siinä olisi tullut enää mieleenkään mennä vapaa-ajalla tunniksi nostelemaan rautoja.

Mike: Onko poliisilta tullut tietoa auton kolhinnan tutkinnasta? Eli jääkö tutkimatta kuten niin monesti tapana on..?

Ei ne kerkee kun ne odottaa yleisövihjeitä siitä moottoripyörästä joka oli ajanu yli 200km/h niitä karkuun.. Jää valtiolta rahat saamatta sakoista, se on pahempi rikos kun se että audista on potkittu ovi sisään.

Eihän ne kytät uskalla muuta tehäkkään kun tavan autoilijoita vaania. Vastaanottokeskuksiin ei uskalleta mennä,matut saa vapaasti mellastaa ja eikun raiskaustilastot nousee ja eikä uskalleta murhamiehiä jahata.

Back
Ylös Bottom