Sama homma. Podcastit on todella hyvää ajanvietettä tien päällä.Kiitoksia näistä, juuri tämmöinen matsku toimii kun ajelee ympäri Suomea työkseen!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Sama homma. Podcastit on todella hyvää ajanvietettä tien päällä.Kiitoksia näistä, juuri tämmöinen matsku toimii kun ajelee ympäri Suomea työkseen!
En kerkee kyl.
Vaikka kuinka, deltsit edelleen huonot, jalat, etenkin takareidet. Joo, melki koko kroppa.
Suomesta tai ulkomailta.Ite olin just kysymässä samaa. Hyviä ollut noi Miken ja Allun podcastit, muuten ei ole tullut podcasteja paljoa kuunneltua.Miljuunaan kertaan varmaan kyselty mutta onko Mikellä (tai muilla) suosituksia podcasteistä kun haussa olis samantyyppistä settiä mitä teillä Allun kanssa lentää? On muutama tunti tiedossa tien päällä niin tarttis kuunneltavaa. Yleistä löpinää siis elämästä huumorin sävyttämänäSuomesta tai ulkomailta.
Onhan tuo aika hyvä diili että homma uuden auton/elää elämäänsä ja omat tulot vaan kasvaa sen takia että se vituttaa muita. :DMutta Jonnejakos vituttaa se, että mulla on tunnarit tonne ja sinne läx banniin kaveri :D Jonnet, vittu teitä vituttaa ja mä nautin. 30-50 tuhatta mainosnäyttöä kuukaudessa generoi ylilauta ja nää vitun apinat ei tajua, että se on suoraa rahaa mulle kun mainostajat ostaa mainosnäyttöjä Cityltä joka puskee tänne mainokset. Niitä kun tasaisin väliajoin provoaa, niin saa hyvin aina lisänäyttöjä. Keskari ja pari tagia kerran pari kuukaudessa ja näytöt taattu. Sit kun vaihtaa autoa ja pistää siitä kuvat, niin taas pomppaa kun katkeruus valtaa mielen jonneilla.
Salin musiikkien takia niitä ei voi laittaa tuottamaan, vaan Tube laittaa niihin omat mainoksensa.Mainosnäytöistä kun tuli puhe, niin youtubehan kun makselee katsojamääristä myös ja muistan joskus gymlogien aikaan sanoneesi että ei sieltä tuu vuodessa kuin sen verran että jonkun kameranjalan sai hommattua. Mites nykyään, kun videota on pukannut sen jälkeen satoja ja jokaisessa tuhansia tai kymmeniätuhansia näyttöjä? Näätkö jostain tilastosta paljonko ne on sulle kaikkiaan makselleet vai osaatko heittää jonkun vuosittaisen summan?
Kun niitä tasaisesti huomio ja provoaa, niin ne jaksaa aina avata uuden ketjun ja se sisääntuleva liikenne säilyy. Kun ei niistä ole minkään maan haittaa, niin mä otan mielelläni sen liikenteen. Nehän mainostaa ahkerasti Pakkotoistoa kokoajan, samoin videoita. Pari peukkua alas ja ilmainen mainostus, no hätä.Nuo jonnejen jutut näin hyvin pienellä otannalla mitä olen nähnyt ovat kyllä niin äärimmäisen lapsellisia ja väsyneitä, että ei mitään tolkkua. Ei nyt Mike herneitä, mutta välillä ihmetyttää, että jaksat moisia edes huomioida tai antaa niille yhtään mitään arvoa. Yksi huvittava esimerkki oli muistaakseni ihan täällä Pakkiksella, joka heitti jotain kliseistä naistenlehtipsykologiaa ja väitti omaavansa "aiheesta kaksoistutkinnon"
Ja mitä välii loppupeleissä? Säkin siinä angstaat ja toit tänne taas viestin. :DEiköhän ne jonnet suolla noita kommentteja just sen takia etta Mike ei vaan kykene jättämään niitä huomiotta vaan provosoituu kerta toisensa jälkeen. Ei vois vähempää kiinnostaa ja haters gonna hate jne. mutta silti pitää lähetellä niille jotain suihinottokuvia...
Korjasin ton tekstin oikeinEiköhän me jonnet suolleta noita kommentteja just sen takia etta Mike ei vaan kykene jättämään niitä huomiotta vaan provosoituu kerta toisensa jälkeen. Ei vois vähempää kiinnostaa ja haters gonna hate jne. mutta silti pitää lähetellä niille jotain suihinottokuvia...