Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Meta title: 💥 Kuvia Pakkiksen Mikestä? – Q&A joka selvittää onko legenda lihaa, luuta vai pelkkää foorumimyyttiä

Meta description: Keskustelua PakkisMiken kuvista, taustoista ja yleisön kysymyksistä – kuka mies on ja mitä haluat tietää?**

En kerkee kyl.

Vaikka kuinka, deltsit edelleen huonot, jalat, etenkin takareidet. Joo, melki koko kroppa.

Kuvien perusteella pohkeet huonoin.

Podcastit pelastaneet multa monta tylsää hetkeä. Nasta esim. safkaa laitellessa kuunnella jutustelua.

Meinaatko, Mike, upata uusimman podcastin jo nyt yöllä?

Ja oletko muuten käynyt tsiigaamassa uuden Bourne-leffan? Kiinnostaako ja mitä muuten diggailet sarjasta?

Miljuunaan kertaan varmaan kyselty mutta onko Mikellä (tai muilla) suosituksia podcasteistä kun haussa olis samantyyppistä settiä mitä teillä Allun kanssa lentää? On muutama tunti tiedossa tien päällä niin tarttis kuunneltavaa. Yleistä löpinää siis elämästä huumorin sävyttämänä :) Suomesta tai ulkomailta.

Miljuunaan kertaan varmaan kyselty mutta onko Mikellä (tai muilla) suosituksia podcasteistä kun haussa olis samantyyppistä settiä mitä teillä Allun kanssa lentää? On muutama tunti tiedossa tien päällä niin tarttis kuunneltavaa. Yleistä löpinää siis elämästä huumorin sävyttämänä :) Suomesta tai ulkomailta.
Ite olin just kysymässä samaa. Hyviä ollut noi Miken ja Allun podcastit, muuten ei ole tullut podcasteja paljoa kuunneltua.

Jonnet vissiin taas vetäny herneen nenään sun kaa? Wileniuksen uusimmasta videosta tuo.

Liitteet

• Jonne.webp
    Jonne.webp
    19,5 KB · Katsottu: 1 958
Mutta Jonnejakos vituttaa se, että mulla on tunnarit tonne ja sinne läx banniin kaveri :D Jonnet, vittu teitä vituttaa ja mä nautin. 30-50 tuhatta mainosnäyttöä kuukaudessa generoi ylilauta ja nää vitun apinat ei tajua, että se on suoraa rahaa mulle kun mainostajat ostaa mainosnäyttöjä Cityltä joka puskee tänne mainokset. Niitä kun tasaisin väliajoin provoaa, niin saa hyvin aina lisänäyttöjä. Keskari ja pari tagia kerran pari kuukaudessa ja näytöt taattu. Sit kun vaihtaa autoa ja pistää siitä kuvat, niin taas pomppaa kun katkeruus valtaa mielen jonneilla.

Mutta Jonnejakos vituttaa se, että mulla on tunnarit tonne ja sinne läx banniin kaveri :D Jonnet, vittu teitä vituttaa ja mä nautin. 30-50 tuhatta mainosnäyttöä kuukaudessa generoi ylilauta ja nää vitun apinat ei tajua, että se on suoraa rahaa mulle kun mainostajat ostaa mainosnäyttöjä Cityltä joka puskee tänne mainokset. Niitä kun tasaisin väliajoin provoaa, niin saa hyvin aina lisänäyttöjä. Keskari ja pari tagia kerran pari kuukaudessa ja näytöt taattu. Sit kun vaihtaa autoa ja pistää siitä kuvat, niin taas pomppaa kun katkeruus valtaa mielen jonneilla.
Onhan tuo aika hyvä diili että homma uuden auton/elää elämäänsä ja omat tulot vaan kasvaa sen takia että se vituttaa muita. :D

Toi on mulle niin vieras ajatusmaailma, koska mua ei kyllä miltään osin kiinnosta dissata jotain joka on menestynyt tai josta en tykkää tai mitä ikinä. Mä vain ohitan sen ja lopetan seuraamisen. Mä en osaa mennä suoraan näiden vätysten pään sisään ja ajatella mistä se pohjaton viha ja angsti oikein kumpuaa. Luuleeko ne jotenkin haittaavan mun elämää ja jos onnistuisivat, niin miten heidän oma elämä siitä paranisi? Mähän olen mennyt kokoajan vain eteenpäin vaikka koko nettikyttääminen alkoi jo vuonna 2003. Mitään vaikutusta sillä ei negatiivisesti ole ollut, ainoastaan taloudellista hyötyä, joka on mitattavaa. Toi on yksinkertaisesti vain helvetin outoa, kun en näe mitään hyötyä yksilölle, ellei sitten todellakin ole vain kyse siitä, että oma elämä koitetaan saada näyttämään näennäisesti paremmalta dissaamalla muita. Varsin erikoista, mutta kiitos jonnet kuitenkin videoiden linkittämisestä, sisääntulevasta liikenteestä ja etenkin sadoista tuhansista mainosnäytöistä. Mitä enemmän itkua sen parempi, joten haters gonna hate ja niin edespäin. Jatkan edelleen samalla valitsemallani tiellä, että isken niiden sydämeen suoraan kääntämällä lippalakin väärinpäin ja ottamalla kuvia uudesta autosta ja näytän auliisti miten onnellinen olen parisuhteessa.

Podcastissakin otettiin kantaa tähän, että mun parisiuhdetta povataan ja sen toivotaan loppuvan. Kuin mielisairas pitää olla, että toivoo toisen epäonnea vain koska "tähän mystinen syy".

Mainosnäytöistä kun tuli puhe, niin youtubehan kun makselee katsojamääristä myös ja muistan joskus gymlogien aikaan sanoneesi että ei sieltä tuu vuodessa kuin sen verran että jonkun kameranjalan sai hommattua. Mites nykyään, kun videota on pukannut sen jälkeen satoja ja jokaisessa tuhansia tai kymmeniätuhansia näyttöjä? Näätkö jostain tilastosta paljonko ne on sulle kaikkiaan makselleet vai osaatko heittää jonkun vuosittaisen summan?

Mainosnäytöistä kun tuli puhe, niin youtubehan kun makselee katsojamääristä myös ja muistan joskus gymlogien aikaan sanoneesi että ei sieltä tuu vuodessa kuin sen verran että jonkun kameranjalan sai hommattua. Mites nykyään, kun videota on pukannut sen jälkeen satoja ja jokaisessa tuhansia tai kymmeniätuhansia näyttöjä? Näätkö jostain tilastosta paljonko ne on sulle kaikkiaan makselleet vai osaatko heittää jonkun vuosittaisen summan?
Salin musiikkien takia niitä ei voi laittaa tuottamaan, vaan Tube laittaa niihin omat mainoksensa.

Nuo jonnejen jutut näin hyvin pienellä otannalla mitä olen nähnyt ovat kyllä niin äärimmäisen lapsellisia ja väsyneitä, että ei mitään tolkkua. Ei nyt Mike herneitä, mutta välillä ihmetyttää, että jaksat moisia edes huomioida tai antaa niille yhtään mitään arvoa. Yksi huvittava esimerkki oli muistaakseni ihan täällä Pakkiksella, joka heitti jotain kliseistä naistenlehtipsykologiaa ja väitti omaavansa "aiheesta kaksoistutkinnon"

Nuo jonnejen jutut näin hyvin pienellä otannalla mitä olen nähnyt ovat kyllä niin äärimmäisen lapsellisia ja väsyneitä, että ei mitään tolkkua. Ei nyt Mike herneitä, mutta välillä ihmetyttää, että jaksat moisia edes huomioida tai antaa niille yhtään mitään arvoa. Yksi huvittava esimerkki oli muistaakseni ihan täällä Pakkiksella, joka heitti jotain kliseistä naistenlehtipsykologiaa ja väitti omaavansa "aiheesta kaksoistutkinnon"
Kun niitä tasaisesti huomio ja provoaa, niin ne jaksaa aina avata uuden ketjun ja se sisääntuleva liikenne säilyy. Kun ei niistä ole minkään maan haittaa, niin mä otan mielelläni sen liikenteen. Nehän mainostaa ahkerasti Pakkotoistoa kokoajan, samoin videoita. Pari peukkua alas ja ilmainen mainostus, no hätä.

Eiköhän ne jonnet suolla noita kommentteja just sen takia etta Mike ei vaan kykene jättämään niitä huomiotta vaan provosoituu kerta toisensa jälkeen. Ei vois vähempää kiinnostaa ja haters gonna hate jne. mutta silti pitää lähetellä niille jotain suihinottokuvia...

Eiköhän ne jonnet suolla noita kommentteja just sen takia etta Mike ei vaan kykene jättämään niitä huomiotta vaan provosoituu kerta toisensa jälkeen. Ei vois vähempää kiinnostaa ja haters gonna hate jne. mutta silti pitää lähetellä niille jotain suihinottokuvia...
Ja mitä välii loppupeleissä? Säkin siinä angstaat ja toit tänne taas viestin. :D

Eiköhän me jonnet suolleta noita kommentteja just sen takia etta Mike ei vaan kykene jättämään niitä huomiotta vaan provosoituu kerta toisensa jälkeen. Ei vois vähempää kiinnostaa ja haters gonna hate jne. mutta silti pitää lähetellä niille jotain suihinottokuvia...
Korjasin ton tekstin oikein

Back
Ylös Bottom