Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Meta title: 💥 Kuvia Pakkiksen Mikestä? – Q&A joka selvittää onko legenda lihaa, luuta vai pelkkää foorumimyyttiä

Meta description: Keskustelua PakkisMiken kuvista, taustoista ja yleisön kysymyksistä – kuka mies on ja mitä haluat tietää?**

Tästä suuttuu ihan varmaan etenkin Jonnet aivan suunnattomasti ja pakko siksi sanoa. Eilen yöllä ajelin sattumoisin Kaivarista Olympiaterminaalin ohitte Espalle päin ja siinä sitten joku Accord Type-R veteli todella show offilla mun ohi ja jäi sitten siihen nutaamaan. En mä olis muuten jaksanut mitään, mutta kun ajoin niiden vierelle Kauppahallin kohdalla valoihin ja katoin, niin siellä virnuili kaksi vitun turkkilaista vitun apinaa. Mä en voinut vastustaa kiusausta, vaan nappasin luistonestot pois ja launch controllila sitten hana pohjassa odottelin valoja. Kumit käryten niiden eteen ja pidin ne takanani rantatielle asti heilutellen kattoluukusta keskisormea vittuillakseni. Lapsettaa joo, mutta jostain syystä sain valtavaa mielihyvää tosta. Ja mitään kaahaamista siinä ei ollut kuin launch, vaan aina kun ne yritti ohi, niin kepeesti vain vähän lisää. Vitun mopoautollansa keulivat turkkilaiset karvakädet.
Luu kurkkuun! Välillä on ihan hyvä palautella ihmisiä maan tasalle.

No se ei kyllä kauaa kestänyt :D

Screen Shot 2016-05-30 at 13.08.48.webp

Eihän noihin kukaan kuole, kaikkihan paskaa niskaan saa, ainoa tapa miten noi voi tuntea elämänsä olevan jotenkin merkityksellistä. Ihan sama kenestä vaikka kisaavasta bodarista puhutaan, niin yhtä vajaata se kommentointi on. Mut ne edelleen levittää todella tehokkaasti videoita ja ovat aina facebookin jälkeen kärjessä sisääntulevassa liikenteessä. Joten kun sana ei satuta, niin se saattaa satuttaa niitä, että noi apinat tuo rahaa sisään kun mainosnäytöt laulaa. Ja kun ne itkee anyways vaikka ei tekis mitään, niin samalla niitä voi potkia munille(herneille) kun siitä ne vasta ottaakin kierroksia. Ja kun tosta ei mitään haittaa ole koskaan. Saitti joka keulii sillä, että poliisijutut ovat tippuneet alle sataan vuodessa, ei hirveesti ole vakavasti otettava ja sen näkee kun mainosmyynti on tyyliin Googlen mainokset. Ei sinne kukaan itseään kunnioittava yritys ostais ikinä mainoksen mainosta, saati mikään mediatoimisto ottaisi listoille.

Viimeksi muokattu:
Toiha on lapsellista ku mikä, aikuinen mies, rallipelejä pelaa ja autollaan kumia polttaa. Tässä pitäis ajaa Corollalla, lukea kirjoja ja pelata golffia viikonloppuisin. Otan aikaa kauanko kestää, että eka Jonne laukee tälle.

Lapsellista, kyllä. Vitun ärsyttävää ja tyhmää, kyllä. Vaan onhan se hauskaa kun itse tekee eikä joudu katselemaan toisten urpoilua. Jos ei vaaraa tai vahinkoa aiheutunut niin eipä tuossa mitään. Kyllä elämä on hauskempaa kun on vähän lapsellinen.

Lapsellista, kyllä. Vitun ärsyttävää ja tyhmää, kyllä. Vaan onhan se hauskaa kun itse tekee eikä joudu katselemaan toisten urpoilua. Jos ei vaaraa tai vahinkoa aiheutunut niin eipä tuossa mitään. Kyllä elämä on hauskempaa kun on vähän lapsellinen.
Juu, keskellä yötä ja tosiaankin, ei lähtöö lukuunottamatta mitään sen kummempaa. Ja harvoinpa sitä tulee noin tehtyä, eka launch controllin käyttö edes tolla autolla.

Jollain videolla joku saarnamies sen hyvin selitti: kun se kriisi tulee elämässä milloin kaipaa lohtua/selityksiä yläkerrasta niin niillä uskonnon teilaavilla faktoilla ei ole enää mitään väliä. En ole uskossa, mutta uskon että kuka vaan voi tohon tilanteeseen päätyä.

Sitä paitsi sehän on helvetin hyvä diili, vähän kuin vois ottaa vakuutuksen sitten kun vahinko on sattunut ja nauttia korvauksista.

Uskolla on paljon hyviäkin puolia, auttaa heikkoja ihmisiä kaidalle polulle jne. Että en mä sillai tuomitse ja kristinusko on vielä hyvin mieto eikä mitenkään väkivaltainen uskonto.
Kristinuskon väkivaltaisuudesta voidaan toki olla montaa mieltä. Itse hieman eriävää, varsinkin kun historian kirjoja lueskelee...

Mäkin aina meijän citroen c2 pörriäisellä haastan kebabbeja liikenteessä ja Niin kauan menee hyvin kun pystyy olemaan edellä mutta auta armias kun pääsevät rinnalle sillä tukirahoilla ostetulla mesellä. Silloin tulee tappio ja nöyryys mutta minä en murru!

Whatever it takes.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Tästä suuttuu ihan varmaan etenkin Jonnet aivan suunnattomasti ja pakko siksi sanoa. Eilen yöllä ajelin sattumoisin Kaivarista Olympiaterminaalin ohitte Espalle päin ja siinä sitten joku Accord Type-R veteli todella show offilla mun ohi ja jäi sitten siihen nutaamaan. En mä olis muuten jaksanut mitään, mutta kun ajoin niiden vierelle Kauppahallin kohdalla valoihin ja katoin, niin siellä virnuili kaksi vitun turkkilaista vitun apinaa. Mä en voinut vastustaa kiusausta, vaan nappasin luistonestot pois ja launch controllila sitten hana pohjassa odottelin valoja. Kumit käryten niiden eteen ja pidin ne takanani rantatielle asti heilutellen kattoluukusta keskisormea vittuillakseni. Lapsettaa joo, mutta jostain syystä sain valtavaa mielihyvää tosta. Ja mitään kaahaamista siinä ei ollut kuin launch, vaan aina kun ne yritti ohi, niin kepeesti vain vähän lisää. Vitun mopoautollansa keulivat turkkilaiset karvakädet.

Oikeinhan tuo meni :D

No se ei kyllä kauaa kestänyt :D

katso liitettä 136703

Miten tämmöinen on edes mahdollista? Alle 10min ja "jonnet" kirjottelee jo netissä. Mielenterveys on varsin yleinen sairaus eikä ole helppoa kenellekään.

Mistä sä muuten löydät nämä kirjoitukset? Etenkin kun heti tuli vastaan. Monella varmaan hajoais pää jos tietäis mitä jokainen on mieltä itsestään, allekirjoittaja mukaan lukien.

Back
Ylös Bottom