Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Meta title: 💥 Kuvia Pakkiksen Mikestä? – Q&A joka selvittää onko legenda lihaa, luuta vai pelkkää foorumimyyttiä

Meta description: Keskustelua PakkisMiken kuvista, taustoista ja yleisön kysymyksistä – kuka mies on ja mitä haluat tietää?**

Onko Ylilaudan /fit/ Pakkotoiston pahin kilpailija?
LOL. En malta olla katsomatta sun kolmea muuta viestiä :D

Miten tämmöinen on edes mahdollista? Alle 10min ja "jonnet" kirjottelee jo netissä. Mielenterveys on varsin yleinen sairaus eikä ole helppoa kenellekään.

Mistä sä muuten löydät nämä kirjoitukset? Etenkin kun heti tuli vastaan. Monella varmaan hajoais pää jos tietäis mitä jokainen on mieltä itsestään, allekirjoittaja mukaan lukien.
Mulla on kaksois-jonneja, ne suolaa mulle kaiken paskan. Katsos kun se päivä kun joku menee yli, niin sitten alkaa bileet. Mä revittelen ihan vitusti sen kaverin elämällä sitten :D Siitä tehdään ihmishistorian kuuluisin jonne. Sitä meemihelvettiä ei kestä kukaan.

Aika ovelaa käänteislogiikkaa. Kyllä minusta terveen mielen kanssa on helpompi elää kuin jonkin mielisairauden kanssa.
Ei muuten välttämättä, eikös jollain täysin kilahtaneella periaatteessa ole aika leppoisa elämä. Tässä stadissa pörrää semmonen ihan hyvässä kunnossa oleva potilas, joka yksikseen puhelee, niin mä veikkaan, että sillä on kavereita ympärillä enemmänkin joita me vain ei nähdä.

Välillä kyllä vituttaa kun keskellä päivää jotkut apinat ottaa noita kiihdytysajoja. Lähes varmat kisat aina tulossa jos bmw ja audi valoissa. Volvopapat myös suht kärkkäitä.

Bemarit on kyllä helvetin kärkkäitä mitä olen huomannut. GTI:llä ei niinkään, mutta Audi provosoi niitä oikeesti enemmän. Mutta siinähän painelevat, en mä ala tuolla keskellä päivää niitä kyykyttään. Eikä M-mallit koskaan ala keulimaan, olen huomannut semmoisen jutun, että kun vierelle tulee toinen tehokas ja kummatkin huomaa autoissa olevan potkua, niin siinä lähdetään kovin usein todella varovasti kummatkin. Taksit taas vetää lämä pohjassa reilusti useammin mitä rauhallisesti. Ihan sama mikä kippo alla on.

Ja mä ajan keskustassa lähestulkoon aina kylmällä autolla ja öljynlämmöt kun on alhaalla, niin revittely ei fiksua ole.

Taksikuskit on kyllä liikenteessä kuninkaita. Ainakin omasta mielestään. Aika usein ainakin stadissa tekevät hämmentäviä ylilyöntejä kun poukkoilevat siellä sun täällä vaikka omalla kaistallaan voisivat vedellä suht hyvällä menestyksellä. Sen kerran kun erehtyy ajelemaan pidempään "heidän" kaistallaan niin ajavat perseessä kiinni.

Oon tässä kuukausia jo ihmetellyt kun mulle tulee ranskalaisesta samasta numerosta puheluita ja aina eri suomalainen tyyppi on tuomassa milloin jääkaappia, milloin pizzaa milloin mitäkin. Aina kun koitan onkia niiltä tietoa että mistä sait numeron, niin ne läimäsee luurin korvaan. Kerran yksi sanoi, että painoin ovisummeria ja se soitti tähän numeroon. Nyt eilen sitten vihdoin joku rahtiyhtiön kuski oli ystävällinen ja antoi mulle osoitteen missä se nappi on ja firman joka sen on asentanut. Soitin sinne ja selvittävät nyt miten ihmeessä se mulle soittelee sieltä kun ei tämmöinen numero vahingossa sinne mene.

Jännää.

Vanha auto oli farmari mutta perän krominumeroista saattoi päätellä ettei ainakaan jalkoihin jää valoissa, nykyinen auto perus perhe kinneri pösö niin jostain syystä tuntuu että kaikkien on pakko päästä eteen, onko tuollaisten autojen käyttäjät yleensä kuppareita kun ei aiemman auton kanssa ollut samaa?

Välillä kyllä vituttaa kun keskellä päivää jotkut apinat ottaa noita kiihdytysajoja. Lähes varmat kisat aina tulossa jos bmw ja audi valoissa. Volvopapat myös suht kärkkäitä.
ite kans jo niin vanha ja perheellinen, että näen usein liikenteessä päättömästi kaahaamisen vaan vaarallisena touhuna ja pelkään että joku lapsi jää esim. alle, kun jätkät ottaa kotteroillaan kisaa keskustassa. Mutta tarvii kyllä kans sanoa, että on se vaan makean näköistä kun joku tehokas v8 jenkki tai joku muu tehopeli painaa lämän pohjaan valoissa! Kyllä siinä itseä aina alkaa hymyilyttämään!

Markusta podcastiin mukaan? Voisi tulla hyvät löpinät, treenaamisesta ja Allun siirtymisestä bodaukseen, sillä Allu tekee Markuksen kanssa yhteistyötä. Markukselta muutenki irtoo huumoria, niin voisi tulla aika hupaisa podcasti siittäkin :P

Markusta podcastiin mukaan? Voisi tulla hyvät löpinät, treenaamisesta ja Allun siirtymisestä bodaukseen, sillä Allu tekee Markuksen kanssa yhteistyötä. Markukselta muutenki irtoo huumoria, niin voisi tulla aika hupaisa podcasti siittäkin :p
Korjaus.. Allu ei tee vielä ainakaan Markuksen kanssa yhteistyötä, muutaku toisillemme vittuilussa =)

Ei muuten välttämättä, eikös jollain täysin kilahtaneella periaatteessa ole aika leppoisa elämä. Tässä stadissa pörrää semmonen ihan hyvässä kunnossa oleva potilas, joka yksikseen puhelee, niin mä veikkaan, että sillä on kavereita ympärillä enemmänkin joita me vain ei nähdä.
Sekö, joka vetää kumisaappaat ja pitkä untuvatakki niskassa ympäri vuoden? :D

Taksit taas vetää lämä pohjassa reilusti useammin mitä rauhallisesti. Ihan sama mikä kippo alla on.
Tämä. Joko ne roikkuu diesel-mersullaan perseessä kiinni, tai sitten pujottelevat ihan miten sattuu. Niin helvetin arvaamatonta sakkia.

Taksikuskit on kyllä liikenteessä kuninkaita. Ainakin omasta mielestään. Aika usein ainakin stadissa tekevät hämmentäviä ylilyöntejä kun poukkoilevat siellä sun täällä vaikka omalla kaistallaan voisivat vedellä suht hyvällä menestyksellä. Sen kerran kun erehtyy ajelemaan pidempään "heidän" kaistallaan niin ajavat perseessä kiinni.
Missä se konarihymiö?

Back
Ylös Bottom