Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Meta title: 💥 Kuvia Pakkiksen Mikestä? – Q&A joka selvittää onko legenda lihaa, luuta vai pelkkää foorumimyyttiä

Meta description: Keskustelua PakkisMiken kuvista, taustoista ja yleisön kysymyksistä – kuka mies on ja mitä haluat tietää?**

Kyllä, tai hän kyllä mainitsi että se on hänen roolinsa täällä. Mutta silti aika agressiivinen niinku ylimielisen oloset vastaukset melkeempä kaikkeen. Oiskohan se sit syy miks jengi sit peukuttelee alas ja vaan vittuilee strike teamille koko ajan (en sit tiiä) vai onko ne vaan kateellisia jonneja? Ite pidän matskusta ja varsinkin peteristä (vaikken häntä tunne)
Juuri tämä, samaan saatanan tasaiseen erottumattomaan muottiin vain kaikki. Sykkyrälle nurkkaan ja ollaan mahdollisimman huomaamattomia, ettei vain kukaan vedä poroja kolviin.

BigPentagram.jpg

Vanha höperö tuo Lennox. Muutenkin tuntuu olevan enemmän kallellaan filosofiseen pohdiskeluun, kuin mihinkään kaikkeutta tarkastelevaan tieteeseen (imo).
Se on sun mielipitees, kuuntele ne väittelyt esim richard dawkinsin kaa ja muut luennot..ni huomaat ettei oo mikää vanha höperö. Et voi olla höperö jos puhut 5 kieltä olet oxfordin yliopiston matematiikan professori. Mä kyl vähän veikkaan et hän on ainaski hieman meitä välkympi ajattelia. ;)

Vitun lampailla se heikko itsetunto on. Se ei ole lähelläkään hyvää itsetuntoa jos ei uskalla sanoa mielipidettään ja se, että jos sen sanoo vahvasti, merkitsee vain vahvaa mielipidettä. Mutta uskovaiset nyt toki koittaa veivaa kaikki samaan harmaaseen paskaelämään.

Auts! Toi sattu:ruoska:

Ohhoh. Mitähän Hiitti sanoisit seuraavaksi?
Enköhän samalla jatkaisi. Turpaan saamisen mahdollisuudesta huolimatta jos kerta tuommoisesta voi suuttua :D

Uskonto on semmoinen aihe josta saadaan kiistoja aikaan vaikka pöydän toisella puolella istuisi asioista samaa mieltä oleva kaiffari.

Enköhän samalla jatkaisi. Turpaan saamisen mahdollisuudesta huolimatta jos kerta tuommoisesta voi suuttua :D

Uskonto on semmoinen aihe josta saadaan kiistoja aikaan vaikka pöydän toisella puolella istuisi asioista samaa mieltä oleva kaiffari.
Toi kyl pitää ihan paikkansa, vaik ois samaa mieltä ni sieltä tulis silti jotain vääntöö

Se on sun mielipitees, kuuntele ne väittelyt esim richard dawkinsin kaa ja muut luennot..ni huomaat ettei oo mikää vanha höperö. Et voi olla höperö jos puhut 5 kieltä olet oxfordin yliopiston matematiikan professori. Mä kyl vähän veikkaan et hän on ainaski hieman meitä välkympi ajattelia. ;)

En ota kantaa kaverin älykkyyteen, saati omaani :) Tarkoitin että kaveri ei ole Avaruustutkija tai Fyysikko, sen sijaan hän on kaiketi uskovainen.

Vahvat on tunteet ja mielipiteet. Suosittelen silti et kuuntelisit ees hetken. Ja ei tarvii aina niin hyökkäävä olla. Maailma on paska ja sairas paikka kyllä, mut katso kolikon kääntö puoli silti.
Kerrotko minulle tästä kolikon kääntö_puolesta? Onko siellä hymyilevä jeesus joka antaa anteeksi kaikki pahat tekoni, kuten sen, että kävin tänään salilla, enkä pyhittänyt lepopäivääni? Paha tekoni harmittaa minua aivan vietävästi.

En ota kantaa kaverin älykkyyteen, saati omaani :) Tarkoitin että kaveri ei ole Avaruustutkija tai Fyysikko, sen sijaan hän on kaiketi uskovainen.
Kyllä kyllä. Mä en enää jaksa vääntää näistä asioista täällä, antaa John Lennoxin puhua en minä. Ja pyydän anteeks jos joku loukkaantu siis oikeesti. Ja sitä paitsi on fyysikko joka on voittanut nobelin ja usko Jumalaan. Nyt hyvää yötä. :)

Jumalauta nuo Miken kyykyt näyttää niin hyviltä ja helpoilta. Paljonko sulla on pudonnu paino tässä välissä kun aloitit nuo widowmakerit ja nyt ? Onko vielä voimatasoihin vaikuttanu mitenkään tjms.?

Itteäni on aina ahdistanut uskontoon liittyvät asiat. On tullut jonkinverran vapaaehtoisesti tutkittuakin eri uskontoja lukemalla koska on ihan mukava ymmärtää tätä maapallon menoa..tosin mitään päähän jäänyt niistä lukemisista..niin jotenkin vain sitä on päättänyt olla uskomatta mihinkään. Sitten kun jostain kaivautuu tai laskeutuu south parkissa näkyvä jumala niin ehkä sitten mietin asioita uudemman kerran.

south-park-s04e11c11-gods-a-buddhist-16x9.webp

Back
Ylös Bottom