Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Meta title: 💥 Kuvia Pakkiksen Mikestä? – Q&A joka selvittää onko legenda lihaa, luuta vai pelkkää foorumimyyttiä

Meta description: Keskustelua PakkisMiken kuvista, taustoista ja yleisön kysymyksistä – kuka mies on ja mitä haluat tietää?**

Podcastien loppuminen on kyllä ikävä juttu mutta ymmärrän päätöksen. Erittäin suuri kiitos kuitenkin näistä julkaistuista. Mahtavaa settiä.

hieman erilanene oli allun ja sinun juttu tuokio täytyy myöntää paljn tuli asiaa ja myös asijan vieresta .itse kuulun samaan kansan ryhmään kuin allu olet oikessa että suurin osa on meistä kusipäitä mutta myös fiksuja sopii joukoon usko pois kaikkia ihmisiä ei aina kannata tuomita suoralta kädelta vaikka ei tuntisikaan tapausta .eihän esim kaikki muslimit ole terroristejä

Vaadin että ens kerran apteekissa joku huutaa täysillä "ETURAUHASENI ON LAAJENTUNUT! ETURAUHASENI ON LAAJENTUNUT!" ja sit ostaa jotain strepsilssejä tms :D

En tiedä kuinka väärässä olen, mutta koulussa sanottiin että vastuu lääkkeen määräämisestä on lääkärillä että myyvällä apteekeilla. Siksi kai apteekissa ihmettelivät lääkemääräystä?

Kiitos Mike podcastista, me rakastetaan sua! :heart: Tohditko kertoa, paljonko jouduit leikkaamaan alkuperäisestä? Mun mielestä peniskeskustelu jäi jotenkin "torsoksi" :david:

Back
Ylös Bottom