Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
En kommentoi mitään mihinkään enää ikinä. Spekuloikaa vain, kaikki mun niskaan kuitenkin kaatuu, joten ihan sama, Joten turha kysyä, en vastaa enää tämän jälkeen.mmmm....draamaa. Spekulointi alkakoon...än yy tee HEP! Onko kiva mennä takaisin? Ja mitenkäs Pjoottori?
En kommentoi mitään mihinkään enää ikinä. Spekuloikaa vain, kaikki mun niskaan kuitenkin kaatuu, joten ihan sama, Joten turha kysyä, en vastaa enää tämän jälkeen.
Alkaa toi Widowmaker tuntumaan jo aika helvetilliseltä. Saas nähdä miten hirveetä toi tulee olemaan.
Alkaa toi Widowmaker tuntumaan jo aika helvetilliseltä. Saas nähdä miten hirveetä toi tulee olemaan.
Ulkomuistista 50x10 - 70x5 - 90x4 - 120x4 sit sarja.millasilla korotuksilla ja toistomäärillä nouset enneku alat tekemään tuon widowmakerin?
Vähän joutuu jo psyykkaan.Joudutko keräilemään mitenkään itteäs ennen tota sarjaa vai meneekö noi ihan rutiinilla ilman sen kummempia psyykkailuja?

Muistaakseni vuosi oli 2011 ja kävelin Kampissa. Siinä jokin uskontolahko oli jalkautunut kadulle. Kävelin ohi ja pari tyyppiä niistä lähestyi kysyäkseen: uskotko jumalaan?
Johon vastasin: Uskon itseeni eli kyllä uskon jumalaan.
Vanhempi herra suuttui perkeleesti ja alkoi kunnolla ripittämään. Harmittaa kun ei ole myöhemmin tämmöisiä tyyppejä tullut vastaan.
Vahvat on tunteet ja mielipiteet. Suosittelen silti et kuuntelisit ees hetken. Ja ei tarvii aina niin hyökkäävä olla. Maailma on paska ja sairas paikka kyllä, mut katso kolikon kääntö puoli silti.
Vahvat on tunteet ja mielipiteet. Suosittelen silti et kuuntelisit ees hetken. Ja ei tarvii aina niin hyökkäävä olla. Maailma on paska ja sairas paikka kyllä, mut katso kolikon kääntö puoli silti.
Kyllä, tai hän kyllä mainitsi että se on hänen roolinsa täällä. Mutta silti aika agressiivinen niinku ylimielisen oloset vastaukset melkeempä kaikkeen. Oiskohan se sit syy miks jengi sit peukuttelee alas ja vaan vittuilee strike teamille koko ajan (en sit tiiä) vai onko ne vaan kateellisia jonneja? Ite pidän matskusta ja varsinkin peteristä (vaikken häntä tunne)Ihmettelen myös noin hyökkäävää tapaa. Itse uskon että tarpeeksi agressiivinen kuin on niin sillä peitellään yleensä heikkoa itsetuntoa tms.
Vitun lampailla se heikko itsetunto on. Se ei ole lähelläkään hyvää itsetuntoa jos ei uskalla sanoa mielipidettään ja se, että jos sen sanoo vahvasti, merkitsee vain vahvaa mielipidettä. Mutta uskovaiset nyt toki koittaa veivaa kaikki samaan harmaaseen paskaelämään.Ihmettelen myös noin hyökkäävää tapaa. Itse uskon että tarpeeksi agressiivinen kuin on niin sillä peitellään yleensä heikkoa itsetuntoa tms.