Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Meta title: 💥 Kuvia Pakkiksen Mikestä? – Q&A joka selvittää onko legenda lihaa, luuta vai pelkkää foorumimyyttiä

Meta description: Keskustelua PakkisMiken kuvista, taustoista ja yleisön kysymyksistä – kuka mies on ja mitä haluat tietää?**

Saanko tiedustella, että mikä tuossa tuoremehun lipittämisessä on ideana? Lisätyllä fruktoosilla triglyseridit tappiin ja maksa rasvaiseksi?

Tuolla ruokavaliolla triglyseridit kattoon ja maksa rasvaiseksi? Jos kerran 8 päivään...

Hei Mike. Miksi mulla häviää välillä Allan Jokisen ketju? Esim äsken katsoin juuri kyseistä ketjua ja kun halusin palata sinne vähän aikaa muita selailtuani niin ketjua ei löydy mistään?

Tämä toistuu usein ja vain tuon ketjun kohdalla.

Hei Mike. Miksi mulla häviää välillä Allan Jokisen ketju? Esim äsken katsoin juuri kyseistä ketjua ja kun halusin palata sinne vähän aikaa muita selailtuani niin ketjua ei löydy mistään?

Tämä toistuu usein ja vain tuon ketjun kohdalla.

Tekee ilmeisesti yhdellä päätelaitteella tuota vai tekeekö useammalla? Jos yhdellä, niin heittää lepikkoon sivuhistoria tiedot ja tarvittaessa laitteen buuttaus. Tämä eräs tyypillinen neuvo.

Itselläni toimii ok useammalla laitteella.

Viittitkö @Mike vippaa 14vrk bannit niin etten pääse ollenkaan foorumille, tulee aina havahduttua kun pitäisi jotain saada aikaan että taas ollaan kännykkä kourassa pakkiksella :david:

Onko tullu joku päivitys tms. pakkikselle, kun ulkoasu (lähinnä fontti) muuttunu, vai oonko ite onnistunu säätämään jotain?

Paljonko nyt kalorit matalina päivinä?

Onko tullu joku päivitys tms. pakkikselle, kun ulkoasu (lähinnä fontti) muuttunu, vai oonko ite onnistunu säätämään jotain?

Huomasin saman asian. Ihan niin kuin aiheiden otsikot olisi boldattu.
upload_2016-5-25_11-15-3.webp

^Olisko joku selainpäivitys tai tms. muuttanu fonttia. Nimittäin mun silmään myös fontti on vähän erinnäköinen mitä aiemmin, riippuen millä selaimella katselee.

Ainahan noi on boldilla ollut, ellei ole lukenut ketjun uusinta viestiä. o_O

Back
Ylös Bottom