Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Meta title: 💥 Kuvia Pakkiksen Mikestä? – Q&A joka selvittää onko legenda lihaa, luuta vai pelkkää foorumimyyttiä

Meta description: Keskustelua PakkisMiken kuvista, taustoista ja yleisön kysymyksistä – kuka mies on ja mitä haluat tietää?**

Jäin kerran katsomaan ja se vasta melkoista onkin. Lukivat jotain ihmisten lähettämiä kirjeitä ja sitten paransivat näitä rukoilemalla. Koomisin oli kirje, jossa joku mummeli valitteli kun ei ole hissiä talossa ja sitten rukoiltiin porukalla, että jumala soisi hissin.

Koska lapsettaa, niin tilasin.

Screen Shot 2016-05-11 at 00.32.38.webp
Screen Shot 2016-05-11 at 00.32.30.webp
Screen Shot 2016-05-11 at 00.32.24.webp

Parhaat päätökset on aina näitä kun keksii/löytää jotain kivaa ja sitten miettii että "ei helkutti, pitäiskö?" Yleensä ei mee montaa vuorokautta ku on tilaus vetämässä:D Eräs tuttu teki tuollasen viritelmän ite, kässärinkin oli virittäny jostain putkenpätkästä mikä vedettäessä paino tavallisen PS ohjaimen nappia. Sillä se sitten treenaili driftailua.

Uudet makrot

Ykköspäivä

Treeniin:
Shock
Vitargo 40g
Intra 20g

Palkkari:
Whey+ 50g

Ateria:
Rahka 250g
Ananas 140g

Ateria:
Munakas 195g(3kpl)
Kalkkunaleike 150g

Ateria:
Jauheliha 200g
Peruna 400g

6kpl omega

Prot. 186
Hh. 120
R. 50
Kcal 1690

Tuplapäivä

Treeniin:
Shock
Vitargo 30g
Intra 20g

Palkkari:
Whey+ 40g
Banaani 2kpl(200g)

Ateria:
Munakas 195g(3kpl)
Kalkkunaleikettä 150g

Treeniin:
Shock
Vitargo 30g
Intra 20g

Palkkari:
Whey+ 40g

Ateria:
Jauheliha 200g
Peruna 400g

Prot. 200
Hh. 150
R. 50
Kcal 1890

Joka kuudes päivä kaloreita koneeseen niin paljon ku uppoaa ihan mistä huvittaa.

Jos joku haluaa kiesistään kuvia, niin menen tässä joku nätti ilta napsiin stadissa muutamat kuvat Audista, niin samalla voisin kuvaa toisen auton. En mitään vitun rimpulaa, vaan jos jollain on siisti kiesi ja haluaa kuvat, niin koodia mulle. Ehkä siinä vois muutaman auton ottaa samalla, että jos vaikka kolme mun lisäksi tulisi.

Ihan mielenkiinnosta..eikö sulla tule kova nälkä noin kovilla reeneillä ja tollasilla kilokaloreilla? Tietty tuossa on tuo perunajauheliha systeemi mikä kyllä kerralla syötynä täyttää ja pitää nälkää kauan.

Ei se nälkä tule, jos verensokerit pidetään aisoissa ja paastotaan. Tai siis on nälkä, mutta ei semmoinen mahdoton joka on mielessä kokoajan. Ja tän dieetin pointti on potkia myös metaboliaa. Mä kärsin heti nälästä kun hiilareita tulee.

Ja mun metabolia ei mikään maailman vilkkain ole ollut koskaan, saisi vilkastua huomattavasti ja mitään tyroja en ala vetelemään.

Ei se nälkä tule, jos verensokerit pidetään aisoissa ja paastotaan. Tai siis on nälkä, mutta ei semmoinen mahdoton joka on mielessä kokoajan. Ja tän dieetin pointti on potkia myös metaboliaa. Mä kärsin heti nälästä kun hiilareita tulee.

Ja mun metabolia ei mikään maailman vilkkain ole ollut koskaan, saisi vilkastua huomattavasti ja mitään tyroja en ala vetelemään.
Nälkä = syömättömyyden metabolinen feedback eli normaali, toivottu ja tervetullut ilmiö. Jos olisin sinä, menisin ekana vetämään donitseja S3:lla isolle hiekkakentälle ja sen jälkeen lähtisin nostamaan päivän hiilareita 25 g joka viikko, kunnes ne on jossain 300 gramman (mielellään 400 gramman) paremmalla puolella per päivä. Ja toi 50 grammaa rasvaa on sun kokoiselle aika vähän.

Nälkä = syömättömyyden metabolinen feedback eli normaali, toivottu ja tervetullut ilmiö. Jos olisin sinä, menisin ekana vetämään donitseja S3:lla isolle hiekkakentälle ja sen jälkeen lähtisin nostamaan päivän hiilareita 25 g joka viikko, kunnes ne on jossain 300 gramman (mielellään 400 gramman) paremmalla puolella per päivä. Ja toi 50 grammaa rasvaa on sun kokoiselle aika vähän.

Hetken ihmettelin että miks niitä munkkeja pitäis jossain kentällä syödä. Pitäis varmaan omiakin hiilareita nostella...

Ihan mielenkiinnosta kysyn, että jos esim testosteroni tulee kehon ulkopuolelta, niin kuinka paljon se vähentää tarvetta saada rasvaa ravinnosta?

Back
Ylös Bottom