Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Meta title: 💥 Kuvia Pakkiksen Mikestä? – Q&A joka selvittää onko legenda lihaa, luuta vai pelkkää foorumimyyttiä

Meta description: Keskustelua PakkisMiken kuvista, taustoista ja yleisön kysymyksistä – kuka mies on ja mitä haluat tietää?**

Mitenkähän monta viikkoa rasvan syöntiä voi pitää noin pienenä, ennen kuin alkaa tulla jotain ongelmia? Taitaa nyt olla Mikellä luokkaa 0,6g / kg.

Itse asiassa tuo on jo jonkin aikaa sitten todettu ihan random luvuksi että rasvaa pitäisi saada 1g/painokilo. Suurin osa käyttää laajempaa skaalaa mikä on 20-30% päivän kaloreista. Alle 20% niin testotasot kärsii. Yli 30% niin ei ole hyötyjä enää treeniin kannalta. Kaloreihin suhteutettuna tuo rasvamäärä on aika normaali. Että jos Mikelle jostain tulee ongelmia niin todennäköisesti se olisi tuo kalorimäärä ennen kuin rasvan määrä.

Mikä on hater rep?
youtube videoillaan genova kun raivostuu joillekkin trolleille netissä niin salilla sitten repii raivolla jotain liikettä. Esim pystypunnerrusta ja raivolla hokee kovaan ääneen liikkeen aikana.. hater rep 1, hater rep 2 yms.. Eli vissiin tuhoaa trolleja niillä väkivaltaisilla toistoilla :D

Muistakaas nyt kaikki kalorihirmut, että mä vedän kuuden päivän välein totaaliöverit, rasvaa tulee varmaan 300 grammaa päivän aikana. Sunnuntaina taas syömishelvetti edessä. Siinä ei ole enää kyse siitä, että saan syödä mitä huvittaa, vaan pitää syödä mitä huvittaa ja vielä mahdollisimman kaloripitoista settiä. Eli ihan sama vaikka kiskois pari levyä Fazeria. Vedin siis maanantaina sen vajaa 7000kcal ja jo keskiviikkona aamupaino oli alempana mitä tankkausaamuna.

Kuinka hyvin treeni kulkee tankauspäivän jälkeen ja ei ole tainnut voimatasot nyt tuolla dietillä hirveemmin tippua?

Sitten mitä mieltä olet penkissä tuosta, kun laitetaan painot roikkumaan kuminauhan varaan? Oletko itse sitä kokeillut?

Kuinka hyvin treeni kulkee tankauspäivän jälkeen ja ei ole tainnut voimatasot nyt tuolla dietillä hirveemmin tippua?

Sitten mitä mieltä olet penkissä tuosta, kun laitetaan painot roikkumaan kuminauhan varaan? Oletko itse sitä kokeillut?
Tankkauspäivän jälkeen riittää kyllä voimaa kuten se 20 toiston sarja 140 kilolla penassa osoitti. Mutta katotaan torstaina kun pitäis widowmaker tehdä, saattaapi olla että koville tulee ottamaan. Kuminauhojen käyttö penkissä on vain ja ainoastaan tarpeellista jos haetaan ojentajille voimaa loppuojennukseen, muuten siinä ei ole mitään järkeä. Se vain vähentää kuormaa rinnalla ja siellä sitä kuormaa nimenomaan pitää olla.

Ei väsytä, niin shoppailin taksin Singaporesta Finnmarkkiin.

asia.webp

makkingasia.webp

Viimeksi muokattu:
Mulla meni muistaakseni pidempään kun tein erittäin rumasti Utti goes Hulk giffin. :D

Melko nopeesti hoituu kyl noi fotaroinnit.

Ootko Mike kokeillu olla infrapunasaunassa koskaan? Itse olin tänään ekaa kertaa, istuin lauteilla 1,5h ja join sinä aikana 2l vissyä. Hikeä lähti varmaan litran verran. Netissä on jonku verra juttuu hyödyistä.

Diggailet paljon musaa, mutta soitatko itse mitään soitinta tai oletko koskaa koittanut harjoitella jotakin tavoitteellisesti?

Sähkörummuista lähtee kyllä sen verran mökää että kerrostaloon ja ehkä rivariinkin (riippuen naapureista) ihan turha haaveilla. Ellei sitten ihan vaan hiplaile niitä mutta se taas on sitten kaukana soittelusta. Rummut on lyömäsoitin. Ei mulla muuta, osui vaan silmään tuo kommentti. Jatkakaa.

Back
Ylös Bottom