Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Meta title: 💥 Kuvia Pakkiksen Mikestä? – Q&A joka selvittää onko legenda lihaa, luuta vai pelkkää foorumimyyttiä

Meta description: Keskustelua PakkisMiken kuvista, taustoista ja yleisön kysymyksistä – kuka mies on ja mitä haluat tietää?**

No mitäs vittua? Eikö fallout enää nappaa? Itsellä on loppumetreillä tuo tarina. Aattelin että jos alkas uuden pelin Melee/sniper hahmolla ja survival moodilla :)
Pitäis varmaan nollasta vastaavalla hahmolla aloittaa.

Onko Mike voimailuaikoina tehnyt myös kyykkyä voimailu mielessä ? Entäs perinteistä maastavetoa ? Suht mukavilla kuormilla kuitenkin takakyykkyä olet wlogeissa tehnyt.
En hirveemmin kyykkäillyt ja vedin vain kuukauden, että sain 220kg kun mulle vittuiltiin, että penkkaan enemmän mitä vedän.
Ai oot palannut siihen taas takas, kun yhdessä vaiheessa kai vitutti se jonkin verran? =D
Palasin joo kun Ladi mut sinne houkutteli. Pvp:tä hakkaan pääosin vain. Tarttis tosin kaksi kovaa kaveria mukaan trialsiin. Eli hakusessa kaksi pvp-sankaria.

Nostelitko treenipainoja myös maastavedossa tuolla 2 x 6 periaatteella ? Eiköhän tuo systeemi toimi liikkeessä kuin liikkeessä, eikä pelkästään penkissä.

Mä tein suunnilleen tolla 2 x 6 systeemillä hieman sitä modaten penkkiä, kyykkyä, mavea ja yhteistulos nousi vuodessa 100kg. Tosin pienistä painoista sitä lähdinkin, mutta kyllä se ainakin paremmin toimii kuin päätön säheltäminen:D

Wlog 170: teitkö tuon kyykyn treenin loppupuolella vai oliko se ensimmäisiä liikkeitä? Ihan kiitettävät painot vaikka ette sitä varsinaisesti treenaa.

Wlog 170: teitkö tuon kyykyn treenin loppupuolella vai oliko se ensimmäisiä liikkeitä? Ihan kiitettävät painot vaikka ette sitä varsinaisesti treenaa.
Teen sen aina ekana lämpönä kevyesti. Sattuu vain ilkeesti joka paikkaan. Muuten kiva vetää se tohon alkuun.

Olen noudattanut sun 2*6 systeemiä ja homma on pelittänyt, mutta aattelin ens viikolla ottaa kevyen viikon kun jo vähän tuntuu siltä. Kannattaako silloin kevyellä viikolla jättää penkki vallan väliin ja punnertaa esim. koneilla pitkiä sarjoja?

Back
Ylös Bottom