Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Meta title: 💥 Kuvia Pakkiksen Mikestä? – Q&A joka selvittää onko legenda lihaa, luuta vai pelkkää foorumimyyttiä

Meta description: Keskustelua PakkisMiken kuvista, taustoista ja yleisön kysymyksistä – kuka mies on ja mitä haluat tietää?**

Hessun lehmän seikkailuja voi seurata mun instassa jatkossa.

12359874_10153789552507241_2401107227128432163_n.webp
12369237_10153795662852241_4873050587088246079_n.webp
12360266_10153796003357241_2073577947012127979_n.webp

Olet munakas asian ytimessä jälleen. Silmiä hivelevän kauniita kuvia. Suorastaan satumaisen pehmeitä, ehkä jopa eroottisia.

Ei sua ainakaan mielikuvituksen puutteesta voi soimata, jos noista eroottisia viboja saat. Ei siinä, kukin tyylillään.

ps. Tajusin kyllä pointtisi.

Toivottavasti toi oli teiltä molemmilta sarkasmia. Mitä saatanaa, iso mies spämmii jotain kuvia jostain koiranlelusta instaan? C'moon Mike...

Why so serious?

Eiköhän poijaat kuulkaa jätetä jo "miesparka" rauhaan, eikä pilata tätä hänen ainutlaatuista hetkeään saada säkenöidä meidän muiden lapsellisten vaippahousujen yläpuolella?

Oletko muuten koskaan oikeasti harkinnut, että alkaisit valmentamaan penkkipunnerruksessa nuoria ? Podcastissa ohimennen mainitsit. Meinaatko kisoja mennä katsomaan vaikket itse tuolla kilpailisikaan ?

Kiitokset taas mahtavasta podcastista ;)
Kyllähän mä voisin ihan hyvin penkkiin tähtääviä valmennella. Kovinhan tuo on tekniikkapohjaista yksilökohtaista treenauttamista, ettei ihan yleismaalliset ohjeet täydellisesti toimi. En koskaan käy katsomassa kuin bodauskisoja, muut ei kiinnosta.

Mitä mieltä tosta pään irrottamisesta penkissä punnertaessa?

Iteltä lyö heti jonkun lukon niskaan kun vien leukaa rintaa kohti. Ja käsittääkseni ei muutenkaan hirveän ystävällinen asento rangalle varsinkaan kun isot painot kyseessä.

edit. sillä vaan kun wlogissa ruottalaine näin tekee..

Miten on Mike mikä mahtaa olla kun ojentajat on ruenneet täysin hyytymään penkissä ja raskaissa punnerruksissa. Maanantaina olkapäät ja päälle on tullu pari kovaa sarjaa loppuun asti lattiapenkkiä, seuraava treeni ollu torstaina jolloin ollu rinta ja ojentajat eli penkki myös mukana.

Tässä on nyt kohta pari kuukautta tullu sykliteltyä hiilareita että johtuneeko sitten siitä. Edellisellä kerralla kun rasvaa polttelin olin niukoilla hiilareilla voimat lähti penkissä myös, mutta laitoin sen todellakin vähäisten hiilareiden syyksi, nyt sen sijaan ollaan vähennetty niitä aika maltilla ja viikossa vain pari-kolme niukempaa päivää hiilareiden suhteen.

Reagoiko joillakin kroppa noin herkästi hiilihydraatteihin vai mikä mahtaa olla? Kevyet viikot on myös tehty eikä ole auttaneet. Ehkä hieronnan tarpeessa?

Back
Ylös Bottom