Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Meta title: 💥 Kuvia Pakkiksen Mikestä? – Q&A joka selvittää onko legenda lihaa, luuta vai pelkkää foorumimyyttiä

Meta description: Keskustelua PakkisMiken kuvista, taustoista ja yleisön kysymyksistä – kuka mies on ja mitä haluat tietää?**

Jos molemmat kädet omistava miespuolinen henkilö pitää itselleen tärkeänä asiana saada esim. 200kg penkistä, niin hakea se oma ns.natumaksimi säädyllisessä ajassa esim. 2-3 vuodessa. Tuota aikaa pidempää on turha kuluttaa elämäänsä ja rimpuilla jotakin 150kg penkkiä, että se muutuisi 155kg penkiksi. 150kg natupenkki ja siihen sitten lääkkeet päälle, niin ei siinä yleensä hirveän pitkään mene, että penkki on kahdessa sadassa. Ja jos se kahdensadan penkkaaminen troppien avulla ei ollut kivaa puuhaa, niin ainahan voi palata siihen naturimpuiluun sen 150kg penkin kanssa.

Kyllä siinä vaiheessa kannattaa vaihtaa lajia tai keskittyä muihin asioihin, jos se natumaksimi oikeasti on 150-155kg. Eikä sitä omaa potentiaalia kukaan katso loppuun asti 2-3 vuodessa oli lääkkeitä tai ei...

Toinen taitaa puhua pysäköintivirhemaksusta ja toinen yksityisen yrityksen määräämästä yksityisoikeudellisesta valvontamaksusta.

kyllä! kyse on juuri yksityisen yrityksen määräämästä yksityisoikeudellisesta valvontamaksusta eikä pysäköintivirhemaksusta

Minkälaisesta hieronnasta mike tykkää? Esim. kovasta ja kivuliaasta vai vähän kevyemmästä käsittelystä
En todellakaan tykkää hieronnasta, vaan vihaan sitä ihan helvetisti ja siitä kärsimyksestä pitää vielä maksaakin. Ja ei lihaksia voi lääppiä, vaan väkisinkin se tekee kipeetä kun paikkoja avataan.

Mitä mieltä yksityisistä parkkipirkoista? Kannattaako mielestäsi maksaa jos eivät voi todistaa kuka autoa ajanut?
Työtään nuokin tekevät kuten viime viikon sunnuntaina 23:00 illalla Mayorin takana kun mulle lapun ikkunaan laittoivat.

Tää on kyllä taas yks typerä urbaanilegenda mihin ei keneltäkään kuule ikinä perusteluja. Minkä ihmeen takia näitä ei tarvitse maksaa?
Koska siinä on kadun varressa kyltti, jossa hyväksyt sopimuksen ehdot ja sitoudut niitä noudattamaan. Sopimus kun ei voi syntyä auton ja parkkifirman välille, niin siinä on oltava henkilö välissä. Ja jos et ole autoa ajanut, niin et ole myöskään sopimusta voinut parkkifirman kanssa tehdä. Ja sun ei tartte kertoa kuka autoa ajoi.

toi 150-155kg oli nyt esimerkkinä tuossa, voi se natumaksimi nyt olla vaikka 190kg jollakin jos esimerkkivertauksena sopii paremmin jonkun pirtaan sitten. Ja sen 190kg muuttamiseen kahdeksisadaksi ei ole mitään mieltä kuluttaa esim. seitsemäätoista vuotta, kun sen kaksi hunttia voi pamauttaa rikki jo ihan kevyellä lääkityksellä sitten. Ei jonkun 10 kilon penkkitulos parannukseen ole mitään mieltä kuluttaa vuosikausia, kun ei se ole sen vaivan arvoista, eikä paranna elämää niin paljon kuitenkaan.

En todellakaan tykkää hieronnasta, vaan vihaan sitä ihan helvetisti ja siitä kärsimyksestä pitää vielä maksaakin. Ja ei lihaksia voi lääppiä, vaan väkisinkin se tekee kipeetä kun paikkoja avataan.

Kuvatkaapa joskus Haran hieronnasta kooste, niin porukka näkee mitä oikeasti tehokas hieronta on :). Yhdyn kommentteihin - kunnon hieronta (esim. Hara) on about pahinta tuskaa mitä voi kuvitella.

Yksityisiä parkkisakkoja ei todellakaan tarvitse maksaa, mutta sinne firmaan pitää tehdä se virallinen ilmoitus muuten niillä on oikeus periä. Terveisin 12 parkkisakkoa maksamatta viimeisen 5 vuoden ajalta.

Kaupungilta tulleet sakot pitää aina maksaa, perustelua en muista

Koska siinä on kadun varressa kyltti, jossa hyväksyt sopimuksen ehdot ja sitoudut niitä noudattamaan. Sopimus kun ei voi syntyä auton ja parkkifirman välille, niin siinä on oltava henkilö välissä. Ja jos et ole autoa ajanut, niin et ole myöskään sopimusta voinut parkkifirman kanssa tehdä. Ja sun ei tartte kertoa kuka autoa ajoi.

Eli tästä voi siis päätellä että jätät itse ne myös maksamatta?

Kuvatkaapa joskus Haran hieronnasta kooste, niin porukka näkee mitä oikeasti tehokas hieronta on :). Yhdyn kommentteihin - kunnon hieronta (esim. Hara) on about pahinta tuskaa mitä voi kuvitella.
Ei voimalla..

Vaan taidolla ja sydämellä..

Tietty kyllä se hieronta pitää tuntua ja asiakkaan mukaan toteuttaa, mutta onko järkeä painaa pohjamutia myöden, jos asiakas jännittää vastaan? Eihän sinne kudokseen pääse käsiksi, jos lihas ei ole rentoutuneena. Kivihieronta on tietenkin erilaista, kuin normaali käsillä suoritettu ja Hara ei tee millään spa-tyylillä sitä, siksi se voi olla kivuliasta. Kiven läpi hieroja ei vaan tunne sitä kudoksentilaa ja mahdollisia ongelmia niin hyvin, siksi itse en niitä suosi nykyään omassa toiminnassani. Mutta käykää ihmeessä kokeilemassa eri hoitajia ja löytäkää juuri itselle se sopiva hoitomuoto, ei ole yhtä ja oikeaa olemassa.

Kyllä se on just näin eikä ole urbaani legenda. Itse sain kerran Espoossa erään salin edustalla yksityiseltä parkkisakon. Pistin postia, että onko kuvaa että mä olen ajanut sen auton siihen. Sakkoa en maksanut ja homma jäi siihen.

Kova on 200kg varsinkin oli droppeja tai ei.

11059552_10153473370542241_3003728071340411777_o.webp

Mutta pitää ottaa huomioon se älytön lääkkeiden käyttö aikanaan. Tää nyt vain ei oikein mitenkään rimmaa omien kokemusten kanssa, olen pitkään ihmetellyt miksi ykkösmaksimi on niin helvetin kaukana sarjapainoista. Ei ton 200kg olis pitänyt mitenkään tulla, eikä edes 180kg, mutta niin se vain ei paina. Jos mä mättäisin nyt siis samat rojut koneeseen mitä aikanaan, niin jumalauta sitä voimien nousua.

Mä vedin kuitenkin aikanaan kaikki metyylitestosta oxymetholoniin ja fluoxymesteroneen. Ja ne on semmoisia lääkkeitä joilla tulee voimaa ihan vitusti. Mietin tosissani, että otan halotestiniä ja kiskasen sillä 200kg, mutta eipä tarttenut.
En ole ketjua seurannut, niin mitkäs lääkkeet ne nyt on pelissä?

En ole myöskään kovin aktiivinen seuraaja joten minkälaiset sarjapainot ja sarjat reeneissä? Piti joo tosiaan siis aikaisemmin kirjoittaa, että todella kova on 200kg nosto oli droppeja tai ei. Vielä jos ei erikseen reenaa voimailua. 180 kilookin jo erittäin hyvä.

En ole myöskään kovin aktiivinen seuraaja joten minkälaiset sarjapainot ja sarjat reeneissä? Piti joo tosiaan siis aikaisemmin kirjoittaa, että todella kova on 200kg nosto oli droppeja tai ei. Vielä jos ei erikseen reenaa voimailua. 180 kilookin jo erittäin hyvä.
Ei ole isot sarjapainot kun tehdään kaikenlaisia pudotuksia jne enkä penkkiä kamalasti edes tee. Joskus otan siinä alkulämmöt, mutta en nouse kovinkaan ylös. Välillä tehnyt 160 kilolla, mutta yleensä 140 kilolla pidempää.

Vieläkö Mike porskutat pelkällä testolla? Rehellisesti teikäläisen kädet näyttää isommilta kuin Peterillä, miltäs kuulostaisi jos laittaisit nyt täydet höyryt päälle ja kipuaisitte yhdessä lavalle Peterin kanssa?:D

Back
Ylös Bottom