Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Meta title: 💥 Kuvia Pakkiksen Mikestä? – Q&A joka selvittää onko legenda lihaa, luuta vai pelkkää foorumimyyttiä

Meta description: Keskustelua PakkisMiken kuvista, taustoista ja yleisön kysymyksistä – kuka mies on ja mitä haluat tietää?**

Mikelle kommentti tuohon wlogissa esiintyneeseen ihmettelyyn, että haukottelet aina jalkatreenissä, tämä ei siis ole mitään kuittailua yms, vaan ihan opittua tuolta koirien maailmasta, eli tutkittu on, että koirat haukoittelee ja vieläpä korostetusti, kun yrittävät rauhoitella itseään! Tyyliin "ei tässä mitään hätää ole" Samaa tekee alitajuisesti myös ihmisetkin, itse ainakin välillä :) En tiedä tekeekö sinun koira niin, mutta mitä itsellä ollu koiria niin kaikki.. edellinen varsinkin, kun pelkäsi olla autossa :)

Tasapenkinkin saa ottamaan ylärintaan kun laskee tangon ylärintaan. Mistähän moinen käsitys tulee edes, että vartalo tai rintakehä "suorana" ei saa treenattua ylärintaa.

Ja aika jyrkkä kulma tuossakin penkissä, jotkut sanoo että vinoon riittää tosi matalakin kulma. Toki fiilis kysymyksiä, eiköhän se sinne mennyt, minne pitikin.

Itse teen vinopenkin niin, että laitan tasapenkin päiden alle 2 paksumman mallin levypainoa, eli aika loiva, noin jyrkkä kulma ei oikein sovellu itselle.

- - - Updated - - -

Ja vaikka peter nostaa persettä tossa vinopenkissä niin jalat on silti yläkroppaan nähden paljon alempana kuin tasapenkissä makaamalla.

Mikelle kommentti tuohon wlogissa esiintyneeseen ihmettelyyn, että haukottelet aina jalkatreenissä, tämä ei siis ole mitään kuittailua yms, vaan ihan opittua tuolta koirien maailmasta, eli tutkittu on, että koirat haukoittelee ja vieläpä korostetusti, kun yrittävät rauhoitella itseään! Tyyliin "ei tässä mitään hätää ole" Samaa tekee alitajuisesti myös ihmisetkin, itse ainakin välillä :) En tiedä tekeekö sinun koira niin, mutta mitä itsellä ollu koiria niin kaikki.. edellinen varsinkin, kun pelkäsi olla autossa :)
En ole huomannut, että oma koira haukottelis kuin satunnaisesti herättyään. Mut kyllä tossa joku stressiin liittyvä juttu on kun tapahtuu vain jalkatreenissä.

Pystytkö Mike laittamaan jotain esimerkkipäivää sun safkoista? Ainakin allekirjoittaneella on sellainen käsitys, että syöt todella niukasti, ottaen huomioon että olet kuitenkin lähes 100kg bodari ja treenaat älyttömän kovaa. Ei vain mene omaan kaaliini, kuinka pystyt vielä samaan aikaan kehittymään?! Mutta jos toimii niin mikäs siinä :hyvä:

Tämän kuvan löysin Mr. Katajan ketjusta ja kuva vissiin otettu huhtikuussa. Olisi kiva jos nappaisit tämänhetkisellä kunnolla vertailukuvan samalta etäisyydeltä. Veikkaan että on vähän kehitystä tullut :)
114108d1397118137-bb-toni-kataja-800_8370.jpg

Pystytkö Mike laittamaan jotain esimerkkipäivää sun safkoista? Ainakin allekirjoittaneella on sellainen käsitys, että syöt todella niukasti, ottaen huomioon että olet kuitenkin lähes 100kg bodari ja treenaat älyttömän kovaa. Ei vain mene omaan kaaliini, kuinka pystyt vielä samaan aikaan kehittymään?! Mutta jos toimii niin mikäs siinä :hyvä:
Tänään vetänyt kasviksilla varustettua jauhelihakeittoa. Sitten 400g mustikoita ja kilon rahkaa. Rahkassa aikaisemmissa kommenteissa olen mennyt sekaisin kun laskin ne pienien purkkien painolla. Vedän siis päivässä 3-4 x 500g rahkaa mustikoiden kanssa normaalisti. Lorautan rahkan sekaan Valion 9% vaniljakastiketta.

Eilen söin kilon rahkaa, treenilaturit, intrat, smoothien, 400g mustikoita. Kokonaisen vähärasvaisen pullapitkon, hirveen kasan lättyjä, tertun banaania, riisikakkuja, cornflakeseja. Koitin saada reippaan 500g hiilaria naamariin kun alkaa olemaan aika lutku olo jo kun hiilareita ei tule safkasta kovinkaan paljoa. Rahkaa pyrin hiljalleen korvaamaan, koska jos vedän 2kg päivässä sitä, se tekee vuodessa saatana yli 700 kiloa rahkaa, jossa ei ole enää mitään järkeä. Eli jos kilon sitä ja kaksi ateriaa sitten rakentaa kananmunista ja lihasta/kalasta.

Keräätkö Mike Hessun paskat pussiin vai jätätkö tien varteen?
Kerään pussiin aina, ripulia en ala keräämään.

Mua nolottaa kun 4,5kk pentu kusee ja paskoo ain tähän panki ja terveyskeskukse nurmikoil....

:offtopic:

Enemmän mua nolottaisi, jos olisin jo iso mies: Enkä osaa/jaksa kirjoittaa sanoja loppuun asti...Ettäs kehtaat. :D

Itse teen vinopenkin niin, että laitan tasapenkin päiden alle 2 paksumman mallin levypainoa, eli aika loiva, noin jyrkkä kulma ei oikein sovellu itselle.

- - - Updated - - -

Ja vaikka peter nostaa persettä tossa vinopenkissä niin jalat on silti yläkroppaan nähden paljon alempana kuin tasapenkissä makaamalla.

nuinko se katotaan? :D kyllähän se näin on vaikka porukka väittää ihan jotain muuta, että tuo on sama ku tekis tasapenkkiä jos se noin tehdään. ja kerrotaan vielä tietämättömille, että tasapenkki muuttuu alaviistopenkiks jos siinä tehään aivan jäjetön kaari tai perse ilmassa. voittehan te itekki kattoo tuota rinnan asentoo tuossa kuvassa, rinta on siinä asennossa missä se tasapenkkissä pitäis olla. sanohan se itse savolainenki, et jos rintaa lähtee kaartaan vinopenkissä, niin siitä tulee tasapenkki.

nuinko se katotaan? :D kyllähän se näin on vaikka porukka väittää ihan jotain muuta, että tuo on sama ku tekis tasapenkkiä jos se noin tehdään. ja kerrotaan vielä tietämättömille, että tasapenkki muuttuu alaviistopenkiks jos siinä tehään aivan jäjetön kaari tai perse ilmassa. voittehan te itekki kattoo tuota rinnan asentoo tuossa kuvassa, rinta on siinä asennossa missä se tasapenkkissä pitäis olla. sanohan se itse savolainenki, et jos rintaa lähtee kaartaan vinopenkissä, niin siitä tulee tasapenkki.

Savolainen sanoi myös että kotitöiden teko on lihasten kehittymisestä pois. Lisäksi Make neuvoi tekemään kohautuksia 500 kilolla niin, että hauis repee.

Back
Ylös Bottom