Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Meta title: 💥 Kuvia Pakkiksen Mikestä? – Q&A joka selvittää onko legenda lihaa, luuta vai pelkkää foorumimyyttiä

Meta description: Keskustelua PakkisMiken kuvista, taustoista ja yleisön kysymyksistä – kuka mies on ja mitä haluat tietää?**

Oikeassa kädessä on Lux Ferous eli lightbringer, Lucifer. Silmien avaaja metaforana. Samoin samassa forkussa on Rotting Christin sanotuksista pätkä, "Minä synnyin sinun kauttasi ja sinä minun, eikä aika ole sitä muuttanut".

[video=youtube_share;yrVv5WCzLCg]http://youtu.be/yrVv5WCzLCg[/video]

Vasurissa on Iesu Christi väärinpäin. Samoin seitsemän kuolemansyntiä.

Kaikki tekstit on latinaksi, eikä forkkuun satu ottaa tatskaa.

Mistä tuli idea ryhtyä satanistiksi ja miksi?

Nyt on iteltä menny ohi jos tätä jo kysytty. Mike, mitä mieltä tasa-arvosesta avioliittolaista? Entä homoparien adoptio oikeudesta?
Avioliitto mun mielestä ihan fine, mutta adoptio on todella väärin. Lapsi ei todellakaan saa normaalia kehitystä homoliitossa, oli sitten lesbo- tai homopari kyseessä. Käsittämätöntä, että adoptio sallitaan.

Muistelisin Mike että lupasit itsestäkin ottaa studiolaatuisia posekuvia samaan aikaa kun Peter. Missäs nämä kuvat viipyy vai muistanko väärin?
Otetaan ens kesänä sitten parempia kuvia. Nyt ei jaksa.

Maksoin äsken vuoden VIP-jäsenyydestä. Otin maksutapahtumasta kuvakaappauksen, ja pistin teikäläisen sähköpostiin tästä todisteen. Jos ehdit, niin viitsikö vilkaista ja aktivoida.

Avioliitto mun mielestä ihan fine, mutta adoptio on todella väärin. Lapsi ei todellakaan saa normaalia kehitystä homoliitossa, oli sitten lesbo- tai homopari kyseessä. Käsittämätöntä, että adoptio sallitaan.
Tutkimusten mukaan lapsi kehittyy täysin normaalisti.

Onko tutkimuksissa otettu huomioon muiden lasten mahdollinen kiusaaminen asiasta? Kuten tunnettua niin lapset voivat olla melko ilkeitä ja loppujen lopuksihan vika on kiusaavien lasten kasvatuksessa, mutta siitä ei ole nyt kyse.

Voisin kuvitella että lapsi ei kehity normaalisti jos esikoulusta lukioon kuulee "homonpoika" yms. juttuja.

Olisi mielenkiintoista kuulla tutkimustuloksia, kasvaako lapsesta todennäköisemmin homoseksuaali. Toinen olisi se, että vaikuttaako yksinhuoltajuus mitenkään lapsen kasvamiseen.

Jerkku toikin jo hyvän pointin esille kiusaamisen suhteen. Lapset ovat aivan helvetin törkeitä toisilleen. Muutenkin lapsuus on aika karua aikaa toisinaan, eikä kukaan kyllä kaipaa mitään ylimääräistä, joka antaisi aihetta kiusaamiseen. Esimerkiksi joku vika silmissä tai sitten ihan nuo homovanhemmat.

Tutkimusten mukaan lapsi kehittyy täysin normaalisti.
Ihan hirveen vaikea uskoa, koska mahdollista tuo ei montaa vuotta vielä ole ollut. Joten miten tuo on tutkittu, että tuleeko näistä lapsista täysipäisiä, vai vääristyykö seksuaalinen identiteetti tai muut perhearvot? En tiedä miten maailmalta löytyy tutkimusdataa, mutta sitä ei suoranaisesti voida Suomeen rinnastaa. Joka kulttuurissa on hieman erilaiset perhearvot, italialaiset on äiti sitä äiti tätä ja toisessa maassa taas isä on perheen kuningas jne. Se, että lapsi kasvaa kahden rekkalesbon kanssa, ei voi millään tasolla antaa lapselle tervettä pohjaa seksuaalisen identiteetin rakentamiseen ja on edesvastuutonta hyväksyä adoptio. Feministinen ajattelu voi olla yksilölle melkoisen turmiollista kasvatuksellisesti, ottaahan lapset vaikutteita vanhemmistaan. Ja vielä tuo koulujuttu, kyllä tulee kiusaamista kokemaan kun asia selviää. Lapset osaavat olla todella ilkeitä ja kiusaamista tapahtuu mitättömimmissäkin jutuissa, saati sitten jos äidillä ja isillä on on pallit.

Eikä mulla ole mitään homopareja vastaan, eikä periaatteessa lesbojakaan vastaan.

Onko tutkimuksissa otettu huomioon muiden lasten mahdollinen kiusaaminen asiasta? Kuten tunnettua niin lapset voivat olla melko ilkeitä ja loppujen lopuksihan vika on kiusaavien lasten kasvatuksessa, mutta siitä ei ole nyt kyse.

Voisin kuvitella että lapsi ei kehity normaalisti jos esikoulusta lukioon kuulee "homonpoika" yms. juttuja.
Tunnen erittäin hyvin erään homopariskunnan. Heillä on 12-vuotias lapsi, joka on luokkansa lahjakkain ja suosituin oppilas.

Pitäisköhän Mike tolle Petterille kertoa, että ku ottaa tollasen kaaren ja nostaa persettä tarpeeks vinopenkissä niin siitä tulee tasapenkki? :D

Olen kahden naisen kasvattama, keskinkertaisesti lahjakas, koulussa kuuluin vähiten suosittuihin ja mm. duunissa lähinnä naurettavana pidetty vielä keski-ikäisenäkin. Minulla ei ole muuria, eikä uhkaavuuksia ja jos yritän sellaisia kehittää, muutun entistä koomisemmaksi. Olen puoliksi ämmä.

Back
Ylös Bottom