Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Meta title: 💥 Kuvia Pakkiksen Mikestä? – Q&A joka selvittää onko legenda lihaa, luuta vai pelkkää foorumimyyttiä

Meta description: Keskustelua PakkisMiken kuvista, taustoista ja yleisön kysymyksistä – kuka mies on ja mitä haluat tietää?**

Mike tuleeko sinulta Mikalta, taas tämä vuoden Joulun pyhien aikoihin samanlaista podcast speciaali extraa kuten viime vuoden joulun pyhien aikaan?.
Ei ossoo sannoo.

Mikä on sun lempiväri? Tykkääksä kissoista? Entä minkälaisia alushousuja käytät?
Musta. En pidä kissoissa ja olen niille pahasti allerginen. Björn Borgia.

Joulu tulee, oletko valmis? :D Ootko siis jouluihmisiä ?
Mitä tulee duunattua joulun aikoihin?
Kuuluuko hautausmaalla käynti ja tuttujen (sukulaisten tai kavereiden) tapaaminen perinteisiin vai istutko naisystävän ja muksun kanssa kuusen ääreen availemaan paketteja?
En vietä joulua.

Onko sulla mitään kuvia hessusta pentuna?

Onhan tuosta, pitää pudottaa jotain.

Sullahan oli muistaakseni myös kaksi valkoista tyttö koiraa. Mikäs niiden vointi on nykyisin?
Aprikoosi ja valkoinen olivat joo. Hyvin voivat toisaalla.

Etkö syö edes kinkkua?
Syön ja lanttulaatikkoa, mutta vain kun niitä sattuu saamaan jouluna.

Tiesitkö että ottamaasi kuvaa Armanista käytetään promoamaan pyramidikaupittelua?
Team Zinzino Finland

Itse en ehkä haluaisi käytettävän omia tuotoksiani pyramidihuijauksissa..

Laita nyt hitossa kyselyä tonne Zinzinoon kun sun kuvaa käyttävät.
Tiedä vaikka saisit ilmaisen kahvinheittäjän johon käy vain Zinzinon kahvit. :D
Ei vaan moni saattaa kattoa, että jaahas se on Mikekin Zinzinon hommissa kun sen kuvakin oikein on käytössä.

Menee offariksi mut kovasti ihmettelen mikäli Arman on itse tossa hommassa mukana!
Eka se tekee hyvää ulkomaisten perheiden ja lasten kanssa jonka jälkeen alkaa mainostamaan huijausta...

Joku oli Armanilta kysynyt eikä Arman tienny koko hommasta mitään. Kaiketi yrittävät vain mainostaa jotain eventtiä Armanin nimellä. Saa uskottavuutta.

Mitä hiilareita otat(te) tällä hetkellä intrassa?

Edit: Koetko, että sillä oikeasti on paljon väliä minkälaisia hiilareita siellä on, vai onko se melkein yks ja sama ottaako siinä esim. mehua vai vitargoa?

monestihan herrat on sanoneet, että vitargoa menee intrassa hiilarina. vielä aika "isoja" määriäkin. saattaapi esim. tuoremehu jäädä lillumaan mahaan jos 100g vitargoa ottaa verrattuna samaan määrään mehua, että hh määrä pysyy samana.

Mitä hiilareita otat(te) tällä hetkellä intrassa?

Edit: Koetko, että sillä oikeasti on paljon väliä minkälaisia hiilareita siellä on, vai onko se melkein yks ja sama ottaako siinä esim. mehua vai vitargoa?
Vitargoa ainoastaan kun se menee komeesti läpi vaikka kovassa jalkatreenissä.

en tiedä onko kysytty, mutta käytätkö melatoniinia? Itsellä on ainakin toiminut iltatreenien jälkeen nukahtamiseen?
Olen, ei futaa.

Millasia settejä ootte muuten tehnyt noille pumppi vuorossa oleville lihasryhmille treenin päätteeksi
Ihan randomisti kevyesti vain pumpataan, ei mitään säännöllistä suunnittelua.

Back
Ylös Bottom