Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Meta title: 💥 Kuvia Pakkiksen Mikestä? – Q&A joka selvittää onko legenda lihaa, luuta vai pelkkää foorumimyyttiä

Meta description: Keskustelua PakkisMiken kuvista, taustoista ja yleisön kysymyksistä – kuka mies on ja mitä haluat tietää?**

Pitäisköhän Mike tolle Petterille kertoa, että ku ottaa tollasen kaaren ja nostaa persettä tarpeeks vinopenkissä niin siitä tulee tasapenkki? :D

Onhan tuo nyt tosi kaukana tasapenkistä. Vaikka onkin reilu kaari ja vaikka perse nouseekin, niin kyllä se haetulle lihakselle menee. Tanko on kuitenkin rinnan kohdalla ja sinne se paine myös menee.

Onhan tuo nyt tosi kaukana tasapenkistä. Vaikka onkin reilu kaari ja vaikka perse nouseekin, niin kyllä se haetulle lihakselle menee. Tanko on kuitenkin rinnan kohdalla ja sinne se paine myös menee.

tasapenkki.webp

Onko?

:face: Mitäs vitun väliä miltä se ulkopuolisen silmään näyttää? Eiköhän sen itse tunne meneekö liike ylärinnalle vai ei.

Tunnen erittäin hyvin erään homopariskunnan. Heillä on 12-vuotias lapsi, joka on luokkansa lahjakkain ja suosituin oppilas.

En todellakaan halua suolata ketään tällä, mutta en kyllä todellakaan yksittäistapauksille antaisi hirveänä arvoa. Eli sittenpä näkee homman nimen jos/kun parit saa adoptoida ja katotaan kiusataanko näiden parien lapsia keskiarvollisesti normaalia enemmän.

Puhuitte mike tossa 109:in outrossa n. 45 minuutin kohdalla että kun rupee reiskoja vääntämään niin samaan aikaan alkaa haukotuttamaan, meinaan itellä iha sama juttu kun on saanut levyt esim prässiin ja pitäisi ruveta tekemään niin samaan aikaan alkaa suu venytellä ja miettinyt että mistä voisi johtua kun ei kumminkaan muita reenejä tehdessä tule samaa juttua ja jatkuu vielä koko jalkareenin ajan..

Otanpa kantaa tähän homo/lesboparien adoptio-oikeuteen.

On aika aikaista sanoa mitään, oikeus on ollut niin vähän aikaa (aivan kuten joku jo totesikin). Itselläni on työnkautta tullut vastaan yksi Lesbopariskunta joilla on lapsi, ongelmia lapsella ei ole.

Olisin itse (nyt kun lasten kehityksestä puhutaan) enemmän huolissani päihdeongelmaisista/väkivaltaisista/väkivaltaisessa elinympäristössä elävistä lapsista, näitä löytyy kokemuksieni mukaan eniten Suomalais- ja Virolaistaustaisista perheistä.

Tämä siis 10v työkokemuksella.
En oikein osaa vielä siis sanoa kuuluisiko minusta adoptio-oikeus lesboille/homoille. Mutta tällä hetkellä olen sitä mieltä että hyvä vanhempi on aina hyvä vanhempi. Riippumatta siis siitä mistä tulet, tai nuoletko pannua vai pannunkahvaa.

Heteropareille lapsenkasvatus ja adoptiokielto, nehän niitä homoja ja lesboja kasvattaa. Rikollisiakin tulee niistä liitoista vitusti. Jos tolleen lähetään määrittämään. Maailmassa riittää kodittomia lapsia aivan vitusti. On se sitten heteropari, homo tai lesbopari, niin väitän että enemmän ihmisiä niistä tulee jokatapauksessa kuin niistä jotka kasvavat laitoksissa. Perhe on tärkeämpi kuin se laitos.

Heteropareille lapsenkasvatus ja adoptiokielto, nehän niitä homoja ja lesboja kasvattaa. Rikollisiakin tulee niistä liitoista vitusti. Jos tolleen lähetään määrittämään. Maailmassa riittää kodittomia lapsia aivan vitusti. On se sitten heteropari, homo tai lesbopari, niin väitän että enemmän ihmisiä niistä tulee jokatapauksessa kuin niistä jotka kasvavat laitoksissa. Perhe on tärkeämpi kuin se laitos.

Tää jäbä! ^

kjZQm.gif

Jos sä tosta saat tasapenkin väännettyä niin oot kyllä aika epeli.

Aika vaikeahan tuota on tasapenkiksi lähteä vääntämään, kun kyynärkulma on aikalailla erilainen kuin mitä se tasapenkkipunnerruksessa on. Nosto lähtee yläviistoon, eli se rasittaa ylärintaa.

Millä tavalla se on erilainen? Jos nyt mietitään sitä kulmaa mihin suuntaan sitä rautaa työnnetään verrattuna rintalihakseen, niin tossa sitä kyllä työnnetään täsmälleen samaan suuntaan, ehkä vain ihan himpun verran enemmän yläviistoon kuin tasapenkissä. Jos nyt halutaan verrata Miken ja Petterin vinopenkkejä näin analyyttisesti niin laitetaan ne nyt sitten tähän allekkain.

vinopenkki.webp
tasapenkki.webp

Jos tossa nyt noita kulmia katselee ja tarkastelee niin kumpi teistä tekee oikeesti vinopenkkiä? Toi mun ensimmäinen heitto nyt oli lähinnä vitsi, mutta niin monet internetsoturit tulivat Petteriä hurmiossa puolustelemaan niin puolustetaan nyt sitten vielä omaa kantaa.

Se että Peterin perse on kolme senttiä ilmassa ei tee vinopenkistä tasapenkkiä.
Jos itse katselisit noita kulmia niin saattaisit huomata että tosta kun Peter tökkäsee tankoa ylöspäin niin kyllä siinä rasitus on ylärinnalla. Jotta tosta saisi "tasapenkin" (olisi silti vinopenkki kun se vinopenkissä tehdään) niin Peterin pitäisi työntää tankoa ei vain ylöspäin vaan myös 10-15cm eteenpäin.

Ja aika jyrkkä kulma tuossakin penkissä, jotkut sanoo että vinoon riittää tosi matalakin kulma. Toki fiilis kysymyksiä, eiköhän se sinne mennyt, minne pitikin.

Jos nyt alotettais ihan alusta tää keskustelu, koska kukaan ei tahdo sitä myöntää että tossa ois jotain vikaa, ja ruvettais pohtimaan sitä meniskö se paremmin sinne ylärinnalle jos pitäis sen perseen siellä penkissä ja oikeesti laskisi sen tangon sinne melkeen kaulalle ja sieltä työntäisi ylös? Mä en ite nyt ota tähän kantaa ollenkaan, pohtikaa te muut :)

Jos nyt alotettais ihan alusta tää keskustelu, koska kukaan ei tahdo sitä myöntää että tossa ois jotain vikaa, ja ruvettais pohtimaan sitä meniskö se paremmin sinne ylärinnalle jos pitäis sen perseen siellä penkissä ja oikeesti laskisi sen tangon sinne melkeen kaulalle ja sieltä työntäisi ylös? Mä en ite nyt ota tähän kantaa ollenkaan, pohtikaa te muut :)
Me otetaan myös perään usein räntsiä, joka taas on mielettömän isolla kulmalla tehty. Ja penkissä taas normaalisti kulma on enemmän alaviistoon päin kun oikealla tekniikalla tehdään, joten ero on merkittävä kyllä vinopenkkiin vaikka siinä kompensoisikin vähän.

Allusdin alkuperäinen pointti on mielestä ihan validi ja lisäksi hyvä keskustelunaihe. Aloituspostaus tähän keskusteluun oli vaan niin dorka, ettei ihmekään että kaikki hyökkää kimppuun. :D

Ainahan sanotaan, että perse pitäisi olla penkissä kun tehdään vinopenkkiä. Kuitenkin kun kuvia katsoo, niin kyllähän tuo näyttäisi ylärintaan ottavan asennosta huolimatta. Nimimerkki allu711 tuossa jo totesikin, että tangon suunta tekee tuosta selvästi vinopenkin (käytän nyt itse liikkeestä sanaa 'vinopenkki').

Back
Ylös Bottom