Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Veneily ei tosissaan kiinnosta laisinkaan, onneksi.
Liian vähän vetelen, mut mandariinit iskee jos syön.Syötkö Mike sitrushedelmiä? Mikä on lempi sitrushedelmä?
Pitää katsoo himassa, välttelen leffoissa lähemmäs kolmen tunnin pätkiä.Käy Mike tsekkaamassa se Interstellar ihan teatterissa. Oli nimittäin sen verran hienoa kamaa...
Ollaan kyllä joo aikas paljon siellä.Helevetin auto miähet. Montako tuntia viikossa oot Peterin kans Mayorsilla? Alkaa jokaisen videon taustalla hääriä tuttu parivaljakko. :D
![]()
Utti ja Mike taas kussu jonkun murokippoon :face:
Vois olla mielenkiintosta kerätä kaikki wlogien paskakommentit kasaan ja nauraa räkättää niille ilta.
Oikeassa kädessä on Lux Ferous eli lightbringer, Lucifer. Silmien avaaja metaforana. Samoin samassa forkussa on Rotting Christin sanotuksista pätkä, "Minä synnyin sinun kauttasi ja sinä minun, eikä aika ole sitä muuttanut".Mike mitä toi tatuointi tarkottaa tossa sun kädessä, sattuko ottaa tohon kohtaa?
Olen itse Miken kanssa ihan eri tasolla sekä treenaamisen että lihasten suhteen, mutta pakko todeta että olen saanut todeta saman tämän vuoden aikana. On nimittäin aikataulusyistä salikäynnit vähentyneet. Tulee kuitenkin treenattua yhtä kovaa - ehkä jopa kovempaa - silloin kun salille menee. Kehitys räjähti yhtäkkiä monen vuoden jälkeen ja uskon, että syy on se että ennen tuli levättyä liian vähän. Ei taida natulle sopia liian tiivis tahti, vaikka tuntuisikin että lihakset ovat valmiita uuteen treeniin.Palautumista voi aina säätää, mieluummin treenaa överikovaa ja lepää sitten enemmän, kuin himmaa treeenaamista ja lepää vähemmän.