Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Meta title: 💥 Kuvia Pakkiksen Mikestä? – Q&A joka selvittää onko legenda lihaa, luuta vai pelkkää foorumimyyttiä

Meta description: Keskustelua PakkisMiken kuvista, taustoista ja yleisön kysymyksistä – kuka mies on ja mitä haluat tietää?**

Veneily ei tosissaan kiinnosta laisinkaan, onneksi.
Syötkö Mike sitrushedelmiä? Mikä on lempi sitrushedelmä?
Liian vähän vetelen, mut mandariinit iskee jos syön.

Käy Mike tsekkaamassa se Interstellar ihan teatterissa. Oli nimittäin sen verran hienoa kamaa...
Pitää katsoo himassa, välttelen leffoissa lähemmäs kolmen tunnin pätkiä.

Helevetin auto miähet. Montako tuntia viikossa oot Peterin kans Mayorsilla? Alkaa jokaisen videon taustalla hääriä tuttu parivaljakko. :D
Ollaan kyllä joo aikas paljon siellä.

207rpew.png

Utti ja Mike taas kussu jonkun murokippoon :face:

Vois olla mielenkiintosta kerätä kaikki wlogien paskakommentit kasaan ja nauraa räkättää niille ilta.

Täällä aina sanotaan että joku purkaa pahaa oloaan kun joku vähän nillittää, avautuu tai provoaa. Miten vaan, ei siitä enempää. Mutta mites politiikassa; eduskunnassa, ministeriöissä, valiokunnissa. Mahtaako nekin lukea keltaisten lehtien, Taloussanomien, Kauppalehden.... foorumeita, kansalaisten kommentteja ja nauravat paskasesti että taas ollaan kustu jonkun muroihin, muuuhaa!!! Aivan se ja sama, evvk. Lisää veroo vaan niin saadaan Korholan 8,5keur / kk kaltaiset jutut maksuun, luksusta.

Mitä perusohjelmaa Mike suosittelet RAW-kuvien muokkaukseen? Ite perheestä napsinut tuolla vaatimattomalla Canonin EOS 600D:llä, mutta ois kiva opetella tuota RAW kuvien muokkausta.. Kiitos!

Mike mitä toi tatuointi tarkottaa tossa sun kädessä, sattuko ottaa tohon kohtaa?
Oikeassa kädessä on Lux Ferous eli lightbringer, Lucifer. Silmien avaaja metaforana. Samoin samassa forkussa on Rotting Christin sanotuksista pätkä, "Minä synnyin sinun kauttasi ja sinä minun, eikä aika ole sitä muuttanut".

[video=youtube_share;yrVv5WCzLCg]http://youtu.be/yrVv5WCzLCg[/video]

Vasurissa on Iesu Christi väärinpäin. Samoin seitsemän kuolemansyntiä.

Kaikki tekstit on latinaksi, eikä forkkuun satu ottaa tatskaa.

Mike, kun noita wlogeja on jo reilut sata ja tulokset kaikkien nähtävillä, niin miten nyt neuvoisit aloitteijaa? Onko jotain niissä perusneuvoissa muuttunut kun sulla on nyt vuosien kokemus Peterin kanssa treenaamisesta?
Minä näen asian niin että Peterin tuloksissa on iso siivu lahjakkuutta, tinkimätöntä työntekoa, sitoutumista ruokavalioon ja sitten vielä kaveri jonka kanssa treenata kovaa. Helvetin harvoin nimittäin missään painotetaan oikein kunnolla hyvän treenikaverin merkitystä.
Ja sitten, ylläolevaan viitaten - onko sulla kuntokuvia tältähetkeltä enemmänkin kuin ne mitä täällä on nähty? Kun se tuppaa olemaan niin että jos treenikaveri on itseä kovempi niin se piiskaa sitä alemmalla tasolla olevaa vielä enemmän ottamaan kaiken irti => kovaa kehitystä.

Kyllä mä aloittelijoita neuvoisin nyt eri tavalla. Esim aikanaan oli yleisenä käsityksenä, että erikoistekniikoita ei saa liikaa käyttää. Nyt meillä on hyvin harvoin edes sarjoja, jossa niitä ei olisi. Kyllä mä olen tullut siihen päätelmään, että mitä kovempaa vetää, sen parempi. Palautumista voi aina säätää, mieluummin treenaa överikovaa ja lepää sitten enemmän, kuin himmaa treeenaamista ja lepää vähemmän.

Palautumista voi aina säätää, mieluummin treenaa överikovaa ja lepää sitten enemmän, kuin himmaa treeenaamista ja lepää vähemmän.
Olen itse Miken kanssa ihan eri tasolla sekä treenaamisen että lihasten suhteen, mutta pakko todeta että olen saanut todeta saman tämän vuoden aikana. On nimittäin aikataulusyistä salikäynnit vähentyneet. Tulee kuitenkin treenattua yhtä kovaa - ehkä jopa kovempaa - silloin kun salille menee. Kehitys räjähti yhtäkkiä monen vuoden jälkeen ja uskon, että syy on se että ennen tuli levättyä liian vähän. Ei taida natulle sopia liian tiivis tahti, vaikka tuntuisikin että lihakset ovat valmiita uuteen treeniin.

Mike, millaset pukuhuoneet mayorsilta löytyy? Saako omat kamppeet lukkojen taakse? Oon kertakäynnille tulossa ja ihan uus sali. Entä mimmonen ruuhka mahtaa olla perjantaisin puol 4?

Back
Ylös Bottom