Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Meta title: 💥 Kuvia Pakkiksen Mikestä? – Q&A joka selvittää onko legenda lihaa, luuta vai pelkkää foorumimyyttiä

Meta description: Keskustelua PakkisMiken kuvista, taustoista ja yleisön kysymyksistä – kuka mies on ja mitä haluat tietää?**

Millä liikkeillä treenaat forkkuja?
Lähestulkoon kokonaan vain sisempää osaa, koska ulkopuoli on hyvin saanut rasitusta etenkin selkätreeneissä. Mun forkut vastaa hyvin treeniin, joten niille ei tartte mitään ihmeellistä. Vetelen eri variaatioita taljassa supistellen kahdella kädellä ja yksi käsi kerrallaan aina pari kertaa viikossa sopivan treeenin päälle 10minuuttia.

Olis kyl joku Nyssölän ja Miken hönöilypätkä ihan paikallaan, pitkän tauon jälkeen. Ehkä Wileniuksen kisojen jälkeen?

Mitäs mieltä Mike nykyään on 2x6 systeemistä rinta- ja ojentajalihasten kasvatukseen? Aikoinaan taisit pitää sitä parhaimpana tai ainakin yhdestä parhaista tavoista kasvattaa lihasta.

Mainostit joskus jotain hyvää t-paita-mallia mitä olet tilannut netistä. Ihan yksivärisiä, hyvään muotoon leikattuja t-paitoja (painatit näihin silloin itse printtejä). Viitsitkö heittää mallin ja saitin nimeä? Kiitos jo etukäteen!

Pidätkö Maikki tankkauspäiviä laisinkaan. Meinaan hiilarit taitaa olla aikas matalalla. Jos pidät, niin kuinka usein ja paljon hiilaria silloin syöt sekä mistä lähteistä? kiitän.

Ja jatkokyssärinä, oliko Petteri juuri tankannut? Näytti meinaan tänään salilla siltä, että kohta lihakset repeää :) Hitto kun oli kova.

Osaatko Mike sanoo että onko mitää eroa jos syö tankkauspäivänä paljon sokeria esim karkkia,jäätelö tai sitten vain ihan jotain maltoa,riisiä,leipää ja sen semmosta??

Mitäs Mike on mieltä 3-jakoisesta selkä/takareidet , rinta/etureidet/olkapäät , kädet/vatsat treenistä? Tähän asti menty vuosia 4-5 jakoisella ja nyt tekisi mieli kokeilla tuollaista?

Mitkäs on ollu Miken torjuntakeinot flunssaa vastaan nyt kun syksyn flunssakausikin tuntuu olevan pahimmillaan?

Ei nyt mulle osotettu kysymys, mutta glutamiini ja spirulina katkaisi mun pari vuotta kestäneen flunssakierteen (mitä nyt yks myyräkuume sattu, kun myyrä oli kevääl tehny jekkujaan halkopinoon).

Back
Ylös Bottom