Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Millä liikkeillä treenaat forkkuja?Isommat forkut.
Lähestulkoon kokonaan vain sisempää osaa, koska ulkopuoli on hyvin saanut rasitusta etenkin selkätreeneissä. Mun forkut vastaa hyvin treeniin, joten niille ei tartte mitään ihmeellistä. Vetelen eri variaatioita taljassa supistellen kahdella kädellä ja yksi käsi kerrallaan aina pari kertaa viikossa sopivan treeenin päälle 10minuuttia.Millä liikkeillä treenaat forkkuja?
Eipä juuri nykyään enää. En mä kerkee näkeen ketään.Vietätkö paljon aikaa Nyyssiksen kanssa salin ulkopuolella?
Eipä juuri nykyään enää. En mä kerkee näkeen ketään.
Mitäs mieltä Mike nykyään on 2x6 systeemistä rinta- ja ojentajalihasten kasvatukseen? Aikoinaan taisit pitää sitä parhaimpana tai ainakin yhdestä parhaista tavoista kasvattaa lihasta.
Tämä minuakin päällimmäisenä ihmetyttää. Vielä jos jossain välissä oli kalorit n. tonnissahiilaria ei kyllä tule juuri nimeksikään. miten ihmeessä jaksat tehdä noita treenejä ja vielä palautua niistä ilman hiilareita?

Voimaa joo.Vai voimaa ?
hiilaria ei kyllä tule juuri nimeksikään. miten ihmeessä jaksat tehdä noita treenejä ja vielä palautua niistä ilman hiilareita?
Hitto kun oli kova.Mitkäs on ollu Miken torjuntakeinot flunssaa vastaan nyt kun syksyn flunssakausikin tuntuu olevan pahimmillaan?