Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Meta title: 💥 Kuvia Pakkiksen Mikestä? – Q&A joka selvittää onko legenda lihaa, luuta vai pelkkää foorumimyyttiä

Meta description: Keskustelua PakkisMiken kuvista, taustoista ja yleisön kysymyksistä – kuka mies on ja mitä haluat tietää?**

Tänää lähtee kokeiluu toi wlog89 olkapäätreeni, täytyy kokeilla samalla noita pidempiä vipari sarjoja ku ei meinaa tulla mitää tuntumaa sivuolkapäihi omilla 8-10 toiston seteillä.

Osaatko Mike sanoa et miks mulla nyt eilisen jumpan jäljiltä tullu kunnon raskausarvet ojentajiin (en tiiä onko ollu pidempää mutta nyt vasta huomasin ne) ja muutenkin raskausarpia tullu aika paljon hauberii, latseihin ja rintaan, en tiiä onko muka kasvanu nii nopeasti, ei ainakaa siltä tunnu tai sit oon vaa keränny liian nopee fläsää :D

mutta kiitos muutenkin sun ja peterin wlogeist, niitä on aina mukava kattoo ja saa motivaatioo omii treeneihin. Pitääpi tulla toi selkä treeniki kokeilee mayorsille, kun ei omalta salilta löydy noita hammerin laitteita

Tuleeko sulla ikinä olkapäät kipeeks reenin jälkeen? Mulla on aina ollu sillee, että kaikki muut lihakset tulee yleensä mutta olkapäät ei sitten millään.

Huonona aamusyöjänä aamulla menee kaksi purkkia rahkaa ananaksella tai mustikoilla ja loraus 9% vaniljakastiketta sekaan. Ennen treeniä Shock ja treenin aikana Intra + Vitargo. Palkkarissa 50g prodea, yleensä pari smoothieta kun tykkään niistä mahdottoman paljon. Hiilareita en palkkarissa ota laisinkaan lisänä. Treenin jälkeen sitten lihaa, kanaa tai kalaa kasviksilla. Ennen kakkostreeniä joko smoothie + riisikakkuja 3 tai sitten rahka + ananas + riisikakut. Illalla sitten kevyesti taas rahkapohjaista tai uudestaan kevyt j-liha-ateria. Iltatreenissä sama lisäravinnekombo mitä aamulla.

hiilaria ei kyllä tule juuri nimeksikään. miten ihmeessä jaksat tehdä noita treenejä ja vielä palautua niistä ilman hiilareita?

Pidätkö ikinä mitään herkku mättö päiviä ?

Tyyliin illalla väsäät kunnon pizzaa ja katselet jotain leffaa + perunalastuja dipillä, kyytipojaksi 6-pack olutta tai 1.5l kokista jne ...

Vai riittääkö sulle herkuiksi noi styroksilätyskät mitä riisikakuiksi sanotaan :) ?

Osaiskohan Mike hieman valaista, kun sullakin on varmasti joskus ollut tuo penkki ''hieman'' muita edellä.

Itellä penkki-ykkönen siinä 140kg, kun taas toisaalta kyykky 140kg. Kun tässä kuitenkin ''bodailu-reenillä'' vedellään ja lihaskasvu on se päätavoite niin kannattaisiko mun pitää joku voimakausi johonki väliin, jotta saisin jalat samalle tasolle muun kropan kanssa? Saisi sitten sen johdosta nostettua treenipainoja ja sarjojen pitkuuksia jalkapäiville. (Fyysisesti jalkani eivät ole kuitenkaan niin paljoa muuta kroppaa jäljessä, mielestäni)

Vai kannattaako vaan vedellä samanlaista body-reeniä tulevaisuudessakin ja olla liiemmin huolehtimatta kyseisestä asiasta?

Oletko itse joutunut tekemään mitään muutoksia jalkojesi kasvuun suhteessa muuhun kroppaan?
Ei se kyykkytulos kerro lihasten koosta välttämättä mitään. Jalat tarttee paljon rankaisua ja pelkät kyykyt harvoin riittää.

Tänää lähtee kokeiluu toi wlog89 olkapäätreeni, täytyy kokeilla samalla noita pidempiä vipari sarjoja ku ei meinaa tulla mitää tuntumaa sivuolkapäihi omilla 8-10 toiston seteillä.

Osaatko Mike sanoa et miks mulla nyt eilisen jumpan jäljiltä tullu kunnon raskausarvet ojentajiin (en tiiä onko ollu pidempää mutta nyt vasta huomasin ne) ja muutenkin raskausarpia tullu aika paljon hauberii, latseihin ja rintaan, en tiiä onko muka kasvanu nii nopeasti, ei ainakaa siltä tunnu tai sit oon vaa keränny liian nopee fläsää :D

mutta kiitos muutenkin sun ja peterin wlogeist, niitä on aina mukava kattoo ja saa motivaatioo omii treeneihin. Pitääpi tulla toi selkä treeniki kokeilee mayorsille, kun ei omalta salilta löydy noita hammerin laitteita
Tuskinpa vain on ihan oikeita raskausarpia, ei niiden pitäis tulla yhdessä yössä.

Tuleeko sulla ikinä olkapäät kipeeks reenin jälkeen? Mulla on aina ollu sillee, että kaikki muut lihakset tulee yleensä mutta olkapäät ei sitten millään.
Tulee jos teen älyttömiä toistomääriä kuten 1000 viparia joita tein välillä. Mut ei niitä jaksa kun pitää kolme varttia veivaa vipareita.

Ota mike ens kerralla semmonen kuva missä on rinta sivulta pose, vähän vaihteluu noihin tuplahaukka kuviin :)
Onhan tässä ketjussa jo semmoinen ja se leimattiin photoshopatuksi, joten en jaksa.

hiilaria ei kyllä tule juuri nimeksikään. miten ihmeessä jaksat tehdä noita treenejä ja vielä palautua niistä ilman hiilareita?
En mä tiedä, palautumiskyky ilmeisesti parantunut kovasti tässä parissa vuodessa.

Pidätkö ikinä mitään herkku mättö päiviä ?

Tyyliin illalla väsäät kunnon pizzaa ja katselet jotain leffaa + perunalastuja dipillä, kyytipojaksi 6-pack olutta tai 1.5l kokista jne ...

Vai riittääkö sulle herkuiksi noi styroksilätyskät mitä riisikakuiksi sanotaan :) ?
En juo alkoholia, enkä syö mitään pizzaa tai muuta älyttömän rasvaista paskaa.

Pääseekö mike ulkopuoliset tuohon wlogiin minkä kuvaat kisoissa?
Kai siihen porukkaa tarttuu.

ImageUploadedByTapatalk1410188718.943083.webp

Back
Ylös Bottom