Onko mike pakkotoistolla käytössä sellasta ip suodatinta mikä estää ulkomailta tulevat jos muuttaa vaikka muuttaa jenkkeihin nii pääseekö sieltä sit tänne?
Pääsee. En ole Suomessa asunut kohta kymmeneen vuoteen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Onko mike pakkotoistolla käytössä sellasta ip suodatinta mikä estää ulkomailta tulevat jos muuttaa vaikka muuttaa jenkkeihin nii pääseekö sieltä sit tänne?
Hahaha, tämmöiset jonnet aukoo päätänsä netissä mulle. Ei vittu Joni Keilanen.
katso liitettä 116161
Me ollaan nuoriso, me ollaan tulevaisuus. Ei hyvältä näytä nää nyky vatipäät.
Tuntuu oudolta kun metodit on väärät ja silti tulee tuloksia. Pitäis varmaan vetää maasta ja syödä 6000kcal. Latsin alaosat kasvaa kun tekee kulmasoutua itselle sopivalla kulmalla. Ja mulla nyt sattuu olemaan kiinnityskohdat alhaalla, niin saa näyttävämmän selän aikaan.Miltä mike tuntuu olla melkeen aina väärässä,omata väärät metodit ja tehdä kaikki aina väärin. Miten sulla on latsien alaosat noin hyvin kasvaneet
Toi vitun äpärä ole pilliua nähnytkään. Tommoisia hyttysiä ne suutaan soittavat apinat on.Tuo jätkä on jo vienyt urpouden niin äärimmilleen, että epäilen facebook-profiilin aitoutta. Työpaikaksi ilmoittanu "Yrittäjä, toimitusjohtaja at Panomies"
Ei vittusaatana... :face:
Hahaha, tämmöiset jonnet aukoo päätänsä netissä mulle. Ei vittu Joni Keilanen.
katso liitettä 116161
En kyllä muista, enkä laisinkaan tykkää pukeutua pukuun.Koska oot viimeks ollut puku päällä ja tykkäätkö ylipäätään pukeutua juhlavasti/pukuun ?
Mutta nappasit sen saitilta, jossa vittuillaan, joten eipä tartte kelaa pätkääkään. Mulle on ihan sama kun jengi vittuilee, tietääpä saaneensa jotain aikaan, mutta on ihan saatanan hauskaa antaa takaisin kun paikka tulee. Ihan mielenkiinnosta, mikä meitsissä niin helvetisti teitä jonneja riivaa? Käskisin menemään töihin, mut ei taida olla ikää edes Lord of the ringsiä katsomaan vielä.Taidat Mike vähän liioitella tuossa päänaukomisessa, laitoin ainoastaan facebook päivitykseesi http://oi62.tinypic.com/20usl7c.jpg tämän kuvan. Joka ei ole edes minun tekemä.
En tunne koko heppua.Mitä mieltä olet Mike Dan Bilzerianista? Arvostatko IDGAF elämäntapaa jota kaveri viettää, vai oletko sitä mieltä että täysi kusipää?
Pitää joskus tehdä tuplat ite.Oisko mahdollista kuvata vielä tässä offikauden puolella wlog, jossa näytetään molemmat päivän reenit. Muistaakseni joskus on jalkojen osalta vastaava pätkä tehtykin, mutta taitaa vielä muiden kohdalta uupua. Olis mielenkiintoista nähdä, miten tarkalleen ottaen toteutatte double splitin eri lihasryhmien kohdalla.