Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Meta title: 💥 Kuvia Pakkiksen Mikestä? – Q&A joka selvittää onko legenda lihaa, luuta vai pelkkää foorumimyyttiä

Meta description: Keskustelua PakkisMiken kuvista, taustoista ja yleisön kysymyksistä – kuka mies on ja mitä haluat tietää?**

Miltä mike tuntuu olla melkeen aina väärässä,omata väärät metodit ja tehdä kaikki aina väärin. Miten sulla on latsien alaosat noin hyvin kasvaneet

Tuo jätkä on jo vienyt urpouden niin äärimmilleen, että epäilen facebook-profiilin aitoutta. Työpaikaksi ilmoittanu "Yrittäjä, toimitusjohtaja at Panomies"

Ei vittusaatana... :face:

Miltä mike tuntuu olla melkeen aina väärässä,omata väärät metodit ja tehdä kaikki aina väärin. Miten sulla on latsien alaosat noin hyvin kasvaneet
Tuntuu oudolta kun metodit on väärät ja silti tulee tuloksia. Pitäis varmaan vetää maasta ja syödä 6000kcal. Latsin alaosat kasvaa kun tekee kulmasoutua itselle sopivalla kulmalla. Ja mulla nyt sattuu olemaan kiinnityskohdat alhaalla, niin saa näyttävämmän selän aikaan.

Tuo jätkä on jo vienyt urpouden niin äärimmilleen, että epäilen facebook-profiilin aitoutta. Työpaikaksi ilmoittanu "Yrittäjä, toimitusjohtaja at Panomies"

Ei vittusaatana... :face:
Toi vitun äpärä ole pilliua nähnytkään. Tommoisia hyttysiä ne suutaan soittavat apinat on.

peptidit nostaa oman kasvutuotannon määrää, se ei oo roinaa

grph 2 on uudempi "malli" ja se ei tuo sitä nälän tunnetta niin kuin 6:nen

Täytyy myöntää, että noi juniorit pääsee ihon alle yllättävän helposti, vaikka tässä itekki vielä kauniisti juuri ylitetty 20v on täynnä. Duunissa meinasin kerran erehtyä ja napata kunnolla niskasta kii ja roudata kameroiden ulottumattomiin(en ole vartija), mutta onneksi päätti lähteä omin jaloin. Toki olen nyt hinttari näiden mielestä. Yksi mikä nauratti oli kun huusi "käy vähän lisää salilla" en tiiä pitääkö ottaa kohteliaisuutena, jos ne huomas mun saliharrastuksen ja näki että oon siellä käynyt?! :D

E: Siinä sattu olemaan yksi ylä-asteen opettaja sattumalta asiakkaana joka huomas tän tilanteen ja sano, että koulussa tulee kyllä nii usein tilanteita, että tekis mieli napata korvasta kii ja mäjäyttää takaraivoon muistutus.

Mitä mieltä olet Mike Dan Bilzerianista? Arvostatko IDGAF elämäntapaa jota kaveri viettää, vai oletko sitä mieltä että täysi kusipää?

Oisko mahdollista kuvata vielä tässä offikauden puolella wlog, jossa näytetään molemmat päivän reenit. Muistaakseni joskus on jalkojen osalta vastaava pätkä tehtykin, mutta taitaa vielä muiden kohdalta uupua. Olis mielenkiintoista nähdä, miten tarkalleen ottaen toteutatte double splitin eri lihasryhmien kohdalla.

Koska oot viimeks ollut puku päällä ja tykkäätkö ylipäätään pukeutua juhlavasti/pukuun ?
En kyllä muista, enkä laisinkaan tykkää pukeutua pukuun.

Taidat Mike vähän liioitella tuossa päänaukomisessa, laitoin ainoastaan facebook päivitykseesi http://oi62.tinypic.com/20usl7c.jpg tämän kuvan. Joka ei ole edes minun tekemä.
Mutta nappasit sen saitilta, jossa vittuillaan, joten eipä tartte kelaa pätkääkään. Mulle on ihan sama kun jengi vittuilee, tietääpä saaneensa jotain aikaan, mutta on ihan saatanan hauskaa antaa takaisin kun paikka tulee. Ihan mielenkiinnosta, mikä meitsissä niin helvetisti teitä jonneja riivaa? Käskisin menemään töihin, mut ei taida olla ikää edes Lord of the ringsiä katsomaan vielä.

Mitä mieltä olet Mike Dan Bilzerianista? Arvostatko IDGAF elämäntapaa jota kaveri viettää, vai oletko sitä mieltä että täysi kusipää?
En tunne koko heppua.

Oisko mahdollista kuvata vielä tässä offikauden puolella wlog, jossa näytetään molemmat päivän reenit. Muistaakseni joskus on jalkojen osalta vastaava pätkä tehtykin, mutta taitaa vielä muiden kohdalta uupua. Olis mielenkiintoista nähdä, miten tarkalleen ottaen toteutatte double splitin eri lihasryhmien kohdalla.
Pitää joskus tehdä tuplat ite.

Back
Ylös Bottom