Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Meta title: 💥 Kuvia Pakkiksen Mikestä? – Q&A joka selvittää onko legenda lihaa, luuta vai pelkkää foorumimyyttiä

Meta description: Keskustelua PakkisMiken kuvista, taustoista ja yleisön kysymyksistä – kuka mies on ja mitä haluat tietää?**

Mikelle:

Mikä on paras ojentajaliike lihaksen kasvua ajatellen?
Mikä on parasta kesässä entä huonointa?
Voisitko muuttaa johonkin muuhun suomen kaupunkiin?

Eikö kuumota ne lukuisat kauhutarinat joissa hauki puraisee kullin irti naku-uimarilta?
No nyt hirvittää. Mahtaako tuommoista koskaan ollut tapahtunut? :D

Mikelle:

Mikä on paras ojentajaliike lihaksen kasvua ajatellen?
Mikä on parasta kesässä entä huonointa?
Voisitko muuttaa johonkin muuhun suomen kaupunkiin?
Ranskalainen eri variaatioilla.
Parasta kesässä on kesäillat ja sateen jälkeinen tuoksu ulkona. Huonointa känniääliöt ja helvetillinen kuumuus salilla.
No korkeintaan Espooseen voisin muuttaa.

10426102_10152449977417241_4319391805469381246_n.webp

Selkätreenin päätteeksi. Väärät metodit, kalorit liian alhaalla, ei mavea.

Kuolet syöpään kohta ku noin monta kasvainta selässä.

Miksi sulla lukee ikä-kohdassa 29, vaikka tietääkseni olet vanhempi? Saattaa olla että kysytty tätäkin jo useasti.

Kuolet syöpään kohta ku noin monta kasvainta selässä.

Miksi sulla lukee ikä-kohdassa 29, vaikka tietääkseni olet vanhempi? Saattaa olla että kysytty tätäkin jo useasti.
Se on läppä, oon oikeesti 39. Eikä tota 39 usko ikinä kukaan, niin oon sitten 29 kaikille aina.

Minkälaisen etureisitreenin tekisit 3-vuotta salilla käyneelle tosissaan treenaavalle wannabe-bodarille? Treenikaveria ei ole, joten rajoittanee jonkun verran. Kiitos jos jaksat vastata!

Minkälaisen etureisitreenin tekisit 3-vuotta salilla käyneelle tosissaan treenaavalle wannabe-bodarille? Treenikaveria ei ole, joten rajoittanee jonkun verran. Kiitos jos jaksat vastata!

Kyykkäät tangolla, hackilla, teet prässiä ja ojennuksia ja askelkyykkyjä sekä sekaan erikoistekniikoita mielesi mukaan, ei kuulosta mun korvaan miltään rakettitieteeltä...

Kyykkäät tangolla, hackilla, teet prässiä ja ojennuksia ja askelkyykkyjä sekä sekaan erikoistekniikoita mielesi mukaan, ei kuulosta mun korvaan miltään rakettitieteeltä...

Jep, eihän se rakettitiedettä ole. Olisin vain halunnut kuulla Mikeltä mahdollisesti jonkun uuden brutaalin idean treeniin.

Jep, eihän se rakettitiedettä ole. Olisin vain halunnut kuulla Mikeltä mahdollisesti jonkun uuden brutaalin idean treeniin.

No tietenkin, en vain näe mitä maailmaa mullistavaa Mike voisi tarjota, noilla niitä jalkoja on treenattu aina ja ikuisesti sekä kehitytty oli kyse kenestä vain. Paitsi jos jotain wlog tyylistä sekamelskaa haluat niin Mike on oikea mies valaisemaan asiaa... Lisäksi 3 vuotta treenannut tuskin on saavuttanut sen pisteen, ettei perustreenillä tulisi enää tuloksia.

Se on läppä, oon oikeesti 39. Eikä tota 39 usko ikinä kukaan, niin oon sitten 29 kaikille aina.

Sama ikä allekirjottaneella. Mike, muista ettei puhuta siitä kun aikoinaan löydettiin Graalin Malja. Nyky-jonneilla lähtis ranteet-auki-sessiot kun tietäisivät kuin helpolla se löytyi. :)

No nyt hirvittää. Mahtaako tuommoista koskaan ollut tapahtunut? :D

Ranskalainen eri variaatioilla.
Parasta kesässä on kesäillat ja sateen jälkeinen tuoksu ulkona. Huonointa känniääliöt ja helvetillinen kuumuus salilla.
No korkeintaan Espooseen voisin muuttaa.

Pystyykö muuten jo Petteri tekemään ranskista? En ole niin tarkkaan seurannut teidän videoita. Olisi semmoinen lights out-liike sille, vaikka en sen ojentajia pieniksi hauku. Olen vieläkin täysin varma, että P tulee viemään kisakunnossa muita kuin "pässiä narussa". :)

^ Ottaisitko lapseksi?

Tuskimpa auttaisi, mutta seuraisin silti mielelläni.

Back
Ylös Bottom