Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
No nyt hirvittää. Mahtaako tuommoista koskaan ollut tapahtunut? :DEikö kuumota ne lukuisat kauhutarinat joissa hauki puraisee kullin irti naku-uimarilta?
Ranskalainen eri variaatioilla.Mikelle:
Mikä on paras ojentajaliike lihaksen kasvua ajatellen?
Mikä on parasta kesässä entä huonointa?
Voisitko muuttaa johonkin muuhun suomen kaupunkiin?
No nyt hirvittää. Mahtaako tuommoista koskaan ollut tapahtunut? :D.
Se on läppä, oon oikeesti 39. Eikä tota 39 usko ikinä kukaan, niin oon sitten 29 kaikille aina.Kuolet syöpään kohta ku noin monta kasvainta selässä.
Miksi sulla lukee ikä-kohdassa 29, vaikka tietääkseni olet vanhempi? Saattaa olla että kysytty tätäkin jo useasti.
Minkälaisen etureisitreenin tekisit 3-vuotta salilla käyneelle tosissaan treenaavalle wannabe-bodarille? Treenikaveria ei ole, joten rajoittanee jonkun verran. Kiitos jos jaksat vastata!
Kyykkäät tangolla, hackilla, teet prässiä ja ojennuksia ja askelkyykkyjä sekä sekaan erikoistekniikoita mielesi mukaan, ei kuulosta mun korvaan miltään rakettitieteeltä...
Jep, eihän se rakettitiedettä ole. Olisin vain halunnut kuulla Mikeltä mahdollisesti jonkun uuden brutaalin idean treeniin.
Se on läppä, oon oikeesti 39. Eikä tota 39 usko ikinä kukaan, niin oon sitten 29 kaikille aina.

No nyt hirvittää. Mahtaako tuommoista koskaan ollut tapahtunut? :D
Ranskalainen eri variaatioilla.
Parasta kesässä on kesäillat ja sateen jälkeinen tuoksu ulkona. Huonointa känniääliöt ja helvetillinen kuumuus salilla.
No korkeintaan Espooseen voisin muuttaa.