Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Meta title: 💥 Kuvia Pakkiksen Mikestä? – Q&A joka selvittää onko legenda lihaa, luuta vai pelkkää foorumimyyttiä

Meta description: Keskustelua PakkisMiken kuvista, taustoista ja yleisön kysymyksistä – kuka mies on ja mitä haluat tietää?**

mike, lähinnä pointtina on hieman valaista vähän jengiä kun sä täällä kerrot jollekin noviisille ton lisäravinnestackis sisällön, joka on vähintäänkin perusteeton.
treenat sä sitte kuinka kovaa tahansa. 80mg sinkit ja päälle vähän kalsiumia purkista = täysi farssi saatana. suoraan sanottuna haitallista terveydelle pitkässä juoksussa.

terveelliesmmäksi tulisi pitkässä juoksussa tykittää treniä ku vetää toi sun stackis paskaa naamariin päivittäin.
ja varmaan halvemmaksikin...
mutta mikä minä olen tuomitsemaan. tehkää niin kun lystää.

d-vitamiini onkin ainoa vitamiini jota voin suositella nautittavan ja jota 99% suomalaisista tarttee. nykyään monet lääkärit suosittelee 50-150ug vuoden ympäri
nautittavaksi, annoksen määrä elopainosta riippuen. b12 on ok joissain tapauksissa perusteltua jos on kyse kasvissyöjästä.

kokeiles huvikses vetää ilman noita kaikkia ravinteita, että miten treeni kulkee ja miten hyvin palautuu. mahtaa olla suuri ero. etteikö jopa olisi positiiveen suuntaan...

mutta pakkistahan sponssaa kaiken maailman purkkikaupat joten vastaus oli oletettu.
end of discussion, en tästä ala vääntämään tämän enempää.

edelleenkin, mikeä pidän varsin pätevänä ukkona. tää lisäravinnepelleily on vaan lähteny aivan käsistä bb-skenessä ja jengi tuntuu suhtautuvan niihin "enempi on parempi" ajatusmaailmalla, mikä on aika huono juttu.

mike, lähinnä pointtina on hieman valaista vähän jengiä kun sä täällä kerrot jollekin noviisille ton lisäravinnestackis sisällön, joka on vähintäänkin perusteeton.
treenat sä sitte kuinka kovaa tahansa. 80mg sinkit ja päälle vähän kalsiumia purkista = täysi farssi saatana. suoraan sanottuna haitallista terveydelle pitkässä juoksussa.

terveelliesmmäksi tulisi pitkässä juoksussa tykittää treniä ku vetää toi sun stackis paskaa naamariin päivittäin.
ja varmaan halvemmaksikin...
mutta mikä minä olen tuomitsemaan. tehkää niin kun lystää.

d-vitamiini onkin ainoa vitamiini jota voin suositella nautittavan ja jota 99% suomalaisista tarttee. nykyään monet lääkärit suosittelee 50-150ug vuoden ympäri
nautittavaksi, annoksen määrä elopainosta riippuen. b12 on ok joissain tapauksissa perusteltua jos on kyse kasvissyöjästä.

kokeiles huvikses vetää ilman noita kaikkia ravinteita, että miten treeni kulkee ja miten hyvin palautuu. mahtaa olla suuri ero. etteikö jopa olisi positiiveen suuntaan...

mutta pakkistahan sponssaa kaiken maailman purkkikaupat joten vastaus oli oletettu.
end of discussion, en tästä ala vääntämään tämän enempää.

edelleenkin, mikeä pidän varsin pätevänä ukkona. tää lisäravinnepelleily on vaan lähteny aivan käsistä bb-skenessä ja jengi tuntuu suhtautuvan niihin "enempi on parempi" ajatusmaailmalla, mikä on aika huono juttu.
Kalsium mitattiin mulla ja oli todella alhainen, joten imeppä siitä.

Ja mitä sponssaamiseen tulee, niin noita aineita ei mainosteta laisinkaan, esim Fastillä ei noita edes ole. Joten noi osan päässä olevat salaliittoteoriat voi heittää hevonvittuun. Kertoo lähinnä sun asennoitumisen tähän juttuun, kuhan kitiset kitinän ilosta. Paistaa läpitte pieni katkeruus jostain, en tiedä mistä. Mä en ole edes sen kummemmin mainostanut mitä vitamiineja vedän, vaan esitin listan kun kerran sitä kysyttiin useaan kertaan. En saa penniäkään siitä, jos joku menee ostamaan ne mistä tahansa.

Ja samalla kun siinä kritisoit, niin kumoappa spirulinat, monivitamiini, c-vitamiini, omega jne.

Niin joo, omegaa saa Fastilta, se lienee tässä se ongelma sulla.

Eka vuodataa minkä kerkiää ja koittaa lopussa kuitata. Oikeesti joku on niin kujalla, että väittää pokkana trenbolonin olevan terveellisempi vaihtoehto kuin kasa vitamiineja. Trenbolonilla on samat sivarit mitä monella anabolisella steroidilla lukuunottamatta aromataasia, jota ei trenillä tapahdu. En ole aikaisemmin kuullut perus vitamiinikombolla aiheutuvan hiustenlähtöä, aknea, libidon laskua ja korkeaa verenpainetta.

Mitä vittua mä just luin? Mikeltä monta kertaa tivattu tuota Peterin vitamiiniopasta ja nyt se vihdoin saatiin. Lisäksi vastasi jatkokysymyksiin omista käyttömääristä. Taisin missata ne "noviiseille suosittelut" ja "mainostamiset".

Eikö se tuossa lopussa maininnut, että sua vastaan ei ole mitään vaan yleisesti ottaen :v
Juu, aina yhtä hyvä taktiikka ensin suu vaahdossa ottaa kantaa johonkin viestiin ja sitten heittää disclaimeri viestin perään. EDIT: Jaa, Mike ehtikin jo todeta saman.

Näitkö viimeyön huikeat turpatalkoot ala Mark Hunt vs Bigfoot Silva?
Kiitos spoilerista.
Oletan, että "turpatalkoot" tarkoitti kolmen erän turpaanvetokisaa. Olisin mieluiten tämän itse todennut enkä lukenut foorumilta. Alan nyt katsoa matsia ja odotan sen päättyvän noin.

Viimeisen parin viikon aikana on keskusteluissa Pakkiksella ollut yleisesti havaittavissa "menkkapäissä" riehumista.Sen verran schaibaa on ollut ajoittain keskustelujen taso.Mites ton Wlogin laita?Saitko nauhoitettua tänään uutta matskua,vai loppuiko nauha kesken?

Mitä vittua mä just luin? Mikeltä monta kertaa tivattu tuota Peterin vitamiiniopasta ja nyt se vihdoin saatiin. Lisäksi vastasi jatkokysymyksiin omista käyttömääristä. Taisin missata ne "noviiseille suosittelut" ja "mainostamiset".

Juu, aina yhtä hyvä taktiikka ensin suu vaahdossa ottaa kantaa johonkin viestiin ja sitten heittää disclaimeri viestin perään. EDIT: Jaa, Mike ehtikin jo todeta saman.

Kiitos spoilerista.
Oletan, että "turpatalkoot" tarkoitti kolmen erän turpaanvetokisaa. Olisin mieluiten tämän itse todennut enkä lukenut foorumilta. Alan nyt katsoa matsia ja odotan sen päättyvän noin.

Oletit väärin,pääottelut on aina 5 eräsiä :)

Se kyllä kestää exporttaakin kun noin pitkä ja sitten uppailut vielä. Josko sen 0100 joskus saisi online. Kyseessä käsitreeni tuplana ja ihan kivaa komboo tarjolla.

On muuten deltsit asteen kipeet eilisestä tonnin setistä. Mä olen huomannut, että saan ne kipeäksi vain kovalla volyymilla ja pienemmillä painoilla. Isommat viparit menee trapseille ja kovat punnerrukset oikkareille ja rinnalle. Josko ne deltsit kasvais kun nyt alkaa veivaan pelkästään noita törkeen pitkiä settejä. Yritän ens kerralla saada 1500 alle tuntiin.

Oletit väärin,pääottelut on aina 5 eräsiä :)
Juu, yllätyin kun 4. erä alkoi. ;)

Mutta voisi tosiaan jatkossa pitää nuo spoilerit oikeassa ketjussa, vaikka olisikin juuri katsotun matsin jäljiltä pari tippaa kikkelin kärjessä. Ei tarvinnut paljoa arvailla lopputulosta tuon Counterfeithin käyttämän sanavalinnan jälkeen.

Back
Ylös Bottom