Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Meta title: 💥 Kuvia Pakkiksen Mikestä? – Q&A joka selvittää onko legenda lihaa, luuta vai pelkkää foorumimyyttiä

Meta description: Keskustelua PakkisMiken kuvista, taustoista ja yleisön kysymyksistä – kuka mies on ja mitä haluat tietää?**

Minkä hintaisia noi sun sennheiserit on ? Itse omistin hd218:t jotka oli hintaisekseen aivan saatanan hyvät ja kestivät 6 vuotta. Nyt kun rupesin uusia metsästämään tilalle niin en meinannut sopivan hintaisia sennheisereitä suomesta löytää. HD202 oli ainoot lähellekään mun budjettiin sopivat ja ne oliskin olleet aivan budjetin alakanttiin, en kokenut riittävän hyviksi mun tarpeisiin. Pukin konttiin tarttuikin Sonyn mdr-xb600n Extra Bass- kuulokkeet, normihinta 80e ja lähtivät alennuksessa 65 eurolla. Kai noilla pärjää taas jonknu vuoden ennen kuin on varaa panostaa kalliimpiin sennheisereihin.

Nyt kun kuulokkeista puhutaan niin mitä mieltä Mike on Beats by Dr. Dre -kuulokkeista? Osa kehuu maasta taivaaseen ja osa taas haukkuu ihan pystyyn, ootko päässyt kuuntelemaan ja vertaamaan esim. noihin sun omiin Sennheisereihin että onko noista mihinkään?

Nyt kun kuulokkeista puhutaan niin mitä mieltä Mike on Beats by Dr. Dre -kuulokkeista? Osa kehuu maasta taivaaseen ja osa taas haukkuu ihan pystyyn, ootko päässyt kuuntelemaan ja vertaamaan esim. noihin sun omiin Sennheisereihin että onko noista mihinkään?
Ei todellakaan kannata ostaa, en ole kokeillut, mutta vähän helvetisti haiskahtaa vain brändätyiltä höpö höpöiltä.

Jotain noista kuulokkeista kertoo se, että ne on yks kovimpia piraattituotteita tällä hetkellä. Tuli käytyä kesällä Pekingissä krääsätoreilla ja jokasella pöydällä oli parin euron hintaan noita dr. dre -kuulokkeita kaikissa sateenkaaren väreissä. Tämähän kertoo sen, että noissa iso osa hinnasta tulee tyylillisistä syistä ja äänenlaatu ei sitten ole edes lähellä sitä, mikä ton hintaisissa kuulokkeissa pitäisi olla.

Ei oo varsinaisesti kysymys mut pakko sanoa tähän että olet todellakin Mike parasta mitä suomen body scenelle ikinä käynyt. Teet korvaamatonta työtä lajin eteen, hienoa työtä! Jatka samaan malliin, Siun jos kenen kohdalla pääte sanonta "mies paikallaan".

Ei oo varsinaisesti kysymys mut pakko sanoa tähän että olet todellakin Mike parasta mitä suomen body scenelle ikinä käynyt. Teet korvaamatonta työtä lajin eteen, hienoa työtä! Jatka samaan malliin, Siun jos kenen kohdalla pääte sanonta "mies paikallaan".
Thanks, kiva kuulla välillä positiivista kun olen tottunut lähinnä narinaan ja vittuiluun. Kiitoksia kovasti.

Seuraatko kenenkään bodarin blogia?
En lue. En lue oikeestaan mitään blogia, mutta Podcasteja kuuntelen. Podcasteissa on Rogan, Maccast ja VP live(Click bang)

Back
Ylös Bottom