Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
En diggaa piipuista, jotenkin pappoja. Ja jos joku vapottelee nikotiinittomia, niin siinähän vapottelee.Mitä mieltä sähkösikareista ja sähköpiipuista ? Entä porukasta joka vapottelee vain nikotiinittomia nesteitä ?
En ole, skedettänyt olen useamman vuoden.Mike: Ooks koskaan lumilautaillu?
En ole suudellut miestä. Useamman naisen kanssa aktiin asti saman päivän aikana, check.Oletko koskaan suudellut miestä, edes nuorena, tyhmänä ja hirveässä humalassa? Entä kahta tai useampaa naista samana iltana?
Serious question is serious.
Keskiviikkona.Milloin uutta gymlogia/foodcorneria tms settiä?
En ole suudellut miestä.
No sitä ei lasketa kun en tiennyt sen olevan mies. Muistaakseni Rantarockissa Virroilla tapahtui. Joku sivullinen muistaakseni tuli ja veti nyrkillä kun ilmeisesti olin vienyt sen homopoikaystävän.
Ritari Ässä vai KatuHaukka? - Street hawk HANDS DOWN!
Mukavin tapa matkustaa on autolla vai junalla vai lentokoneella vai laivalla?. - Autolla
Mikä oli parasta 80-luvulla, entä 90-luvulla?. - Musa, musa
Mikä on elämän tarkoitus?. - Kuluttaa
Mikä on parasta Suomessa, ja entä mikä on huonointa Suomessa?. - Parasta on vuodenajat, huonointa verotus
K-ryhmän kaupat vai S-ryhmän kaupat vai Lidl?. - K
Kuoleman jälkeinen elämä jossakin olomuodossa tai paikassa .ynm vai todellinen kuolema?. - Todellinen kuolema
Oletko koskaan kokenut Déjà-vuta?. - Kuukausittain
Japanilainen vai Kiinalainen vai Italialainen ruoka?. - Kiinalainen (suomessa)
Olut vai Lonkero vai Siideri vai Viini vai Viina? - Siideri
Oletko käynyt koskaan Veljekset Keskinen Oy shoppailemassa?. - En, enkä mene
Nahkatakki musta vai ruskea vai joku muu väri?. - Musta
Oletko katsonut Spartacus TV sarjaa?. - En
Turbo vai vapaasti hengittävä?. - Iso vapari
Näistä Miken villistä vuosista lukisi mielellään enemmänkin stooria :DEn mä muista, olin saatanallisessa jurrissa. Se tilanne tuli ja meni hetkessä. Seuraava Rantarock oli sitten Vaasassa ja siellä ei irronnut bilbaa, mut poltin itseni pahasti. Seuraavana vuonna taas sitten uudestaan Vaasaan madot koukussa ja sitten irtoskin pesää varsin isoperseiseltä neitoselta, joka sitten jäi roikkumaan kylkeen. Tuli saatana manseenkin perässä ja soitteli ja häiriköi. Kairasin sitä takaapäin hotellihuoneessa ja kaveri nukkui viereisellä tuolilla, oli sitten melkonen hanuri. Sillä oli nätti naama, niin ajattelin, että mennään eikä meinata, sain lahjaksi aivan törkeet lämärit kaulaan. Samalla keikalla kuulin 2x6 systeemistä penkissä.
En mä muista, olin saatanallisessa jurrissa. Se tilanne tuli ja meni hetkessä. Seuraava Rantarock oli sitten Vaasassa ja siellä ei irronnut bilbaa, mut poltin itseni pahasti. Seuraavana vuonna taas sitten uudestaan Vaasaan madot koukussa ja sitten irtoskin pesää varsin isoperseiseltä neitoselta, joka sitten jäi roikkumaan kylkeen. Tuli saatana manseenkin perässä ja soitteli ja häiriköi. Kairasin sitä takaapäin hotellihuoneessa ja kaveri nukkui viereisellä tuolilla, oli sitten melkonen hanuri. Sillä oli nätti naama, niin ajattelin, että mennään eikä meinata, sain lahjaksi aivan törkeet lämärit kaulaan. Samalla keikalla kuulin 2x6 systeemistä penkissä.