Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Meta title: 💥 Kuvia Pakkiksen Mikestä? – Q&A joka selvittää onko legenda lihaa, luuta vai pelkkää foorumimyyttiä

Meta description: Keskustelua PakkisMiken kuvista, taustoista ja yleisön kysymyksistä – kuka mies on ja mitä haluat tietää?**

En ole käynyt, mutta mielessä on ollut, että menisin. Sillä sekunilla kun testot on alhaalla, niin meikä vetää sutikat kehiin lopuksi elämää. Mut olo on ihan normaali, aisa seisoo käskystä ja muutenkin on energiaa. Mut mä nukun hyvin enkä ryyppää ja olen vasta 29v.

No ainakin ton mukaan vaikuttais että tasot suht hyvät jo. Itekin täs kovasti miettinyt et vitun turhaahan se on ropitella huvikseen vaan. Kumminkin oli +10v natikkareeniä alla ennen ensimmäistäkään roipetta.
Noin hyvin kun oot saanu natikkana pidettyä kuntoa, niin tolla korvaushoito satsilla varmaan tulis mukavasti takas lihoja jo.

Paras auto mitä olet ikinä ajanut? Siis ajo-ominaisuuksiltaan. (hyvät peilit, hyvä penkki jne.)

No ainakin ton mukaan vaikuttais että tasot suht hyvät jo. Itekin täs kovasti miettinyt et vitun turhaahan se on ropitella huvikseen vaan. Kumminkin oli +10v natikkareeniä alla ennen ensimmäistäkään roipetta.
Noin hyvin kun oot saanu natikkana pidettyä kuntoa, niin tolla korvaushoito satsilla varmaan tulis mukavasti takas lihoja jo.
Kyllä mua helpottaa kovasti lihasmuisti ja vanhat droppiajat.
Paras auto mitä olet ikinä ajanut? Siis ajo-ominaisuuksiltaan. (hyvät peilit, hyvä penkki jne.)
En oo ajanut juurikaan kuin omilla autoilla ja sitten jotain hikisiä vuokra-autoja. Tähän mennessä ylivoimaisesti paras on ollut nykyinen Touareg.

Kova hapa. Miten pena kulkee nykyään? Onko ollut nousujohteista ja missä luulet, että stoppaa?
140x6 olen ottanut helposti, mut aina kipeytyy oikea olkapää, joten ei oikein voi penkkaa. Siirryn vähäksi aikaa nyt vallan kässäreihin.

Lempioptiikkasi?
Miksi Nikon?
Mieluisin kuvaustilanne?
Kuvaatko luontoa (lintuja, eläimiä, kasveja jne.)?
Mitä mieltä luontokuvauksesta yleensäkkin?

Lempparioptiikka lienee 85mm/1.4G ND8 filsulla.
Nikoni siksi kun sillä oli siihen siirtyessä paras runko pro-tasolla ja sitten jumittunut taas siihen. Ergonomiasta pidän myös enemmän mitä Canonissa.
Muiluisin kuvaustilanne on studiossa, jossa kahvit ja pari mukavaa mallia.
En kuvaa luontoa, mitä nyt satunnaisesti maisemia. Kesällä tulen ottamaan maisemakuvia enemmän, mutta IR-filtterillä.
Luontokuvaus on haastavaa ja hermoja vaativaa hommaa. Siinä mennään luonnon ehdoilla, kun taas muotokuvauksessa ja mainoskuvauksessa rakennetaan kaikki ite. Luontokuvaus on teknisesti vähän helpompaa, mutta etenkin eläinten kohdalla melko kallista. Yksi kunnollinen linssi maksaa mun valosetin verran. Arvostan luontokuvaajia, jos nähdään vaivaa sorsan kuvaamisen sijaan.

Tuohon lisätäkseni, eli uhoaa kahdessa kuukaudessa saavan 30kg lisää maksimiin, nyt siis 170kg, tai kuukausi sitten nostanut. Vahvasti epäilen ellei bw nouse samalla reilusti.

Back
Ylös Bottom