Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Meta title: 💥 Kuvia Pakkiksen Mikestä? – Q&A joka selvittää onko legenda lihaa, luuta vai pelkkää foorumimyyttiä

Meta description: Keskustelua PakkisMiken kuvista, taustoista ja yleisön kysymyksistä – kuka mies on ja mitä haluat tietää?**

Oletko koskaan suudellut miestä, edes nuorena, tyhmänä ja hirveässä humalassa? Entä kahta tai useampaa naista samana iltana?

Serious question is serious.

Mitä mieltä sähkösikareista ja sähköpiipuista ? Entä porukasta joka vapottelee vain nikotiinittomia nesteitä ?
En diggaa piipuista, jotenkin pappoja. Ja jos joku vapottelee nikotiinittomia, niin siinähän vapottelee.

Mike: Ooks koskaan lumilautaillu?
En ole, skedettänyt olen useamman vuoden.
Oletko koskaan suudellut miestä, edes nuorena, tyhmänä ja hirveässä humalassa? Entä kahta tai useampaa naista samana iltana?

Serious question is serious.
En ole suudellut miestä. Useamman naisen kanssa aktiin asti saman päivän aikana, check.
Milloin uutta gymlogia/foodcorneria tms settiä?
Keskiviikkona.

En ole suudellut miestä.

Muistelisin, että olisit jossakin rannalla joskus suudellut jotakin miestä kauheassa humalassa (luulit naiseksi) ja sait nenänpäälle samantien? Jossakin "kännitarinoita" tredissä olet muistaakseni kertonut?

En mä muista, olin saatanallisessa jurrissa. Se tilanne tuli ja meni hetkessä. Seuraava Rantarock oli sitten Vaasassa ja siellä ei irronnut bilbaa, mut poltin itseni pahasti. Seuraavana vuonna taas sitten uudestaan Vaasaan madot koukussa ja sitten irtoskin pesää varsin isoperseiseltä neitoselta, joka sitten jäi roikkumaan kylkeen. Tuli saatana manseenkin perässä ja soitteli ja häiriköi. Kairasin sitä takaapäin hotellihuoneessa ja kaveri nukkui viereisellä tuolilla, oli sitten melkonen hanuri. Sillä oli nätti naama, niin ajattelin, että mennään eikä meinata, sain lahjaksi aivan törkeet lämärit kaulaan. Samalla keikalla kuulin 2x6 systeemistä penkissä.

Cool+Story+Bro+1.webp

:lol2:

Mike sulla on ilmeisesti käytössä xzavierin t-paitoja videoista päätellen. Osaatko sanoa koosta? vastaako koot ihan normi kokoja, vai onko normaalia isompaa mallia niinkuin eckot?

Kyssäreitä Mikelle

Ritari Ässä vai KatuHaukka?
Mukavin tapa matkustaa on autolla vai junalla vai lentokoneella vai laivalla?.
Mikä oli parasta 80-luvulla, entä 90-luvulla?.
Mikä on elämän tarkoitus?.
Mikä on parasta Suomessa, ja entä mikä on huonointa Suomessa?.
K-ryhmän kaupat vai S-ryhmän kaupat vai Lidl?.
Kuoleman jälkeinen elämä jossakin olomuodossa tai paikassa .ynm vai todellinen kuolema?.
Oletko koskaan kokenut Déjà-vuta?.
Japanilainen vai Kiinalainen vai Italialainen ruoka?.
Olut vai Lonkero vai Siideri vai Viini vai Viina?.
Oletko käynyt koskaan Veljekset Keskinen Oy shoppailemassa?.
Nahkatakki musta vai ruskea vai joku muu väri?.
Oletko katsonut Spartacus TV sarjaa?.
Turbo vai vapaasti hengittävä?.

Anssöööööööörss

Ritari Ässä vai KatuHaukka? - Street hawk HANDS DOWN!
Mukavin tapa matkustaa on autolla vai junalla vai lentokoneella vai laivalla?. - Autolla
Mikä oli parasta 80-luvulla, entä 90-luvulla?. - Musa, musa
Mikä on elämän tarkoitus?. - Kuluttaa
Mikä on parasta Suomessa, ja entä mikä on huonointa Suomessa?. - Parasta on vuodenajat, huonointa verotus
K-ryhmän kaupat vai S-ryhmän kaupat vai Lidl?. - K
Kuoleman jälkeinen elämä jossakin olomuodossa tai paikassa .ynm vai todellinen kuolema?. - Todellinen kuolema
Oletko koskaan kokenut Déjà-vuta?. - Kuukausittain
Japanilainen vai Kiinalainen vai Italialainen ruoka?. - Kiinalainen (suomessa)
Olut vai Lonkero vai Siideri vai Viini vai Viina? - Siideri
Oletko käynyt koskaan Veljekset Keskinen Oy shoppailemassa?. - En, enkä mene
Nahkatakki musta vai ruskea vai joku muu väri?. - Musta
Oletko katsonut Spartacus TV sarjaa?. - En
Turbo vai vapaasti hengittävä?. - Iso vapari

En mä muista, olin saatanallisessa jurrissa. Se tilanne tuli ja meni hetkessä. Seuraava Rantarock oli sitten Vaasassa ja siellä ei irronnut bilbaa, mut poltin itseni pahasti. Seuraavana vuonna taas sitten uudestaan Vaasaan madot koukussa ja sitten irtoskin pesää varsin isoperseiseltä neitoselta, joka sitten jäi roikkumaan kylkeen. Tuli saatana manseenkin perässä ja soitteli ja häiriköi. Kairasin sitä takaapäin hotellihuoneessa ja kaveri nukkui viereisellä tuolilla, oli sitten melkonen hanuri. Sillä oli nätti naama, niin ajattelin, että mennään eikä meinata, sain lahjaksi aivan törkeet lämärit kaulaan. Samalla keikalla kuulin 2x6 systeemistä penkissä.
Näistä Miken villistä vuosista lukisi mielellään enemmänkin stooria :D

Toimiiko 2x6 kolmijakosessa jos teen 2x6 rinnalle sekä ojentajille eri päivinä, mutta käyn 4 kertaa viikossa eli tulee noin 5 päivän tauko rintapäiville? (esim. ma rintaselkä ti jalatvatsa to kädetolkapäät la rintaselkä)

Hauska tarina kerrottavaksi esim. ais preikkerinä sukutapaamisissa ja eläkeiässä lastenlapsille.

Back
Ylös Bottom