Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Meta title: 💥 Kuvia Pakkiksen Mikestä? – Q&A joka selvittää onko legenda lihaa, luuta vai pelkkää foorumimyyttiä

Meta description: Keskustelua PakkisMiken kuvista, taustoista ja yleisön kysymyksistä – kuka mies on ja mitä haluat tietää?**

Terve Mike!

Kuvaatko BODY-lehteen enää ollenkaan?

Kiinnostaako moottoripyörät? Oletko omistanut pärrää?

Ja vielä, muistuuko mieleen mikä biisi 0:15 kohdassa alkaa alla olevalla videolla? :)

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Ja vielä, muistuuko mieleen mikä biisi 0:15 kohdassa alkaa alla olevalla videolla? :)

Voin kertoa, että oon nyt melkein tunnin pyörittäny ton YouTube videon audiota Adobe Auditionissa, mutta ei vittu irtoo lyriikat tarpeeks hyvin että löytäisi vastauksen. :david:

Terve Mike!

Kuvaatko BODY-lehteen enää ollenkaan?

Kiinnostaako moottoripyörät? Oletko omistanut pärrää?

En kuvaa Bodyyn. Kuvaan kansia seuraaviin, Fightsport, Lämäri, Musclepro ja sitten kohta neljäskin lehti. En omista pyörää, enkä uskaltais ostaa kun pelkään autoja.
Toi biisi tuli radiosta, ei mitään tietoa mikä on.

Shazam väittää biisin olevan George Bensonin 20/20. Sen verran huonolaatuinen tuo videon ääni, etten kyllä hirveesti omalla korvalla yhtymäkohtia löytänyt :D

Mulla ei Shazam tahi Soundhound kumpikaan tunnista, vaikka soitan minkälaista mun säätämää/putsattua versioita.

-Miten aiot juhlia 40- ja 50-vuotispäiviäsi sitten kun ne on ajankohtaiset?
-Oletko ikinä ajanut prätkällä?
-Oletko kokeillut ikinä sukellusta?
-Entä laskuvarjohyppyä?

Tykkäätsä Mike pitää kämppää siistinä ja simppelinä? Vai lojuuko kaikki romut ja projektit aina esim. tietokonepöydällä?
Tykkään, mut koirat sotkee. Työpöytä siivotaan kerran kahdessa viikossa aina kun kalibroin näytöt.
-Miten aiot juhlia 40- ja 50-vuotispäiviäsi sitten kun ne on ajankohtaiset?
-Oletko ikinä ajanut prätkällä?
-Oletko kokeillut ikinä sukellusta?
-Entä laskuvarjohyppyä?
En juhli synttäreitä ikinä mitenkään enkä pidä siitä, että ihmiset "onnittelee". Mulle synttäripäivä on ihan samanlainen kuin kaikki muutkin päivät.

Olen ajanyt prätkällä.
En ole sulketanut, olis varmaan ihan siistiä.
En ole hypännyt varjolla, se olis varmaan vielä siistimpää.

Mitä extreme-lajia haluaisit eniten kokeilla? Ja miksi et kokeile? Itse ajattelin käydä laskuvarjohyppykurssin heti kun saa pätäkkää säästöön riittävästi, sukelluskurssin ehkä joskus kun on rahaa lähteä se ulkomaille suorittamaan. Siinähän ois sullakin hypätessä hyvä kuvailla muutamat spesiaalitaustat (nyyssölä teräsmiehenä-teemaan), joku halvempi kamera vaan messiin muutaman varmistuksen kera :D

Back
Ylös Bottom