Hitto mäkin haluan jotain siistejä profiilikuvia ja yhteisöpalvelukuvia.yms mielellään johonkin bodyhenkeen näiden väsyneiden enemmän tai vähemmän jossain illanvietoissa otettujen hinttariposejen tilalle ;)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Magiat ja muut nyt on jo vähän överiä, ei nappaile.Moni juttu tuossa satanismissa menee samoin arvomailmaltaan samoin kuin meikäläisen kaltaisella ateistilla mutta eikö Mike nuo "maan yksitoita saatanallista säätöä", "yhdeksän saatanallista julkilausumaa"... magia jne jne ole aika helvetin teiniä ja lapsellista. Menee minun silmissä uskottavuus koko touhusta ja kuulostaa paremminkin teinien pahaiselta puuhastelulta... joten ikinä en voisi itseäni satanistiksi kutsua vaikka omien oppien mukaan lihallisista iloista nauttien tässä eletäänkin...
Comodo, eikös toi ole jo aika hinttaripose?
Magiat ja muut nyt on jo vähän överiä, ei nappaile.
Comodo, eikös toi ole jo aika hinttaripose?
Ei mikään.
http://fi.wikipedia.org/wiki/Satanismi
Uskonnot on heikoille. Kun kristinusko kieltää ja tuomitsee, rajoittaa ja tuhoaa elämää, satanismi antaa elää ihmisenä.
![]()
Katoin itekin, että onko ankkoja profiilissa :D
Hahha mä löysin yhen melko pahan sulta :D
En mä tiedä tuleeko tässä tuomittua ketään, mutta kyllä mä ihmettelen suunnattomasti jumalolentoihin uskomista ja pidän niihin aidosti uskovia henkisesti hieman sairaina. Meinaan aivoissa on pakko olla joku synapsi vinossa jos mihinkään jumaluuteen uskoo kun tätä maailmaa katselee. Mikään ei ole niin epäloogista kuin uskoa jumaliin, oli ne sitten Allahia tai kristinuskon jumalaa.2) Miksi satanistit tuomitsevat aina vain kristinuskon? miksi juuri kristinusko on punainen vaate? Entä muut uskonnot, islamilaisuus jne?
Eipä tule paljoa käytyä, joten ei ole listaakaan.Listaas Mike Helsingin parhaat yökerhot/menomestat.
Sepä se, sama joka roikkuu kaulassa ja on myös tatuoituna niskaan.
![]()
Voi vittu että hajotti toi ankkanaama :lol2:
Basso on suosikkikanava, jos radio on auki(autossa), niin silloin basso aina. Jos bassolta tulee jotain huonoa settiä(harvinaista), niin sitten KLF.Miken lempi radiokanava(t)?
Onko suunnitelmissa julkaista uutta Team M&M matskua?
Juu, Fast nyt pääsponsorina. Tulee vaikuttamaan positiivisesti sisällöntuottoon.