Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Meta title: 💥 Kuvia Pakkiksen Mikestä? – Q&A joka selvittää onko legenda lihaa, luuta vai pelkkää foorumimyyttiä

Meta description: Keskustelua PakkisMiken kuvista, taustoista ja yleisön kysymyksistä – kuka mies on ja mitä haluat tietää?**

Moni juttu tuossa satanismissa menee samoin arvomailmaltaan samoin kuin meikäläisen kaltaisella ateistilla mutta eikö Mike nuo "maan yksitoita saatanallista säätöä", "yhdeksän saatanallista julkilausumaa"... magia jne jne ole aika helvetin teiniä ja lapsellista. Menee minun silmissä uskottavuus koko touhusta ja kuulostaa paremminkin teinien pahaiselta puuhastelulta... joten ikinä en voisi itseäni satanistiksi kutsua vaikka omien oppien mukaan lihallisista iloista nauttien tässä eletäänkin...
Magiat ja muut nyt on jo vähän överiä, ei nappaile.

Comodo, eikös toi ole jo aika hinttaripose?

Magiat ja muut nyt on jo vähän överiä, ei nappaile.

Comodo, eikös toi ole jo aika hinttaripose?

No läppä oli.. Onhan toi mutta silti tyylikäs ja hyvin otettu kuva on aina eri juttu kun se kun suurin osa noista kuvista on aina jotain missä frendi on eksynyt illanviettoihin järkkärin kanssa, ja sitten vaihtelevalla menestyksellä julkasee jonnekin kuvia.

Täältä löytyy btw hienoimmat poset http://antiduckface.com/ :D

Lol. Selailin jonku aikaa tota antiduckfacee ja päädyin sit poistaa iteltäni 3 kuvaa facesta.. Oon ankka.

Ei mikään.

http://fi.wikipedia.org/wiki/Satanismi

Uskonnot on heikoille. Kun kristinusko kieltää ja tuomitsee, rajoittaa ja tuhoaa elämää, satanismi antaa elää ihmisenä.

satanic1.gif

1) Vaatii kyllä melkoista vahvuutta tänä päivänä tunnustaa olevansa uskova. Sen verran rajua kommenttia alkaa alkaa tulla jos moisen menee joku myöntämään. Katsokaa vaikka "eroa kirkosta" -ketju tms.

2) Miksi satanistit tuomitsevat aina vain kristinuskon? miksi juuri kristinusko on punainen vaate? Entä muut uskonnot, islamilaisuus jne?

Hahha mä löysin yhen melko pahan sulta :D

Kyllä yks saa aina olla! Kaksikin, mutta kolmatta ei anneta anteeksi ;)

Mulla on kaksi, yksi lievempi, ja yksi sikatörkee joka on tehty tahallaan protestina ducfacettelylle. Muut normaaleja.

Se on ihan ok jos joku semmonen on, mutta on sitä paljon semmoista jengiä joiden KAIKKI kuvat on sitä duckfacea, ja se jos mikä on aika järkyttävää...

2) Miksi satanistit tuomitsevat aina vain kristinuskon? miksi juuri kristinusko on punainen vaate? Entä muut uskonnot, islamilaisuus jne?
En mä tiedä tuleeko tässä tuomittua ketään, mutta kyllä mä ihmettelen suunnattomasti jumalolentoihin uskomista ja pidän niihin aidosti uskovia henkisesti hieman sairaina. Meinaan aivoissa on pakko olla joku synapsi vinossa jos mihinkään jumaluuteen uskoo kun tätä maailmaa katselee. Mikään ei ole niin epäloogista kuin uskoa jumaliin, oli ne sitten Allahia tai kristinuskon jumalaa.

Listaas Mike Helsingin parhaat yökerhot/menomestat.
Eipä tule paljoa käytyä, joten ei ole listaakaan.

Sepä se, sama joka roikkuu kaulassa ja on myös tatuoituna niskaan.

baphomet_pentagram_comp.jpg

Et credo in serpentem
misterium mysteriorum
In nomen eius Baphomet

Sen verran täytyy sanoo omaa mielipidettä satanismista, tai lähinnä teistisestä satanismista, että kyllähän neki uskoo, et on oikeesti olemassa saatana, joka on yliluonnollinen ym. bullshittiä.

Miken lempi radiokanava(t)?
Onko suunnitelmissa julkaista uutta Team M&M matskua?
Basso on suosikkikanava, jos radio on auki(autossa), niin silloin basso aina. Jos bassolta tulee jotain huonoa settiä(harvinaista), niin sitten KLF.

Team M&M alkaa painamaan matskua ulos ens viikolla kun Wannabe heroes jatkuu. Meillä on muitakin proggiksia suunnitelmissa, kuten tuo yölinja, pieni lyhytelokuva jne.

Back
Ylös Bottom